- Waardering
- 1.093
Jaa het belangrijkste... HET ANTWOORD: Hoe ik onder die boete uit kom
Niet
Je hebt hem potverdomme verdient ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen naakt, maar heb jij niks aan.. Jammer dat ik geen broer heb he![]()

Weetikveel, verkoop je Nike petje en je D&G broek als je hem niet kan betalen.

Hangt ervan af, waar woon je?Dilema ouwe, ik heb er 3.. Zwarte, witte en zilvere ouwe.. Verder geen neppe zooi swa.. Altijd gekleed in die Tommy Hilfiger, Stone Island, MC Gregor, fred perry en Ralph Lauren.. Doekoe is geen probleem, maar ik wil die popo niet spekke jwt.. Beter bloesje dan ticket.. Maare om op mijn vraagstelling terug te komen... geen papiertje en geen adres.. Ken je dan wel boete krijgen??
Ik hoop eerlijk waar dat dit een show is en je niet echt zo triest bent, anders ben je bij voorbaat als gefaald en gedoemd tot een leven als hamburgerbakker bij de mac
swa ik h3b dii sc0t2 ni3t gef0kt man. ma ik kon die sc02 ni glippe gannoe, ma die jilla is nu niksssss tfoe. dii gerroo for jonko heb ik die sco2 mee geflasht matti, waar hossel jij die shit boy, wolla jij locoboy tallah

ey sahbe waddup hebben die scotoes je weer gepakt a mattie
fak die woute http://www.youtube.com/watch?v=vX_9i4LBl3I
Aiii je leeft, je draait voor leven ai ai ai
ey boy je weet bij takkie bel me pok
ai pc
Is het raar als ik zeg dat ik hier geen hond van snap?
Ben ik de enigste?![]()
sow je wait main utreg de gekste toen we daar die popos gingen vouwe ai
ik ben over 3 weken daar eerst doekoe maken je weet moet nog 8 barki 60 voor me vakantie met me sl*t
ai je leeft
pc