Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit hoort in vetverlies dikke noep
succes met cutten! Ik ga je stiekem wel een beetje racen, zit op een vergelijkbaar vp nu.
Welkom bro![]()
Haha is cool. Een beetje competitie is nice.
Winnaar krijgt unlimited respect op hyves :$?
Ja :$ R&R^9001
iick maak binnenkort ook een logje :-o
ff foto's maken

Als t eten wat jij at nou in mijn maag kon komen zonder dat t een smerige bedoeling werd...
Snap echt niet dat mensen met plezier zoveel naar binnen krijgen met plezier. Als ik kon gainen op 2000 kcal zou ik er zo voor tekenen
![]()

Veel?? 2800 kcal is super weinig man
IK zat eerst op de 4000-4500 kcal. Dus dit is echt een big change men.
als die 1200-1700 nou in mijn maag kon komen wanneer jij t at

Ja dat bedoel ik waar je eerst op zatals die 1200-1700 nou in mijn maag kon komen wanneer jij t at
![]()
Ik zit nu met pijn en moeite op 3500 kcal, ga kijken of ik de 5000 haal, moet lukken![]()

Haha nee 2 maand vast gezeten dus ziek afgevallen dus nu ff max gebruik maken van spiergeheugen dus ga 4k per dag eten gemiddeld totdat ik vet begin te wordenalleen gister wat tekort gekomen dus moet inhalen
Jij bent inmiddels weer onder de 100 gedoken zeker?
) Ik kijk wel in de spiegel waneer me abs er door komen en dan ga ik wel op de weegschaal. Denk dat het te veel emotionele schade is anders hahaha

Was redelijk sterk in me rug dus daar was ik wel blij om.
.Trainen verlopen precies nog wel goed
Dat zal inderdaad wel een hele aanpassing zijn voor je van te bulken op 4k naar te cutten op 2.8k.
Ga maar inderdaad op de spiegel af, beter voor je humeur. Best pijnlijk als je al je verdiende gains ziet verdwijnen![]()

.

Cutten gaat me steeds beter af. Vind het minder erg nu ook.
Vandaag 30 minuten cardio weer as usual.
Raar genoeg beginnen mijn bovenste abs al wat door te komen en begin ik een blauwe streep op me armen te zien, ook al ben ik pas 2 weken bezig
Misschien dat ik na een maand extra buik ga pakken op de dinsdag, maar weet nog niet of ik daar zin in heb....