AndroidHealthClinic

Scheten laten, hoe doe jij het?

Peiling Peiling Hoe laat je scheten?

• Totaal stemmers
    62
gewoon laten vliegen

Laatste tijd heb ik het best erg. Echt van die zure eiwitscheten. Als ik zit te leren en ik laat er eentje dan hoef ik 2 seconden te wachten en dan ruik ik die zure eiwitlucht al. Aan het einde van de dag als ik echt 6 uur heb gezeten dan meurt echt mijn hele kamer ernaar. Als mijn moeder dan wat was komt brengen valt ze bijna om van de lucht. Zelfs de bureau stoel waar ik op heb gezeten ademt dan gewoon die zure eiwit lucht. Die gaat serieus gewoon ook stinken (ja ik heb er aan geroken). Als ik vervolgens s'avonds dan ga douchen dan heb ik een remspoor vanaf hier tot aan Bangkok in mijn boxer zitten. Ik heb ook boxers waar gewoon een permanent bruin spoor in zit. Zelfs de schoonmaak middelen zijn er niet tegen opgewassen.

Ik vraag me ook wel eens af of scheten millieu- verontreinigend zijn? Zo ja, dan help ik in ieder geval een aardig handje mee met het doen smelten van de ijskappen..

Laatste tijd heb ik het best erg. Echt van die zure eiwitscheten. Als ik zit te leren en ik laat er eentje dan hoef ik 2 seconden te wachten en dan ruik ik die zure eiwitlucht al. Aan het einde van de dag als ik echt 6 uur heb gezeten dan meurt echt mijn hele kamer ernaar. Als mijn moeder dan wat was komt brengen valt ze bijna om van de lucht. Zelfs de bureau stoel waar ik op heb gezeten ademt dan gewoon die zure eiwit lucht. Die gaat serieus gewoon ook stinken (ja ik heb er aan geroken). Als ik vervolgens s'avonds dan ga douchen dan heb ik een remspoor vanaf hier tot aan Bangkok in mijn boxer zitten. Ik heb ook boxers waar gewoon een permanent bruin spoor in zit. Zelfs de schoonmaak middelen zijn er niet tegen opgewassen.

Ik vraag me ook wel eens af of scheten millieu- verontreinigend zijn? Zo ja, dan help ik in ieder geval een aardig handje mee met het doen smelten van de ijskappen..

:roflol::roflol::roflol:

volgens mij hadden ze bij mythbusters dat een keer onderzocht. in ieder geval ook of je kon overlijden als je de hele dag in 1 kamer zat.

stratetr3 pls

who cares, als ze er maar uit zijn

Ik speel niet met scheten. Voor je het weet sta je in de metro met je korte broek en loopt het stront langs je benen naar beneden, terwijl jij achteloos staat te whatsappen met je vriendin.

True :roflol:

Beter je scheten gewoon zo voorzichtig mogelijk laten, al 2x gehad dat ik dacht "nu ga ik effe een vieze harde laten" wat resulteerde in zsm naar huis toe moeten gaan.

Ik speel niet met scheten. Voor je het weet sta je in de metro met je korte broek en loopt het stront langs je benen naar beneden, terwijl jij achteloos staat te whatsappen met je vriendin.

True :roflol:

Beter je scheten gewoon zo voorzichtig mogelijk laten, al 2x gehad dat ik dacht "nu ga ik effe een vieze harde laten" wat resulteerde in zsm naar huis toe moeten gaan.

Living on the edge man! :hedbang:

Haha lach me kapot.

ik laat ze meestal uit mijn reet

@ Teamsjonnie, net alsof jij keuze hebt met zo'n uitgeboorde anus. Denk dat jij niet meer weet hoe een knetterende scheet klinkt.

Anders, namelijk:

Als ik op de pot ben aan het schijten. Ik kan op de een of andere manier niet goed voelen of het stront of gas is, dus ik riskeer het liever niet om een scheet te laten.

Ik laat vaak scheten in bed en stop dan mijn hoofd onder de dekens om te ruiken! In Amerika noemen ze dat "dutch oven" dus ik neem aan dat er veel Nederlanders zijn die dat doen?

Gewoon laten gaan, like a boss. Lol @ Rob P! :rofl:

Waarom ruiken je eigen scheten enigszins lekker?

Op dit moment is het echt ernstig bij mij. Heb over de hele dag verspreid flink wat wraps op, maar jezus ik verspreid een lucht op het moment.. Echt niet normaal. Heb zitten werken voor school op mijn kamer maar mijn vader rook mijn lucht op de gang naast mijn kamer na een tijdje zelfs. Echt een zwaar chemische lucht.. Kan toch niet goed zijn?

Ik heb trouwens gelezen dat als een scheet langzaam verspreid en oplost er veel chemische stofjes in zitten (duh). Was bij mij duidelijk het geval vanavond.

Terug
Naar boven