Fitness Seller

Seated Dumbell Shoulder Press.

Bezoekers in dit topic

Welicht een idee voor topicstarter, en andere mensen die zoekende zijn/ nog niet voldoende in staat lijken om advies te filteren en op waarde te schatten- op dit forum mensen noemen waarvan hetgeen die mensen posten bovengemiddeld gewaardeerd worden. Dat kan wellicht enigszins pedant overkomen maar het is puur om een beginner, die door de bomen het bos niet meer ziet door alle adviezen die hij of zij hoort en leest of ziet, te kunnen rangschikken.

Zo zijn er nogal wat pt'ers die onvolledige of domweg verkeerde adviezen geven, dit is op social media idem. Natuurlijk niet elke pt'er, of iemand die actief is op social media. Met een neutrale blik komt in vrijwel elk topic binnen de sectie oefeningen het juiste advies vanzelf bovendrijven. Ook als er meerdere 'waarheden' bestaan.

Ben niet zo heel erg thuis meer in deze sectie maar van enkele jaren geleden kan ik wel een aantal namen noemen. Vergeet er sowieso een aantal, nothing personal. Anderen kunnen het lijstje kopieren en aanvullen.

3XL harpep Anoniem Galen Ludens
 
Kan me herinneren dat dumbbelpress wat hoger scoorde bij onderzoek(EMG)

Kan me herinneren dat u ooit zij dat de uitslag van een EMG niet garant stond voor de hoeveelheid spiermassa? Meen dat het in die discussie ging over reverse grip benchpress ten opzichte van de inclined benchpress (bovenkant borst)

Kan zijn dat ik u nu verwissel met iemand anders hoor. Maar als het klopt wat ik denk, bent u dan op deze bewering teruggekomen?
 
Het is idd zo dat in onderzoek gemeten EMG niets hoeft te zeggen over het resultaat vij een individu. Mbt resultaat zijn er meer factoren die van toepassing zijn zoals uitvoering en vezelverdeling.
 
Back
Naar boven