oeije
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
setjes van 3 reps denk niet dat je dat elke training moet gaan doen.
Oeije, heb je je schema ook wel s omgegooid?
dus b.v. eerst bent over laterals met dumbbells of kabel en daarna neckpress of military press.
maar als jij zegt dat beter is wil ik het wel us proberen
in de regel doe je meestal eerst de basisoefeningen en daarna de isolatie oefeningen. maar als dat bij jou nu niet meer werkt....
ieder lichaam is anders dus k zeg nie dat t perse beter is, maar t zou wel een groeiprikkel kunnen geven.
ik heb t zelf ook zo een tijd gedaan en in t begin ging me neckpress echt zwaar en t gewicht naar beneden omdat k m als één na laatste oefening deed. als je t na een week of 3,4 weer omgooid, dus zoals je nu traint, dan zul je als t goed is merken dat je met neckpress, military press een stuk sterker bent geworden ook.
je moet gewoon even zoeken naar de formule die voor JOUW lichaam werkt
suc6
schiet me trouwens nog te binnen....k weet nie hoe je trainingsschema is maar heb je wel minimaal 48 uur tussen schouders en borsttraining zitten?
te weining rust om te herstellen belemmert ook de spiergroei .
je zou ook nog evt. kunnen proberen om borst/schouders op 1 dag te trainen. met borst gebruik je immers ook schouders en warm je deze dus alvast goed op om vervolgens de schouders aan te pakken met 3 oefeningen.
doe eens front raises ,daar groeiden(voorkant) mijn schouders pas van!
verhoog de gewichten en verminder de reps.
de oefeningen op zich zijn goed.
schrap zijwaarts heffen .
8 en laatste setje 6 ofzo.
je moet ook niet elke training op je 1RM trainen.
Als hij dit zou doen zou hij 3 press oefeningen doen. Beetje overkill voor je voorste schouderkop en zijkant en achterkant worden dan nauwelijks belast.