Fitness Seller

Schijdingslijn borst komt maar niet!

close grip bench press met veel gewicht en niet te veel herhalingen !!!

is dit een verkapt "hoe train ik binnekant borst topic"?

OT:Heb geduld, een half jaar trainen maak je nog niet echt ronnie coleman,
dat lijntje komt vanzelf wel.

is dit een verkapt "hoe train ik binnekant borst topic"?

OT:Heb geduld, een half jaar trainen maak je nog niet echt ronnie coleman,
dat lijntje komt vanzelf wel.

En een jaar trainen.. in een jaar serieus trainen kan je 15kg droge spiermassa aankomen. dat is wel goed zichtbaar zou je zeggen..

Niet iedereen krijgt duidelijk scheiding tussen de borstspieren. In tegendeel. Heeft gewoon met je genetisch vastgelegde vorm te maken.

Voor de lijn kun je met incline bench press je duimen meer naar voren laten wijzen dan naar elkaar. Niet te overdreven natuurlijk.
Zo krijg je die mooie lijn zichtbaar!

Voor de lijn kun je met incline bench press je duimen meer naar voren laten wijzen dan naar elkaar. Niet te overdreven natuurlijk.
Zo krijg je die mooie lijn zichtbaar!

/facepalm

Tussen de 2 borstspieren zit niks. zodoende je meer massa op je borst krijgt, gebeurt er tussen de borst niks en zo krijg je een illusie van: lijn, terwijl het gewoon een dikke borst getekent.:)
(volgens mij is de zinsopbouw ruk:D)

Laatst bewerkt:
Bedoel je niet die scheidingslijn onderaan je borst?

post eens een foto
ik weet wel een goeie oefening voor je,
dan moet ik wel eerst even je borst zien

post eens een foto
ik weet wel een goeie oefening voor je,
dan moet ik wel eerst even je borst zien

maar wat is dat nu? een oefening? De gast moet geen pics posten het is overduidelijk dat hij gewoon niet genoeg massa heeft en daaraan moet werken, en niks anders, variëren in oefeningen is vanzelfsprekend, nu moet hij gewoon de kilo's VVM eraan gooien en dan komt die wel, jeez.

Ik zit nu nog niet zo lang op DBB maar als ik een euro kreeg voor elk 'binnenkant borst topic'.. EN toch blijft de discussie over het al dan niet bestaan van de binnenkant borst alsmaar oplaaien, mede door mensen als jij. Bottom line: nee, het bestaat niet, je moet gewoon groeien, en daar is geduld voor nodig.

heb het niet echt gelezen allemaal wat hij postte
sorry mijn fout
als je geen borsten hebt dan zul je ook geen schijdingslijn tussen je borsten krijgen? lold

Veel mensen beginnen over massa, enzo, maar je kan bij veel mensen zien hoe hun hechtingen lopen. Ik weet niet of puur massa kweken helpt? Sommigen krijgen misschien nooit zon streep maar meer t**ten? Dan denk ik aan mensen die een of andere vorm van pectus excavatum hebben.

Dit onderwerp ligt me dicht bij het hart, omdat het borstgebied altijd een probleemgebied van me is geweest.

Een foto van je borst zou zeker helpen voor ons om iets constructiefs te kunnen zeggen. Immers, ieder persoon is anders en "massa kweken", alhoewel een algemeen aanvaard en redelijk antwoord, hoeft niet bij iedereen van toepassing te zijn.

Laatst bewerkt:
ik had die streep al met 62 kilo en had niet eens borsten

maar ik ben dan ook voor 80% beescht

Terug
Naar boven