MuscleMeat

scheet laten moet kunnen? wat vind jij?

Door al die eiwitten heb ik geen keuze... Als die scheet er niet uitkan ga ik ontploffe >.< !
Voordeel : Ze maken geen geluid
Nadeel : Mensen in eens traal van 3m gaan gegarendeert KO !

Helemaal mee eens. Mijn vrouw slaapt naast me en heeft nooit moeite met in slaap te komen. Gaat al KO als ze de slaapkamer binnen komt :D

Farting+Cat.jpg

is te zien in welk gezelschap ik vertoef anders vliegen ze je oren om :D

Ik laat geen scheten, of ik moet enorm ziek zijn ofzo. Vind het ****ing ranzig.

Bij de dames houden we ons in...Onder de heren is het een wedstrijdje....

tja alsje in een groep mensen staat in de buitenlucht why not maar in een binnenruimte vindik et nogal vies :P

ligt er aan welke mensen om me heen zijn.. vooral bij vrouwen houd ik me altijd in

In een club of kroeg laat ik het wel altijd gewoon los, dan hoort toch niemand dat ik het ben geweest :D

in principe laat ik ook gewoon scheten als ik zin heb onder kameraden, maar bij chicks & op het werk let ik erop..

en vorig jaar op het vakantiewerk was het beyond EPIC :D
ik ging ffe een goeie schijt doen onder de werkuren, en 10 mins later gaat een collega van me naar de wc en die komt onmiddellijk terug ervanaf en zegt "wow dat stinkt daar". (ik moest mijn lach al wat inhouden, niemand wist dat ik daar net was geweest). Vraagt die chick vervolgens aan een andere collega van "hey euhm.. kom eens ruiken op het toilet.. volgens mij is een riool verstopt ofzo???"... gaat die andere mee met die ene op het toilet naar mijn schijtgeur liggen ruiken :roflol: (ik nog altijd mijn lach aan het inhouden).
Vervolgens hebben ze onder hun 2 discussie of er echt iets mis is daar, want die stank is echt onmenselijk.
En wat doen twee personeelsleden die iets niet weten?
... juist, ze halen de baas erbij :roflol:
en niemand heeft mij iets gevraagd gelukkig, want ik denk niet dat ik dan nog mijn lach had kunnen inhouden :p

hier trouwens nog zo een lache verhaaltje, ooit eens op 4chan gezien
4t0bwh.jpg

Heb je een keuze dan? Vroeg of laat moet dat gas er toch uit. Maar je zou een aantal dingen kunnen doen om te voorkomen dat het zich überhaupt gaat vormen. Niet alleen om een aangenaam persoon te zijn voor je omgeving, maar ook voor het effect op het milieu (en ja dit is serieus;)).

Heb je een keuze dan? Vroeg of laat moet dat gas er toch uit. Maar je zou een aantal dingen kunnen doen om te voorkomen dat het zich überhaupt gaat vormen. Niet alleen om een aangenaam persoon te zijn voor je omgeving, maar ook voor het effect op het milieu (en ja dit is serieus;)).

Vee levert een hogere uitstoot aan broeikasgassen dan het verkeer. Schijnt een er groot probleem te zijn. Is eigenlijk dubbel, want van veel vlees moet je ook veel ruften.

Op vakantie nog iets moois meegemaakt, had het toen in een mailtje naar mn broer gestuurd heb geen zin om het opnieuw te typen;

We hebben ons weer kapot kunnen lachen gister, we moesten wat rekeningen van het appartement betalen en moesten daarvoor tussen 9 en 11 sochtens bij de bank zijn. Wij dus om 8uur het bed uit gegaan en we waren rond 10 over half 9 al bij de bank dus we moesten nog even wachten, verkeerd gekeken want wij dachten eerst dat we om half 9 daar al terecht konden..
Ik liep de hele weg al te ouwehoeren en smoesjes te bedenken dat ik terug kon gaan en weer slapen, maar dat werkte niet. Op een gegeven moment zei Gert dat ie een scheet moest laten en ff later dat ie in zijn broek had gescheten, maarja dat geloofde Guido en ik natuurlijk niet.
Dus wij lopen de bank ik en moesten daar 2 rekeningen betalen en daarna bij een andere bank de laatste rekening, die was om kwart over 9 pas open dus we stonden daar tussen een groep oude mensen te wachten en ik vond het al raar ruiken. Lopen we ff later weg en ik liep achter Gert, zie ik ineens een bruine vlek in zijn broek zitten.. heeft die gek dus echt in zijn broek gescheten! Heeft ie dus ongeveer 45 min met een volgescheten broek rond gelopen, dan kan je wel begrijpen dat wij strak hebben gelegen van het lachen!

Gozer van 19 die in zijn broek had gescheten en daarmee tussen allemaal mensen heeft gestaan en er 45min mee rondgelopen, leuk zo'n witte broek:roflol:

Het is vanuit gezondheidspunt niet goed om ze op te houden, maar in gezelschap hou ik het wel netjes.

Het is dat ik alles zo gemakkelijk kan rationaliseren, anders waren de rapen al snel gaar...
En nee, voor winderigheid heb je middelen voor. Als je het te lang inhoudt, krijg je weer krampen en een opgeblazen gevoel wat later voor domme ideeën zorgt.

hangt er vanaf in welk gezelschap ik ben, bij de meeste laat ik het gewoon komen maar bij werkgevers etc. hou ik het toch echt in....

Alleen als ik alleen ben, anders vind ik het not done. Maar er zou een wet moeten komen dat mooie vrouwen verplicht worden hun scheten te laten ipv van ze in te houden.

Als ik een scheet moet laten betekent dat ik moet schijten:rolleyes: dus ben meestal al op de wc voordat ik een scheet heb gelaten:D

Onder vrienden: laat je maar gaan.
Bij vreemde mensen: hou je op.

Is altijd grappig als andere mensen erop reageren als het erg stinkt.

Vandaag was ik ook ff alleen toen iedereen ging lunchen.. Ik denk ja kan wel ff.. lol kwam er iemand terug. Hij meurde joh, k weet niet of ze het geroken heeft :roflol: K had nog wat gewapperd met een boek omdat hij echt te erg was. Klote eiwitten hahahaha

Terug
Naar boven