- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste tijd heb ik het best erg. Echt van die zure eiwitscheten. Als ik zit te leren en ik laat er eentje dan hoef ik 2 seconden te wachten en dan ruik ik die zure eiwitlucht al. Aan het einde van de dag als ik echt 6 uur heb gezeten dan meurt echt mijn hele kamer ernaar. Als mijn moeder dan wat was komt brengen valt ze bijna om van de lucht. Zelfs de bureau stoel waar ik op heb gezeten ademt dan gewoon die zure eiwit lucht. Die gaat serieus gewoon ook stinken (ja ik heb er aan geroken). Als ik vervolgens s'avonds dan ga douchen dan heb ik een remspoor vanaf hier tot aan Bangkok in mijn boxer zitten. Ik heb ook boxers waar gewoon een permanent bruin spoor in zit. Zelfs de schoonmaak middelen zijn er niet tegen opgewassen.
Ik vraag me ook wel eens af of scheten millieu- verontreinigend zijn? Zo ja, dan help ik in ieder geval een aardig handje mee met het doen smelten van de ijskappen..

Ik vraag me ook wel eens af of scheten millieu- verontreinigend zijn? Zo ja, dan help ik in ieder geval een aardig handje mee met het doen smelten van de ijskappen..
Ik speel niet met scheten. Voor je het weet sta je in de metro met je korte broek en loopt het stront langs je benen naar beneden, terwijl jij achteloos staat te whatsappen met je vriendin.

Ik speel niet met scheten. Voor je het weet sta je in de metro met je korte broek en loopt het stront langs je benen naar beneden, terwijl jij achteloos staat te whatsappen met je vriendin.
True
Beter je scheten gewoon zo voorzichtig mogelijk laten, al 2x gehad dat ik dacht "nu ga ik effe een vieze harde laten" wat resulteerde in zsm naar huis toe moeten gaan.

Dat noemt SBD'sMijn scheten zijn zo: sssssssssssst. Ik noem ze 'silent killers'. Als je ze hebt geroken weet je wel waarom![]()