1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Schouderklachten

Topic in 'Herstel en blessures' gestart door LucR1998, 5 apr 2019.

Fitness Seller Blessure en Preventie

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. LucR1998

LucR1998 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Ik loop al langere tijd rond met vervelende schouderpijn en weet niet waar het precies vandaan komt, bij een 'sportfysio' langs geweest en hij kon er ook niet veel mee…

Pijn bij pullups/latpulldowns vooral bij de achterkant schouder en bovenkant lats…
    Bij geisoleerde biceps oefeningen voelt er een stekende pijn rond de achterkant schouder/schouderblad
    Row oefeningen zoals cable row/dumbbell row leveren pijn op in de achterkant van m'n bovenrug en achterkant schouder
    Ook last tijdens incline bankdrukken

Het is alleen mijn linkerschouder en de pijn straalt vaak uit richting m'n schouderblad en infraspinatus/teres minor/major.

Als ik m'n arm optil en in bij m'n oksel voel enorm scherpe pijn waar als het ware je achterste schouderkop aanhecht aan je lats

Ieamand die dit herkent??

Alvast bedankt!!

TheKillingWakefields vindt dit leuk.
  2. UnCompress

UnCompress Massive Warrior +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    3.197
    Geslacht:
    Man
    Vreemd dat een fysio er niks aan kon doen en ook weer niet. Aan de omschrijving van je klacht, geplaagde rotator cuff spieren.

3. LucR1998

LucR1998 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Dry needling in het schouderblad heeft die pijn verholpen, de rest kon hij niks mee.. Ik zal de rotator cuff is goed bekijken! Tips daarvoor?

4. UnCompress

UnCompress Massive Warrior +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    3.197
    Geslacht:
    Man
    In het schouderblad? Dat is bot. :p
    Daar waar je pijn hebt zit meestal niet de bron van de ellende. Vandaar dat therapeuten vaak niet de oorzaak vinden omdat pijn bestrijding meestal gekozen wordt.
    Laat je pecs (major en minor) ook maar eens goed onderzoeken en train je lage traps.

5. Florianknetter

Florianknetter Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    356
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    7%
    Met die klachten sukkel ik al 3 jaar

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie