XXL Nutrition

Scooby1961 kapt er eindelijke mee

Nice ad hominem aanval. Hou het bij het onderwerp ipv nutteloze (en frustratie tonende) aanvallen.

Was geheel on-topic. Laatste alinea ook, omdat je mijn post afschuift als 'ik begrijp je niet'.

Heb je bewijs of iets die je argument 'subs kan je kopen' enige validiteit bij brengt? Of is dat enkel speculatie? Ook zullen veel mensen een andere mening hebben dan jou over de kwaliteit van the twins hun video's, omdat jij het bagger video's vindt betekend niet dat hun subs gekocht zijn.

Bewijs is onmogelijk. Met logisch nadenken en de bekende fitness channels volgen kom je al een heel eind. Ga het ook verder niet uitleggen, heb dat al genoeg gedaan want je snapt het niet of wilt het niet snappen.

Was geheel on-topic. Laatste alinea ook, omdat je mijn post afschuift als 'ik begrijp je niet'.

Bewijs is onmogelijk. Met logisch nadenken en de bekende fitness channels volgen kom je al een heel eind. Ga het ook verder niet uitleggen, heb dat al genoeg gedaan want je snapt het niet of wilt het niet snappen.

Dus je hebt geen bewijs voor je fake subs claim? Strenghtcamp heeft trouwens ook meer subs dan scooby.

Dus je hebt geen bewijs voor je fake subs claim? Strenghtcamp heeft trouwens ook meer subs dan scooby.

Klopt maar is geen echte fitness channel. Gaat over alles in het leven (lichamelijk en geestelijk).
Buiten dat, geeft ie verdomd goed advies. Echt kwaliteit videos.

Klopt maar is geen echte fitness channel. Gaat over alles in het leven (lichamelijk en geestelijk).
Buiten dat, geeft ie verdomd goed advies. Echt kwaliteit videos.

Strenghtcamp is imo wel degelijk een 'fitness' channel. Z'n andere channel 'Elliott Hulse' is voor andere non strenght/fitness/BB related vragen.

Je hebt gelijk. Ben op beide geabonneerd. Dus kijk niet naar de naam van de channels want is een en dezelfde vent. ;)

Dat idd.

En daarbij denk ik dat hij voor menig magere puistenpuber (die alleen maar tig buikspieroefeningen en pushups deed) wel een verschil heeft gemaakt, en ze enorm in de goede richting heeft gestuurd.

Ik denk dat mensen de fout in gaan als ze hem als bb trainer zien, dat is hij niet. Hij houdt van de sport en hij wil mensen met een lager niveau binnen de sport helpen en gezond houden. Ik zou serieus niet weten wat daar mis mee is

++dit.

Dat idd.

En daarbij denk ik dat hij voor menig magere puistenpuber (die alleen maar tig buikspieroefeningen en pushups deed) wel een verschil heeft gemaakt, en ze enorm in de goede richting heeft gestuurd.

Ik denk dat mensen de fout in gaan als ze hem als bb trainer zien, dat is hij niet. Hij houdt van de sport en hij wil mensen met een lager niveau binnen de sport helpen en gezond houden. Ik zou serieus niet weten wat daar mis mee is

Dit, hoewel hij vaak wel broscience vertelde.

Over die fake subs, wat? Hodge Twins hebben meerdere channels, niet alleen fitness gerelateerd. Veel mensen subscriben ook op andere channels als ze 1 van die channels leuk vinden. Bovendien is er sprake van een hoog entertainmentgehalte en veel mensen hebben liever dat, dan het (imo) saaie gepraat van Scooby.

Jammer, scooby had mij zowat op weg geholpen de eerste paar maanden van trainen, mijn eerste trainingsdag was zelfs volgens scoobys programma:(

waarom heb ik nog nooit van die kerel gehoord?:scratch:

Een paar dagen terug postte iemand zijn andere website (About Argonaut Software, the First Online Psychotherapy Practice Management Software) op 4chan/fit/, die website was oud en stamt uit 2006 ( ook al staat er 2007).

Die site zelf is opgericht door scooby, wat hij was vergeten te doen was de zogenoemde "whois" verbergen, als je de whois niet verbergd kan iemand doodleuk je telefoonnummer, email en woonplaats vinden ( van de oprichter ), ik was zelf aanwezig in dat topic en iedereen erin ( inclusief ik) werd automatisch 2 weken verbannen van alle boards.

Door de basic informatie die ze hadden vonden ze ook informatie van zijn familie, die ze steeds gingen bellen en "raiden" door ze gratis pizza te sturen.

Indiezelfde thread begon er iemand een "TinyChat" room en gingen ze scooby opbellen om hem te pranken, de thread werd eventueel verwijderd en iedereen kreeg een 2 weken ban ( foto )

Ik werd verbanned omdat ik de whois van zijn site plaatste nadat hij het op hidden had geplaats ( dit is dus nadat alle informatie werd verborgen door zijn host, GoDaddy.com )

Foto van ban:

xjDclYQ.png

4chan.. volk apart. Jammer! Snap ook niet waarom hij op 4chan zat.

Scooby heeft me de eerste maanden ook goed op weg geholpen!

Ik ga hem zeker verder volgen met zijn nieuwe concept, doet toch wel een beetje pijn dit te horen.

Een paar dagen terug postte iemand zijn andere website (About Argonaut Software, the First Online Psychotherapy Practice Management Software) op 4chan/fit/, die website was oud en stamt uit 2006 ( ook al staat er 2007).

Die site zelf is opgericht door scooby, wat hij was vergeten te doen was de zogenoemde "whois" verbergen, als je de whois niet verbergd kan iemand doodleuk je telefoonnummer, email en woonplaats vinden ( van de oprichter ), ik was zelf aanwezig in dat topic en iedereen erin ( inclusief ik) werd automatisch 2 weken verbannen van alle boards.

Door de basic informatie die ze hadden vonden ze ook informatie van zijn familie, die ze steeds gingen bellen en "raiden" door ze gratis pizza te sturen.

Indiezelfde thread begon er iemand een "TinyChat" room en gingen ze scooby opbellen om hem te pranken, de thread werd eventueel verwijderd en iedereen kreeg een 2 weken ban ( foto )

Ik werd verbanned omdat ik de whois van zijn site plaatste nadat hij het op hidden had geplaats ( dit is dus nadat alle informatie werd verborgen door zijn host, GoDaddy.com )

Foto van ban:

xjDclYQ.png

Kneus ben jij zeg. Leuk, ****en met iemand ze leven.

Foto van ban:

xjDclYQ.png

4chan...ah die kansloze, socially awkward geeks! hoor jij daarbij dan???

Kan je niet lezen f**got, ik zei dat ik dat poste nadat hij het op HIDDEN had gezet, puur zodat ze zouden stoppen. enige reden dat die threadclosed was was omdat ik het steeds reporte

Zoals ik het lees post je zijn gegevens dus alsnog?

als je nou eens die info las kwam je er zelf achter dat het op een proxy is en niet zijn informatie is.

Kan je niet lezen f**got, ik zei dat ik dat poste nadat hij het op HIDDEN had gezet, puur zodat ze zouden stoppen. enige reden dat die threadclosed was was omdat ik het steeds reporte
Wat doe je op een forum waar er maar 1% van de leden lift? En die 1% vertrekt na een korte periode omdat ze beseffen dat er echt maar 1% traint en de rest maar neckbeards en fatties zijn...

'raiden' door pizza's te sturen? Wat een e warriors, dacht dat het op dbb al erg was :roflol:

Je post net dat iemand de whois van z'n site heeft gepost en dat er daarna een aantal 4chan virgins het leuk vond om hem te pranken. Wat heeft het nog voor nut dat jij daarna een whois post met proxy info?

Terug
Naar boven