AndroidHealthClinic

Scooter jwt

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Weetikveel, verkoop je Nike petje en je D&G broek als je hem niet kan betalen.

Dilema ouwe, ik heb er 3.. Zwarte, witte en zilvere ouwe.. Verder geen neppe zooi swa.. Altijd gekleed in die Tommy Hilfiger, Stone Island, MC Gregor, fred perry en Ralph Lauren.. Doekoe is geen probleem, maar ik wil die popo niet spekke jwt.. Beter bloesje dan ticket.. Maare om op mijn vraagstelling terug te komen... geen papiertje en geen adres.. Ken je dan wel boete krijgen??

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

:suckit:

Dilema ouwe, ik heb er 3.. Zwarte, witte en zilvere ouwe.. Verder geen neppe zooi swa.. Altijd gekleed in die Tommy Hilfiger, Stone Island, MC Gregor, fred perry en Ralph Lauren.. Doekoe is geen probleem, maar ik wil die popo niet spekke jwt.. Beter bloesje dan ticket.. Maare om op mijn vraagstelling terug te komen... geen papiertje en geen adres.. Ken je dan wel boete krijgen??
Hangt ervan af, waar woon je?

Ik hoop eerlijk waar dat dit een show is en je niet echt zo triest bent, anders ben je bij voorbaat als gefaald en gedoemd tot een leven als hamburgerbakker bij de mac

Waarom laat je die zuster van je geen h**r spelen :cool:

Ondiep bij dhhc, kom je ff buurten zegt het moar hoor

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Ik hoop eerlijk waar dat dit een show is en je niet echt zo triest bent, anders ben je bij voorbaat als gefaald en gedoemd tot een leven als hamburgerbakker bij de mac

As je nou gewoon ff antwoordje voor me weet, over die bekeuring, inplaats van dat gelul over de mac.. Je weet tog burgerking owned jonge.. Die in Hoog Catherijne goeie tent ouwe

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Niet

Je hebt hem potverdomme verdient ook.

Waarom?

Laatst bewerkt:
swa ik h3b dii sc0t2 ni3t gef0kt man. ma ik kon die sc02 ni glippe gannoe, ma die jilla is nu niksssss tfoe. dii gerroo for jonko heb ik die sco2 mee geflasht matti, waar hossel jij die shit boy, wolla jij locoboy tallah

Is het raar als ik zeg dat ik hier geen hond van snap?
Ben ik de enigste? ???

Dat klotescootertje moeten ze je om je nek vouwen akelige k*tpuber :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe dan ook gewoon je helm op:eek2:

ey sahbe waddup hebben die scotoes je weer gepakt a mattie
fak die woute http://www.youtube.com/watch?v=vX_9i4LBl3I

Aiii je leeft, je draait voor leven ai ai ai
ey boy je weet bij takkie bel me pok

ai pc

A Skiezo mattiii, jij den haAg schilDerswijkk. Repr3sent utregt a matti juweet boy.. jij dii fintessboyyjt.. Sixpack alles dii man h3. wollah. Ja die kk sc02 je weettog ja kk j0duh jonge. Ik sw3er jii haagsch3 jihad jonge. Jij r3prSent Dii b0y'sS ja tok
http://www.youtube.com/watch?v=EQ3qo04rTA0&feature=related

wnn b33n je We3r in dii Utreg matti Iik k0Mm Geliijk K-3il4nd Je Weet boy tallah

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Is het raar als ik zeg dat ik hier geen hond van snap?
Ben ik de enigste? ???

still issss

sow je wait main utreg de gekste toen we daar die popos gingen vouwe ai
ik ben over 3 weken daar eerst doekoe maken je weet moet nog 8 barki 60 voor me vakantie met me sl*t

ai je leeft
pc

spannend man, ik mis alleen nog dood&verderf

sow je wait main utreg de gekste toen we daar die popos gingen vouwe ai
ik ben over 3 weken daar eerst doekoe maken je weet moet nog 8 barki 60 voor me vakantie met me sl*t

ai je leeft
pc

Aiight di3 m4n is backk bitches.. Je we3t Z4ndPaD en R00i3brugg a mattii. M3tt chillouch iiin ziijn BMW ouwe.. Die mot0rj0oD zeii stoppe. Ma4r die hyenna4 h4d sche3it a mattie. h3ij zij mo3ti iIk di3 klick kl4k pakke matii, mo3t ik doe3 friend? aaaaa die motrj00d met33n weg a matti3. A iscool mati3 t4ke die Doek0e ouwe.. d4arna hii3r hossele JWT

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

ja

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

spannend man, ik mis alleen nog dood&verderf

emo??

ff serieus, mocros/n*gers/gangster/hoodies/ghettoboys praten niet met cijfers en hoofdletters door elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven