Fitness Seller

scheet laten moet kunnen? wat vind jij?

Onder vrienden : ja
Ouders/broers/zussen : ja
collega's op werk : ja
meiden waar je nog kans bij wilt maken : nee
familiefeesten : nee
andere fancy gelegenheden : nee

Onder vrienden : ja
Ouders/broers/zussen : ja
collega's op werk : ja
meiden waar je nog kans bij wilt maken : nee
familiefeesten : nee
andere fancy gelegenheden : nee

Collega's op werk zou ik het ook niet zo snel doen hoor.

In een discotheek is altijd leuk, je laat een scheet loopt weg, en mensen hebben geen idee wie het was :D

Collega's op werk zou ik het ook niet zo snel doen hoor.

In een discotheek is altijd leuk, je laat een scheet loopt weg, en mensen hebben geen idee wie het was :D

nouja, ik ben enige gast.
Werk samen met men baas.
Ik hou me echt niet in, gewoonlijk komen men scheten met altijd wel bijpassende commentaar. :D
Hij houd zich anders ook helemaal niet in.
Gezond scheetje hoor ik hem dan zeggen en dan weet ik al dat ik men adem ga moeten inhouden.

das ****ing ziek, altijd als iemand zo'n vettige scheet laat en heel de kamer volstinkt dan adem ik wat lucht in en laat ik een vuile tonijnboer recht in zn gezicht;)

Nee, ik erger me er flink aan.

Ligt eraan met wie ik ben, als ik met een paar meiden ben ga ik niet zitten blazen als een gek, als ik met vrienden ben smijt ik m er zonder problemen uit.

Ben welis naar de wc gegaan zodat ik ff alles eruit kon blazen, hield het al zolang in dat ik maagpijn kreeg ervan.:p

• Topic Starter Topic Starter
ik doe het overal zelfs bij lekkere chicks en zelfs op verjaardagen ofzo ik heb er eigenlijk "schijt" aan haha, ze moeten mij maar nemen zoals ik ben en ik ben nou eenmaal een viezerik. ik vind het ook altijd leuk om een stille scheet te laten en dan gewoon iemand anders de schuld te geven van aaaaaaaaaaaaah jonge kan je het niet ophouden gatver man.

Ligt er aan met wie ik ben.

Terug
Naar boven