- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PatrickvH stemt Groenlinks of Partij voor de Dieren
kan haast niet anders.

Kun je niet met een bepaalde optie alle topics die een member aanmaakt negeren?
If so plzzz tel me!!!
Het korps heeft geen commentaar op dit filmpjeIn before; Na een uitgebreid onderzoek is het OM tot de conclusie gekomen dat de betreffende politieagent juist heeft gehandeld, vervolging is daarom niet nodig.

ja, maar daarmee blijven de topics van een bepaald persoon nogwel gewoon verschijnen.
Niets zielig aan. Hoop dat meer mensen het gaan doen. Die lui moeten voelen dat ze constant in de gaten worden gehouden. Als de staat big brother wil spelen kan de burger dat ook.Dit zielige gefilm gebeurt ook alleen in NL, in zóveel landen wordt er door de politie geweld gebruikt - en ook vaak genoeg niet terecht.
Moet je daar eens gaan proberen om agenten te gaan bekritiseren, je wordt gewoon weggelachen.
Kun je niet met een bepaalde optie alle topics die een member aanmaakt negeren?
If so plzzz tel me!!!
Alle politie terug naar eigen land.
Niets zielig aan. Hoop dat meer mensen het gaan doen. Die lui moeten voelen dat ze constant in de gaten worden gehouden. Als de staat big brother wil spelen kan de burger dat ook.
Blijkbaar werkt het niet. want ik ben hier nu nog.Jepz topic niet openen en er niet op reageren met aandachtskreten zoals deze.
Blijkbaar werkt het niet. want ik ben hier nu nog.
Maar ok je hebt gelijk.
Alle politie terug naar eigen land.
Niets zielig aan. Hoop dat meer mensen het gaan doen. Die lui moeten voelen dat ze constant in de gaten worden gehouden. Als de staat big brother wil spelen kan de burger dat ook.

90% flitspalen toen ik ze nog niet wist staan. Staat er verder los van.Krijg toch langzaam het idee dat iemand hier iets te vaak geflits is![]()