- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Veel mensen / bedrijven staan in de hall of shame : http://scoobysworkshop.com/hall-of-shame/
En dat heeft best een impact... want scooby1961 is de nummer 1 fitness channel (gekeken naar de subs).
Anders zou ik niet weten wie het geweest zou moeten zijn... serieus stalken / bedreigen doe je niet zomaar. Daar moet toch wat achter zitten (belangen)?
Of het is een gefrustreerde gek / fan... gebeurd ook wel eens.![]()
Kan die kerel echt niet aanhoren, vervelende stem en z'n succes is overduidelijk zo groot door z'n pecs want de rest van z'n lichaam is meer dan middelmatig.
Zijn fake subs.
Er zijn veel beter bekende fitness channels (luimarco, flexforall2, omar isuf, PhysiquesOfGreatness om er even een paar te noemen) en die hebben 50.000 a 100.000 subs ongeveer. Scooby zo'n 300.000 en dat is al erg hoog. Dat Twinmuscleworkout 600.000 subs heeft, is onmogelijk. Niet leerzaam en slecht advies en af en toe grappig. Fake dus, net zoals hun praatjes.
). Geef mij maar de Hodge twins met hun belachelijke intro en grappig commentaar of CT Fletcher met z'n gevloek en motiverende filmpjes. Als ik legit advies wil ga ik het wel zelf opzoeken ipv te luisteren naar youtube.Kan die kerel echt niet aanhoren, vervelende stem en z'n succes is overduidelijk zo groot door z'n pecs want de rest van z'n lichaam is meer dan middelmatig.
Bedenk wel dat die 50 is, en naturel.
Ik heb al enkel respect dat iemand 10 jaar door lift zonder enige progressie omdat de natuurlijke max is bereikt.
Verder triest dat het zo moet aflopen, raar volk wat op internet zit.
Scooby is/was een irritant ventje met een k*tstem en veel broscience (en homo, niet dat het er iets toe doet). Geef mij maar de Hodge twins met hun belachelijke intro en grappig commentaar of CT Fletcher met z'n gevloek en motiverende filmpjes. Als ik legit advies wil ga ik het wel zelf opzoeken ipv te luisteren naar youtube.
beetje tegenstrijdig, je stelling zegt dat hij een beter lichaam heeft dan de rest, en zijn pecs zijn zelfs nog beter.
Hoezo fake subs?
Ik ken al die channels die je noemde. Persoonlijk kijk ik 100x liever naar de twins dan naar scooby of luimarco, ik bekijk dan ook zelden zo'n dingen om educatieve redenen maar voor entertainment.
Ik heb ze van begin af aan gezien, waren al populair doch weinig subs. Scooby draait al super lang mee en is bekend / populair en heeft uiteindelijk 350.000 subs gescoord.
De andere channels die ik opnoemde zijn ook populair, doch bestaan deze channels veel korter dan Scooby, en dat merk je ook aan de subs - 50.000 a 100.000 ongeveer.
Met logisch denken weet je dat de twins nooit 600.000 subs kan maken, en zeker niet in zo'n korte tijd met bagger videos als klap op de vuurpijl.
Zelfs chicks met grote t**ten moeten heel wat doen en lang meedraaien willen ze 600.000 subs bereiken.
Dat idd.Diep triest dat iemand hem dit heeft geflikt. Ik hoop dat Scooby ervoor heeft gezorgd dat diegene daarvoor wordt vervolgd. Hij lulde enorm veel broscience, maar dit verdient hij natuurlijk niet.
Kan die kerel echt niet aanhoren, vervelende stem en z'n succes is overduidelijk zo groot door z'n pecs want de rest van z'n lichaam is meer dan middelmatig.
'meer dan middelmatig' = bijna het woord middelmatig niet waard op de manier ik het zei. Dacht zelfs dat iemand met aanzien hier op DBB hem verdachte van pec implants.
Ik snap echt niet wat je bedoelt, je weet toch dat ze effectief 600.000+ subs hebben op hun twinmuscleworkout channel?
Scooby is 1.90m, is inmiddels 52 jaar als ik het goed heb, dus wat dat betreft ziet hij er echt wel goed uit.
Als je zijn oude foto's bekijkt, zie je dat hij toen ook al flinke pecs heeft. Is gewoon naturel.
---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 20:34 ----------
Subs kan je kopen, en lees mijn post eens of kan je niet begrijpend lezen?