- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Word wel aangeleerd. Ga de opleiding volgen dan weet je het.
Heb ze gevolgd, en afgewerkt! Maar goed, je hebt gelijk. Ik heb geleerd dat kleine kinderen altijd gelijk willen hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word wel aangeleerd. Ga de opleiding volgen dan weet je het.
Heb ze gevolgd, en afgewerkt! Maar goed, je hebt gelijk. Ik heb geleerd dat kleine kinderen altijd gelijk willen hebben.
Wat is dit nu weer.. Wat een trieste reactie, besef je het zelf wel?
Nuja ik spreek wel over de belgische politie, miss dat dit anders bij nl korps.
Daarna eruit gekickt wegens basisschool gedrag? Met je 'kleine kinderen'Heb ze gevolgd, en afgewerkt! Maar goed, je hebt gelijk. Ik heb geleerd dat kleine kinderen altijd gelijk willen hebben.
Tasers zijn ook wel lekker, lijkt me heerlijk als politie zijnde overtreders te taseren.
Een slag in het gezicht zoals op het filmpje wordt NIET aangeleerd tijdens de opleiding.
Natuurlijk zal een politieagent niet gesanctioneerd worden als hij, in uiterste nood, om de gewelddadige te overmeesteren, zijn vuisten gebruikt Maar een "first strike" zoals op het filmpje wordt niet aangeleerd.
Wat is dit nu weer.. Wat een trieste reactie, besef je het zelf wel?
Nuja ik spreek wel over de belgische politie, miss dat dit anders bij nl korps.
Ik raad je aan eens naar de opleidingscentra te bellen want je hebt het mis. De rest van je post geloof ik niet, anders had je dergelijke onzin niet uitgekraamd.Man wat een zever vertel je allemaal.
Zit ondertussen 3 jaar bij de politie, zowel in mijn opleiding als in de 6 voortgezette opleiding per jaar wordt dit aangeleerd en opgefrist.
Ik hoop dat jij nooit de opleiding AMOK moet/gaat volgen want dan ga je steil achterover vallen van wat er wordt aangeleerd...
---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 21:39 ----------
Hij komt zelf uit Vlaanderen volgens zijn stats. Maar wat moet je van zo iemand nog geloven...
Ik raad je aan eens naar de opleidingscentra te bellen want je hebt het mis. De rest van je post geloof ik niet, anders had je dergelijke onzin niet uitgekraamd.
Je bent geen groot licht, heb ik de indruk. Ik maakte mijn zinnen bewust kort maar het is blijkbaar nog te moeilijk. En neen, ik ben gestopt met de opleiding na een fascistisch incident op de politieschool. Ben ik blij om want ik heb nu een veel betere job.Wat zei je toch al? Trouwens hoe heb je die opleiding gevolgd? Ik ga er van uit dat je gebuisd bent als inspecteur?
Je bent geen groot licht, heb ik de indruk. Ik maakte mijn zinnen bewust kort maar het is blijkbaar nog te moeilijk. En neen, ik ben gestopt met de opleiding na een fascistisch incident op de politieschool. Ben ik blij om want ik heb nu een veel betere job.
PS: ik volgde de opleiding voor het officierkader.

Ik moet niet bellen, men vader werkt bij de politie als schietinstructeur en staat dus ook ook in contact met de mensen die de cursus zelfverdediging geven (of hoe je ook noemt).
Je zit gewoon fout.
Je bent geen groot licht, heb ik de indruk. Ik maakte mijn zinnen bewust kort maar het is blijkbaar nog te moeilijk. En neen, ik ben gestopt met de opleiding na een fascistisch incident op de politieschool. Ben ik blij om want ik heb nu een veel betere job.
PS: ik volgde de opleiding voor het officierkader.
Haha verklaart veel.
Zielig ventje ben je
---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 23:19 ----------
Waar werkt je vader?
Ergens in het Leuvense? Dan ken ik hem misschien wel.
Wij gaan met de zone schieten bij Ecowerf in Leuven.
Met jouw karakter raak je gewoon niet binnen bij de politie... ik heb niets van verwijten naar jouw toe gemaakt en probeer respectvol om te gaan met je onzin die je post. Toch maak jij telkens verwijten en nu probeer je me te kleineren daarbij, maar héy als jij je zo beter voelt mij niet gelaten..
---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 23:23 ----------
In West vlaanderen werkt men vader. Hij doet dienst in het houtsche (oostkamp). Die opleidingen gaan door in Brugge in een soort van bunker.
.Misschien is er ook een verschil tussen de instructeurs door hun eigen visie op de wetgeving. Nu is de politie al onder elkaar bijna aan het vechten,eendracht maakt macht he![]()