XXL Nutrition

Schema's!

Tony' M'

Novice
Waardering
0
Heb even een vraagje..

Ben een nieuw schema aan het maken,maar kom er even niet meer uit :mad: !Heb op deze site's voorbeeld schema's gevonden!

Bijv deze:
Dag1: borst + anterior/lateral delts
Dag2: rug + posterior delts
Dag3: RUST
Dag4: benen (incl. kuiten)
Dag5: armen + buik
Dag6: RUST
Dag7: RUST
Dag8: herhaling schema

Mijn doelstelling is : massa!

Heeft hier iemand ervaring met deze schema's of wat is jullie mening over deze schema's??Misschien heeft iemand andere voorbeelden/tips enz..

Alvast Bedankt!

Mvg :D !

ik doe inprincipe hetzelfde

[Link niet meer beschikbaar]

massa -> eten

Er bestaan zoveel trainingsschema's en voor al de schema's is wat te zeggen. Jij zegt dat je massa wil dan moet je goed in je achterhoofd nemen dat de tijd die je niet traint minstens zo belangrijk is als de training zelf, maar als je op dit board surft is dit bekend voor je, er wordt genoeg verteld over rusten van je spieren en over eten.

Over je trainingsschema. Het schema dat je laat zien ziet er goed uit. Het uitvoeren van de oefening is heel belangrijk en ook de intensiviteit, maar dat weet je natuurlijk al. Het belangrijkste voor massa is weinig herhalingen met zo groot mogelijk gewicht. Toch is het goed dit één keer in de week af te wisselen met bijvoorbeeld negatief trainen. Dit doe je met iets minder zwaar gewicht.

Maar nu komt het , als je na twee maanden geen vooruitgang meer boekt (wat meestal het geval is) wordt het tijd voor een ander schema met andere oefeningen en mischien ook weer een andere intensiviteit.

Waar het op neer komt is dat je moet leren je lichaam te kennen en telkens nieuwe uitdagingen (doormiddel van bijv. een nieuw schema) voor jezef te maken. Dus pin jezelf niet vast op één schema. Variatie is belangrijk voor je groei en het trainen blijft telkens een uitdaging op die manier.

Succes

Tony' M' zei:
Heb even een vraagje..

Ben een nieuw schema aan het maken,maar kom er even niet meer uit :mad: !Heb op deze site's voorbeeld schema's gevonden!

Bijv deze:
Dag1: borst + anterior/lateral delts
Dag2: rug + posterior delts
Dag3: RUST
Dag4: benen (incl. kuiten)
Dag5: armen + buik
Dag6: RUST
Dag7: RUST
Dag8: herhaling schema

Mijn doelstelling is : massa!

Heeft hier iemand ervaring met deze schema's of wat is jullie mening over deze schema's??Misschien heeft iemand andere voorbeelden/tips enz..

Alvast Bedankt!

Mvg :D !

Ziet er goed uit toch? Alleen zou ik persoonlijk armen en benen omdraaien. Zo veel mogelijk rust tussen rug en benen.

KaLe zei:
Ziet er goed uit toch? Alleen zou ik persoonlijk armen en benen omdraaien. Zo veel mogelijk rust tussen rug en benen.

en tss benen en rug :D

Weet je wat een goede oplossing is btw? Rug & benen samen -> opgelost (I like it in elk geval :D)

M4yD4y zei:
en tss benen en rug :D

Weet je wat een goede oplossing is btw? Rug & benen samen -> opgelost (I like it in elk geval :D)
rug en benen op 1 dag? Da's zowat een full body workout zeg ! Je benen alleen al is 1/3 deel van je totale spiermassa. Dan nog een grote spiergroep zoals je rug erbij.. damn..

Maar ok, als je er goed op groeit, waarom niet.

Frenkpie zei:
rug en benen op 1 dag? Da's zowat een full body workout zeg ! Je benen alleen al is 1/3 deel van je totale spiermassa. Dan nog een grote spiergroep zoals je rug erbij.. damn..

als je squat en deadlift op 1 dag heb je al een groot deel gehad, dus is wel te doen.

Frenkpie zei:

Op deadlift & pullovers na doe ik geen traditionele rug oefeningen.

Terug
Naar boven