HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Voel je je aangesproken door zijn beschrijving, skinnie

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voel je je aangesproken door zijn beschrijving, skinnie

hij kijkt scheel, zn rechter arm is ****ed up, zn borst hangt heel erg en zn abs staan mega ver uit elkaar
ook kijkt hij als een pedofiel
wat een prutwerk, schaam je dat je dit post

jij bent het soort kind waar ik echt een bloedhekel aan heb.
respect voor je schilderij, ik doe het je zeker niet na!
kunnen nog wat verbeteringen in komen natuurlijk, maar wie is perfect?
echt knap, karma ervoor.
[Link niet meer beschikbaar]
vind dit wel een mooie foto van jay om te airbrushen..
laat het me weten als je hem neemt
ik heb paul Lans al irl gezien, heeft een meter voor mijn neus staan poseren.
Ik heb zelf jaren kunstschilderen aazn de kunstacademie gevolgd.
idd je kan zeggen de gelijkenis is niet echt dat, maar je mag niet vergeten dat een schilderij nooit een foto is, de interpretatie door de kunstenaar speelt altijd een belangrijke rol in het resultaat, hier zie ik een bepaalde interpretatie in, ik ken ook de fysiek van Paul, jij hebt vooral betracht hem niet bombastisch voor te stellen, er geen Jay Cutler van te maken, idd Paul toont minder groot op jou schilderij, maar zoals ze zeggen van die borstspieren en de abs, jij hebt op een andere manier zijn sterke punten benaderd.
En we mogen ook niet vergeten dat portretschilderen het moeilijkste is wat er is, en dat een mannenlcihaam( vooral dan nog goed gespierd) veel moeilijker is dan een vrouwenlichaam.
ik vind dit werk toch goed geslaagd
Ik heb de originele foto van Erik van erronfotografie zelf gezien.
Dit schilderwerk is nagenoeg identiek...daarmaa bedoel ik van die domme opmerkingen, abs zijn scheef, borst blabla...zo is het ook op de foto!
Lijkt gewoon een cartoon versie ervan! Geslaagd in mijn ogen