Fitness Seller

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

De eerste die dan wordt opgesloten ben jij hoor, daarom kijken mensen wel uit met dat soort dingen in NL.

Als je in Amerika zo iemand ze hersens inslaat dan krijg je een lintje, hier een enkele reis achter de tralies.

Als je zwart bent in amerika niet :P je krijgt voor zwart zijn daar al bijna levenslang :P

maar mensen zeg het met me OUD NIEUWS!!!!!

maar mensen zeggen wel jaah ik zou hem getrapt hebben blablablablaa maar stel je voor je moeder is de gene die dat ziet zou je willen dat je moeder hem zou trappen en het risico lopen dat ze ook het slachtoffer van hem? nee denk het niet. Klinkt raar maar op dat moment zou een groot gedeelte van de mensen egoistisch zijn en nix doen behalve politie bellen.

Zelf weet ik niet wat ik zou doen als omstander. zou wel helpen denk ik zelf maar je weet maar nooit hoe je denkt in zo een situatie.

damm. de adreline schiet door mijn lichaam. wat een zieke shit. echt vreemd dat die vrouw uberhaupt nog opstaat, het kan haast niet!

was het eigenlijk in het nieuws want het kan net zo goed eigenlijk ook fake zijn

OMG heb het weer gekeken zo een persoon wil je tog gewoon meteen NEERRTRAPPEN en blijven trappen. word je gewoon agresief van.

ze waren met een fockin grote groep als ze met ze alle hem meteen hadden gepakt dan was het nog niet zo erg

De eerste die dan wordt opgesloten ben jij hoor, daarom kijken mensen wel uit met dat soort dingen in NL.

Als je in Amerika zo iemand ze hersens inslaat dan krijg je een lintje, hier een enkele reis achter de tralies.

Idd. Als je de rust bewaard en zo'n gast een secure puntertje op de zenuwen van z'n achterhoofd geeft, of de bovenkant van z'n rug (kop van het centraal zenuwstelsel), valt hij direct buiten bewustzijn.

Dit zelfde geldt voor bescheiden knokkel stoot op iemand z'n hypofyse.

Het hoeft allemaal niet hard, gewoon met kalmte en efficientie.

4 jaar heeft hij gekregen, wat een lachertje. minimaal 20 jaar moet hij hebben, maja dit is Nederland een links recht systeem

Geil filmpje:ds: een echte schipper bevaart de rode zee:P

Hier word ik toch wel een beetje ziek van..

Idd. Als je de rust bewaard en zo'n gast een secure puntertje op de zenuwen van z'n achterhoofd geeft, of de bovenkant van z'n rug (kop van het centraal zenuwstelsel), valt hij direct buiten bewustzijn.

Dit zelfde geldt voor bescheiden knokkel stoot op iemand z'n hypofyse.

Het hoeft allemaal niet hard, gewoon met kalmte en efficientie.

iemands hypofyse zit midden in de kleine hersenen. daar sla je dus niet zomaar tegen aan.

Terug
Naar boven