AndroidHealthClinic

'schimmel' in mond

• Topic Starter Topic Starter
gewoon omdat mss hier mensen ervaring mee hadden en een oplossing konden hebben!

en schimmel, omdat het eruit ziet als schimmel vandaar de topictitle!

Zou ook denken, dat het stuk gebeten weefsel is in je mond, omdat je verder helemaal geen symptomen hebt, behalve de witte vlekken. Secondopinion lijkt me idd wel gepast om het zeker te weten. Wel vreemd, dat je arts je niet kon vertellen wat het wel was.
Sterkte ermee.

in de mond

Hey

Ik heb ook soms witte plekken in mijn mond die dan ook los laten of los getrokken kunnen worden.

En bij mij komt het alleen als ik een paar zakken chips eet met de smaak " Salt & Vinigre.
na een stuk of 5 a 6 kleine zakjes worden mijn lippen aan de binnekant wit, en na een dag kan ik die vellen eraf trekken,, en na een dag of 2 is alles weer weg, dus bij mij is het gewoon een reactie van die zout en azijn smaak denk ik,, heb er voor de rest nooit last van , ,alleen als ik die chips eet

Dus misschien is het bij jou ook iets in je voeding waardoor je het krijgt.

altijd de moeite waard om te kijken of het daar aan ligt

p.s. nog een tip,, ga langs een chinese dokter,, die kijkt altijd in je mond om te zien of je gezond bent,, en die heeft misschien een oplossing daar tegen. je weet maar nooit!!!

Zo te horen zijn je slijmvliezen in de mond gewoon niet optimaal meer als gevolg van vitaminetekort en mineraaltekort (volgens mij vitamine B en ijzer). Is te verhelpen door gewoon een tijdje multivitamine te nemen.

aan de hand van de symptomen zou ik denken aan mucus.
meest bekent bij radiotherapie patienten, onstaat door irritatie. mss dat er iets anders is dat jouw slijmvliezen prikkelt??

en dan heb ik zelf een vraag: ik drink nog wel veel melk en ik heb dus het idee dat ik daar wel schimmel van krijg. een wittige aanslag achterop de tong die goed met de nagel te verwijderen is, en soms in het midden van de tong een niet te verwijderen aanslag. als ik een tijdje de zuivel ban, dan verdwijnt het wel op den duur. iemand mss gelijke problemen en evt een remedie (behalve dan de melk in de ban)??

hoi,
ik kan er over kort over mee spreken,
maar dit is de eerste keer dat ik het heb, m'n vitamines zijn op pijl, maar bij mij kwam het door een reactie op de medicijnen die ik nu aan het nemen ben, ik kan niet zijn welke kleur het is, maar het gaat gepaard met aften, ontstekingen, en pijn!
ik neem nu ontstekingsremmers, pyralvex voor de aften, en daktarin orale gel voor de schimmel... hoop dat ik er morgen vanaf ben want ik wil nog eens kunnen eten, ik krijg geen hap door m'n keel van de pijn aan m'n wijsheidstanden door die ontstekingen, vandaag 4e dag niet gegeten, begin wel een beetje honger te krijgen...

Mongsy is het mss zaad van de avond ervoor?

Aphthe_Unterlippe.jpg - 140364

een aft? sorry voor lompe foto:D

heb dit ook aan de binnenkant van mijn wangen, en zoals al eerder is aangegeven in dit topic , komt het gewoon door je gebit die telkens in je wang bijt...dat weefsel sterft af en wordt wit. Is nix ernstigs

Afte ja....kunnen echt ****IN pijn gaan doen...

heb dit ook aan de binnenkant van mijn wangen, en zoals al eerder is aangegeven in dit topic , komt het gewoon door je gebit die telkens in je wang bijt...dat weefsel sterft af en wordt wit. Is nix ernstigs
ja, daar d8 ik ook gelijk aan.

Kan heel gemakkelijk afgetrokken worden of zelfs afgebeten want hoe zou je zelf zijn als dit zo op je zenuwen werkt. .

dat eraftrekken of erafbijten zou ik niet doen als ik jouw was.

zoals hierboven al gezegt word, heb je gewoon een wondje doordat je perongeluk erop gebeten hebt ofzo...

dat vliesje wat je er steeds aftrekt moet je zien als een korstje op een wond.
als je dat korstje er steeds aftrekt gaat het ook weer bloeden en zo vertraag je alleen maar de herstelling ervan.

dus eraf blijven en dan gaat het vanzelf over ;)

Terug
Naar boven