Fitness Seller

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

Ik doelde er eerder op hoe opvallend ontspannen hij praatte, dat zou de gemiddelde persoon niet kunnen naar mijn idee, maar mischien juist weer wel, je weet het niet voor het je overkomt.

Vind het wel meevallen, vind het best luidruchtige gefreakte omstanders. Met name naderhand.

Overigens, als je de 112 belt krijg je na de meldkamer van Politie, Ziekenauto of Brandweer iemand aan de lijn die vraag wat er gebeurd is en met wie, wie je bent en waar je je exact bevind, de toestand van het slachtoffer en eventueel aanwijzingen wat je moet doen tot hulpdiensten aanwezig zijn.

Dus kan je beter maar koeltjes rustig alle duidelijke info vertellen en niet op het gebeuren zelf letten.

ik schaam mij voor die 2 turken
als je zo met zijn 2 bent dan push je elkaar toch tot actie over te gaan ?

Die ene man zegt...ze kunnen niet eens slaan, ze moeten gewoon met een stang tegen zijn kop aan slaan
en die andere zegt tegen die andere kom laten we gaan
die man heeft die arme vrouw helemaal verot gestoken.
die andere zegt: wacht nog even dit filmpje zal ik aan de politie geven.

en ook die kerel op de fiets is zwaar ongeschikt.
dit staat daar maar met zijn fiets in zijn hand
doe is wat, zelfs als er geen gevaar meer is lopen ze nog te staren

had niet verwacht dat 1 van de meest schokkende filmpjes die ik zou zien gewoon in Nederland gemaakt zou zijn.
en heb al heel wat gezien

teringjantje!

ben nieuw op deze site maar dit is echt belachelijk, wat een imbeciel zeg..zoiemand moet je vol op in het gezicht trappen niet in z'n ribben man of z'n rug dat voelt hij niet wat een kloteimbeciel op een vrouw nog wel ongeloofelijk is dit...hij ziet er heel versufd en verdwaasd uit wie weet wat hij opheeft..

Laatst bewerkt:
teringjantje!

ben nieuw op deze site maar dit is echt belachelijk, wat een kk imbeciel zeg..zoiemand moet je vol op in het gezicht trappen niet in z'n ribben man of z'n rug dat voelt hij niet wat een kloteimbeciel...hij ziet er heel versufd en verdwaasd uit maybe on heroine ofzo

Blijf van de drugs mensen...blijf van de drugs

Alleen al voor die laatste zin verdien je een perm ban. Dan heb ik het nog niet eens over deze belachelijke topickick

:eek:

damn, zie dit filmpje nu pas. dat die omstanders nog zo rustig met die kerel kunnen omgaan. ik had die gast echt aan puin getrapt, toen hij daar op de grond lag.

laat me raden de dader heeft inmiddels al 200 uurtjes schoffelen achter de rug?

wat voor kanker mong*len zijn dat, domme schopjes geven, een pakt zijn hand met het mes en de ander schopt hem dood dat had moeten gebeuren, kansloos dit

pat21: is er een probleem ofzo? Zeg ik iets wat je totaal niet kan plaatsen of begrijpt?

Ik denk omdat je zo heel serieus zegt: Blijf van de drugs mensen.

Wow zie het nu pas. De t*ring. Ik had hem een rot schop gegeven. :eek:

laat me raden de dader heeft inmiddels al 200 uurtjes schoffelen achter de rug?

En hoeveel slachtoffers zou hij alweer gemaakt hebben?
Zulke lui moet je voor het leven lang opsluiten.

Vind het echt een schokkend filmpje. Met zulke filmpjes zit ik echt met grote verbazing en woede te kijken dat er zo slecht word ingegrepen. Toen er zo zacht werd geschopt dacht ik in eerste instantie, dit is gewoon nep - geacteerd, vandaar dat ze zo zacht schoppen.
Had die gozer allang een rotschop tegen zijn kop gegeven. Of een voorwerp (steen ofzo) tegen zijn kop gegooid. Er is ook altijd wel iets in de buurt waar je hem mee kan slaan.

Echt onbegrijpelijk, een wonder dat die vrouw het heeft overleeft.

En hoeveel slachtoffers zou hij alweer gemaakt hebben?
Zulke lui moet je voor het leven lang opsluiten.

Vind het echt een schokkend filmpje. Met zulke filmpjes zit ik echt met grote verbazing en woede te kijken dat er zo slecht word ingegrepen. Toen er zo zacht werd geschopt dacht ik in eerste instantie, dit is gewoon nep - geacteerd, vandaar dat ze zo zacht schoppen.
Had die gozer allang een rotschop tegen zijn kop gegeven. Of een voorwerp (steen ofzo) tegen zijn kop gegooid. Er is ook altijd wel iets in de buurt waar je hem mee kan slaan.
Echt onbegrijpelijk, een wonder dat die vrouw het heeft overleeft.

De eerste die dan wordt opgesloten ben jij hoor, daarom kijken mensen wel uit met dat soort dingen in NL.

Als je in Amerika zo iemand ze hersens inslaat dan krijg je een lintje, hier een enkele reis achter de tralies.

De eerste die dan wordt opgesloten ben jij hoor, daarom kijken mensen wel uit met dat soort dingen in NL.

Als je in Amerika zo iemand ze hersens inslaat dan krijg je een lintje, hier een enkele reis achter de tralies.

idd dat wou ik net zeggen , je moet oppassen met geweld in nederland

voor hetzelfde geld schop je die kerel dood en kan je zelf de bak in :D

Terug
Naar boven