klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
nie stoer he dalijk kopstoot
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

welkom op het internet, waar iedereen een held is 
teringjantje!
ben nieuw op deze site maar dit is echt belachelijk, wat een kk imbeciel zeg..zoiemand moet je vol op in het gezicht trappen niet in z'n ribben man of z'n rug dat voelt hij niet wat een kloteimbeciel...hij ziet er heel versufd en verdwaasd uit maybe on heroine ofzo
Blijf van de drugs mensen...blijf van de drugs
pat21: is er een probleem ofzo? Zeg ik iets wat je totaal niet kan plaatsen of begrijpt?
laat me raden de dader heeft inmiddels al 200 uurtjes schoffelen achter de rug?
En hoeveel slachtoffers zou hij alweer gemaakt hebben?
Zulke lui moet je voor het leven lang opsluiten.
Vind het echt een schokkend filmpje. Met zulke filmpjes zit ik echt met grote verbazing en woede te kijken dat er zo slecht word ingegrepen. Toen er zo zacht werd geschopt dacht ik in eerste instantie, dit is gewoon nep - geacteerd, vandaar dat ze zo zacht schoppen.
Had die gozer allang een rotschop tegen zijn kop gegeven. Of een voorwerp (steen ofzo) tegen zijn kop gegooid. Er is ook altijd wel iets in de buurt waar je hem mee kan slaan.
Echt onbegrijpelijk, een wonder dat die vrouw het heeft overleeft.
De eerste die dan wordt opgesloten ben jij hoor, daarom kijken mensen wel uit met dat soort dingen in NL.
Als je in Amerika zo iemand ze hersens inslaat dan krijg je een lintje, hier een enkele reis achter de tralies.