MuscleMeat

schilderij paul lans

hij kijkt scheel, zn rechter arm is ****ed up, zn borst hangt heel erg en zn abs staan mega ver uit elkaar
ook kijkt hij als een pedofiel
wat een prutwerk, schaam je dat je dit post

jij bent het soort kind waar ik echt een bloedhekel aan heb.

respect voor je schilderij, ik doe het je zeker niet na!
kunnen nog wat verbeteringen in komen natuurlijk, maar wie is perfect?:cool:

echt knap, karma ervoor.

[Link niet meer beschikbaar]

vind dit wel een mooie foto van jay om te airbrushen..

laat het me weten als je hem neemt

Neem deze :D
_H4X2920_LPZRRJQAPF.jpg

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

vind dit wel een mooie foto van jay om te airbrushen..

laat het me weten als je hem neemt

ik vind eigenlijk deze foto vlak voor de olympia de most musculair wel
gaaf eigenlijk mogen jullie met de meeste stemmen bepalen welke het
word

groet hardcore opa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jay cutler.jpg

mooie foto, denk alleen wel dat mijn foto iets makkelijker is + iets meer bij jou style airbrush hoort..

maar, daar kan ik natuurlijk niet heeel veel over zeggen :D

Ik ga voor de zwembadfoto! Vind je werk erg cool trouwens. Ook die koi's zijn erg vet

ik heb paul Lans al irl gezien, heeft een meter voor mijn neus staan poseren.
Ik heb zelf jaren kunstschilderen aazn de kunstacademie gevolgd.
idd je kan zeggen de gelijkenis is niet echt dat, maar je mag niet vergeten dat een schilderij nooit een foto is, de interpretatie door de kunstenaar speelt altijd een belangrijke rol in het resultaat, hier zie ik een bepaalde interpretatie in, ik ken ook de fysiek van Paul, jij hebt vooral betracht hem niet bombastisch voor te stellen, er geen Jay Cutler van te maken, idd Paul toont minder groot op jou schilderij, maar zoals ze zeggen van die borstspieren en de abs, jij hebt op een andere manier zijn sterke punten benaderd.
En we mogen ook niet vergeten dat portretschilderen het moeilijkste is wat er is, en dat een mannenlcihaam( vooral dan nog goed gespierd) veel moeilijker is dan een vrouwenlichaam.
ik vind dit werk toch goed geslaagd

ziet er netjes uit.

ik heb paul Lans al irl gezien, heeft een meter voor mijn neus staan poseren.
Ik heb zelf jaren kunstschilderen aazn de kunstacademie gevolgd.
idd je kan zeggen de gelijkenis is niet echt dat, maar je mag niet vergeten dat een schilderij nooit een foto is, de interpretatie door de kunstenaar speelt altijd een belangrijke rol in het resultaat, hier zie ik een bepaalde interpretatie in, ik ken ook de fysiek van Paul, jij hebt vooral betracht hem niet bombastisch voor te stellen, er geen Jay Cutler van te maken, idd Paul toont minder groot op jou schilderij, maar zoals ze zeggen van die borstspieren en de abs, jij hebt op een andere manier zijn sterke punten benaderd.
En we mogen ook niet vergeten dat portretschilderen het moeilijkste is wat er is, en dat een mannenlcihaam( vooral dan nog goed gespierd) veel moeilijker is dan een vrouwenlichaam.
ik vind dit werk toch goed geslaagd

dank voor je reactie als ik hem exact als de foto namaak kan ik hem ook
copieren wat ik al eerder zei portetten zijn niet echt mijn ding koi-karpers kan ik blindeling na 8 jr. ik moet er nog helemaal in komen

wat me wel goed deed is toen ik het schilderij aan paul lans overhandigde
de tranen in zijn ogen stonden zo mooi vond hij het en daar doe ik het voor elke keer als ik hem zie begint hij er weer over

groet hardcore opa

ja, dat kan ik geloven van Paul, is als mens ook echt een topgozer zulle! Mijne maat en ik hebbene r een lang gesprek mee gehad, een zeer sympathieke kerel, als je hem terugziet, moet je hem es de groeten doen van teddybeerke (bart) en zijne maat
maar toch vind ik dat je wel goede portretten kan maekn, zoals iemand anders hier ook al zei, hoe langer je het doet, hoe beter het wordt he, en het belangrijkste is dat Paul het heel mooi vindt

weer genoeg reacties op mn post :coffeepc: gna gna sarcasme jongens :evil2:
:knipoog: ziet er goed uit man, vooral die vissen op je website , ga zo door

Ik heb de originele foto van Erik van erronfotografie zelf gezien.
Dit schilderwerk is nagenoeg identiek...daarmaa bedoel ik van die domme opmerkingen, abs zijn scheef, borst blabla...zo is het ook op de foto!
Lijkt gewoon een cartoon versie ervan! Geslaagd in mijn ogen

Ik heb de originele foto van Erik van erronfotografie zelf gezien.
Dit schilderwerk is nagenoeg identiek...daarmaa bedoel ik van die domme opmerkingen, abs zijn scheef, borst blabla...zo is het ook op de foto!
Lijkt gewoon een cartoon versie ervan! Geslaagd in mijn ogen

he he he eindelijk iemand die voordat ze zien van welke bron het schilderij komt eerst naar de originele foto kijken en daar hun kritiek op
baseren ik brush zijn abs en borst etc. niet met opzet zo hoor de persoon moet identiek zijn als op de foto dat ik probeer mijn eigen sT
erin te werken lijkt me duidelijk voor de rest deel ik wel de kritiek van
de rest dat ik de lijnen meer vloeiender moet doen daar word aan gewerkt

karma voor jou jeppe

groet hardcore opa

Nou ik doe het je absoluut niet na ik heb al moeite om een gespierde arm te tekenen laat staan portret. Gewoon blijven oefenen ik heb het volste vertrouwen in dat je ons absoluut versteld gaat laten staan mits je blijft oefenen :)

Je Koi werk is echt geniaal kerel!

Ziet er goed uit man! vooral zo doorgaan!

Je site is down, kun je niet wat meer foto's posten hier?

Goeie bump :thumb:

Terug
Naar boven