Fitness Seller

Sawsbuck's log

In! Succes bro.

Dit hoort in vetverlies dikke noep :D

succes met cutten! Ik ga je stiekem wel een beetje racen, zit op een vergelijkbaar vp nu.

• Topic Starter Topic Starter
Gister geen cardio gedaan. Ex was aan het zeiken dus ben maar naar haar gegaan. Uiteindelijk was ik nog pas om vijf uur 'smorgens thuis -_-

Maarja, vandaag ingehaald. Cutting sucks. Cardio is k*t. Minder eten is k*t.

Zo, hebben we vandaag ook weer ons dagelijks portie klagen gehad :D:D

Wel weer een motivatieboost dat ik morgen weer kan trainen met een oude trainingspartner, dus dat betekent verhogen in gewicht hopelijk.

Let's goooooooooooooooooo

Als t eten wat jij at nou in mijn maag kon komen zonder dat t een smerige bedoeling werd... :roflol:

Snap echt niet dat mensen met plezier zoveel naar binnen krijgen met plezier :o . Als ik kon gainen op 2000 kcal zou ik er zo voor tekenen :p

Als t eten wat jij at nou in mijn maag kon komen zonder dat t een smerige bedoeling werd... :roflol:

Snap echt niet dat mensen met plezier zoveel naar binnen krijgen met plezier :o . Als ik kon gainen op 2000 kcal zou ik er zo voor tekenen :p

Veel?? 2800 kcal is super weinig man :roflol:

IK zat eerst op de 4000-4500 kcal. Dus dit is echt een big change men.

Veel?? 2800 kcal is super weinig man :roflol:

IK zat eerst op de 4000-4500 kcal. Dus dit is echt een big change men.

Ja dat bedoel ik waar je eerst op zat :p als die 1200-1700 nou in mijn maag kon komen wanneer jij t at :roflol:

Ik zit nu met pijn en moeite op 3500 kcal, ga kijken of ik de 5000 haal, moet lukken :p

Ja dat bedoel ik waar je eerst op zat :p als die 1200-1700 nou in mijn maag kon komen wanneer jij t at :roflol:

Ik zit nu met pijn en moeite op 3500 kcal, ga kijken of ik de 5000 haal, moet lukken :p

Doe gewoon weightgainer shake van mammoth 4x drinken per dag en chocomel :trollface:

Haha, maar moet je wel lukken man, 3500 is toch zat? 5000 is wel erg veel though...Waarom zo veel?? Weeg je zo zwaar op jouw lengte?

Haha nee 2 maand vast gezeten dus ziek afgevallen dus nu ff max gebruik maken van spiergeheugen dus ga 4k per dag eten gemiddeld totdat ik vet begin te worden :p alleen gister wat tekort gekomen dus moet inhalen

Jij bent inmiddels weer onder de 100 gedoken zeker?

Haha nee 2 maand vast gezeten dus ziek afgevallen dus nu ff max gebruik maken van spiergeheugen dus ga 4k per dag eten gemiddeld totdat ik vet begin te worden :p alleen gister wat tekort gekomen dus moet inhalen

Jij bent inmiddels weer onder de 100 gedoken zeker?

Ohja klopt!

Ik zeg je eerlijk. Sinds ik de 100 heb gehit, 4 dagen erna heb ik me nog voor het laatst gewogen en dat was ook 100. Ik ga niet meer op de weegschaal staan (**** dat :roflol:) Ik kijk wel in de spiegel waneer me abs er door komen en dan ga ik wel op de weegschaal. Denk dat het te veel emotionele schade is anders hahaha

Laatst bewerkt:
Vandaag Rug Traps en cardio:

Rug

Bent over Row dumbel:
6x26 kg per hand
6x28 kg per hand <---- PR!! :D
6x28 kg per hand <----'

T-Bar Bent over row:
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Back press:
8x65 kg
8x75 kg <----PR :D
8x75 kg <----'

Traps:

Dumbbell upright side raise
8x14kg per hand
6x16kg per hand
6x16kg per hand

Shrugs dumbbells:
8x28kg per hand
8x28kg per hand
8x28kg per hand

30 minuten cardio erna (eigenlijk 32 haha).

Ging wel lekker :D Was redelijk sterk in me rug dus daar was ik wel blij om.

Trainen verlopen precies nog wel goed :D
Dat zal inderdaad wel een hele aanpassing zijn voor je van te bulken op 4k naar te cutten op 2.8k.
Ga maar inderdaad op de spiegel af, beter voor je humeur. Best pijnlijk als je al je verdiende gains ziet verdwijnen :(

Trainen verlopen precies nog wel goed :D
Dat zal inderdaad wel een hele aanpassing zijn voor je van te bulken op 4k naar te cutten op 2.8k.
Ga maar inderdaad op de spiegel af, beter voor je humeur. Best pijnlijk als je al je verdiende gains ziet verdwijnen :(

Jep :D

Haha ja dat dacht ik dus ook. Heb je zo lang gewerkt om naar de 100 te gaan en dan is het weer na een maandje weg. Denk dat als ik binnenkort dan een flinke gewichtsdaling ga zien, dat ik echt ga huilen. Dus dat doe ik mezelf niet aan :roflol:

Cutten gaat me steeds beter af. Vind het minder erg nu ook.

Vandaag 30 minuten cardio weer as usual :D.

Raar genoeg beginnen mijn bovenste abs al wat door te komen en begin ik een blauwe streep op me armen te zien, ook al ben ik pas 2 weken bezig :D:D

Misschien dat ik na een maand extra buik ga pakken op de dinsdag, maar weet nog niet of ik daar zin in heb....

Cutten gaat me steeds beter af. Vind het minder erg nu ook.

Vandaag 30 minuten cardio weer as usual :D.

Raar genoeg beginnen mijn bovenste abs al wat door te komen en begin ik een blauwe streep op me armen te zien, ook al ben ik pas 2 weken bezig :D:D

Misschien dat ik na een maand extra buik ga pakken op de dinsdag, maar weet nog niet of ik daar zin in heb....

Zin in heb??

Gwn doen gvd! :D

Terug
Naar boven