XXL Nutrition

Sebastiaan log ( gesloten )

Gefeliciteerd man welke niveau heb je gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Van af morgen, wordt er weer elke dag nieuwe training logs geplaatst want dan heb ik weer nieuw schema

Maak anders ook een evaluatie van je schema'tje dat je tot nu toe gevolgd hebt!:D

Ik kijk er naar uit!:D
eventueel om je wat inspiratie te geven dit ga ik doen:
vergelijking tussen vet% ervoor en erna
kracht ervoor en erna
en enkele opmerkingen over de training: + punten en - punten
en tot slot dingen dat ik fout heb gedaan (kunnen anderen mischien ook nog uit je fouten leren) ;)

Resultaat schema:

Training's info:

Training schema: Upper/lower body
Duur van het schema: 11 weken ( 1 week ziek )
tijden: van 20:45-21:30
Cardio: 5-7.5 minuut opwarming

Voeding:

Schema: clean bulken

Vetpercentage:10,5%
einden vetpercentage: 11,5%

Begin gewicht:
71kg
Einde gewicht 75,5kg

Pre-workout: shotgun
Pre-workout: gebruikt voor 4 weken:
Cijfer: 7.5
Smaak: 7
energie: 8
Pomp: 7... viel mee
Concentratie: niveau: 7.8

Kracht stats er voor:

Squat: 5x95kg
Deadlift: 8x100kg
Bench press: 5x60kg
Mp: 25kg
dips: 14xbw

Kracht stats er na:

Squat: 6x120kg
Deadlift: 8x140kg
Bench press: 5x70kg+-
Mp: 6x40kg
Dips: 8x10kg

(ik squat altijd met me billen tegen me kuiten aan dus zo diep mogelijk daarom zijn de squats wat lager, Ik gebruik alleen straps voor deadliften laaste of laaste 2 setjes.( squaten en deadliften doe ik altijd zonder belt nog nooit gebruikt)

Training schema:

Ik vond het een lekker schema, alleen het is wel zwaar 2 keer per week je boven en onderlichaam te trainen heb aardig wat massa/kracht gepakt.

zowel me benen als me borst is vooruitgegaan

Opmerking over het schema:

Plus punten:

Door het 2 keer per week te squaten/deadliften/bank drukken bouw je tog aardig wat kracht op. heb ik ook zeker gemerkt,

Min punten:

Ik trainde tehard, dus altijd tot failure dat is best zwaar als je dan 2 keer week he zelfde traint ga je dat wel merken.

Ook kon ik beter minder setjes doen 3 maar ik dee er natuurlijk 5 want ik kon maar niet genoeg krijgen van het squaten en deadliften

Voeding:

Zo als je ziet valt geicht toe namen wel mee, kom onder andere door dat ik mee beetje empty voel van binnen I.v.m met het overlijden van me moeder en dan nog eens exsamens gehad was allemaal beetje druk voormij, dus dat moet ik nu ook beter gaan doen,

Slot:

Is het aan te raden, ja ik vind het een goed schema en is zeker goed om eens een paar tedoen op een jaar, alleen zou ik het wel doen als je in de bulk zit.
Want het vraagt veel energie van je lichaam

Nu:

Ik ga nu beginnen met split 4x per week, morgen wordt het schema geplaatst

[excuses voor DE spelling, zo als je all opmerkte tijdens het lezen is het niet 100% GOED :p )

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 22:26 ----------

Denk me oude weer 4x split werkt wel goed bij mij.

Hou er niet zo van om meer als 1 keer per week me biceps/triceps tetrainen daarom

Laatst bewerkt:
Oke je bent goed vooruit gegaan in kracht man vooral op sq ik vind je sq en dl gewoon goed in evenwicht hoor dus hij ligt vind ik gewoon niet achter.

Logisch om dan 4 x split te doen al hoewel je dan wrs wel 2 x triceps pakt omdat je dan wrs doet:
Borst
Schouder
Benen
Rug

Borst en schouder zijn beide triceps dus als je perse 1 x wilt doen zou je kunnen denken aan push/pull/lb schema ik doe t nu ook de eerste paar trainingen bevallen erg goed.
Je kan dan ook twee lb's maken als je graag 4 x wilt trainen dus dat komt mooi uit.
Ik hoor t nog wel:)

Oke je bent goed vooruit gegaan in kracht man vooral op sq ik vind je sq en dl gewoon goed in evenwicht hoor dus hij ligt vind ik gewoon niet achter.

Logisch om dan 4 x split te doen al hoewel je dan wrs wel 2 x triceps pakt omdat je dan wrs doet:
Borst
Schouder
Benen
Rug

Borst en schouder zijn beide triceps dus als je perse 1 x wilt doen zou je kunnen denken aan push/pull/lb schema ik doe t nu ook de eerste paar trainingen bevallen erg goed.
Je kan dan ook twee lb's maken als je graag 4 x wilt trainen dus dat komt mooi uit.
Ik hoor t nog wel:)

Ja ik weet dat ik met meerder oefeningen me triceps pak, daarom wil ik ze maar 1 keer per week gericht doen ,
sommige doen ze 2-3 keer per week :P gericht,

Ik ben nog niet over eens welk schema je hoort het morgen van me

Nice progression!! Keep up that good work:D

Tanks :) quiting not a options

Wat foto's na clean bulken het valt wel mee mijn voeding was deze maanden echt slecht... rug foto komt nog

Foto abs:
260bwx1.jpg

foto: calves:
1zz2ec8.jpg

Foto biceps:
2njcec.jpg

Ik trainde tehard, dus altijd tot failure dat is best zwaar als je dan 2 keer week he zelfde traint ga je dat wel merken.

Ook kon ik beter minder setjes doen 3 maar ik dee er natuurlijk 5 want ik kon maar niet genoeg krijgen van het squaten en deadliften

Hoe zou je de setjes/herhalingen dan wel aanraden:D?

Ziet er al goed uit man

Jij gaat echt een nog betere fysiek krijgen dan je hebt, jelly.

Hoe zou je de setjes/herhalingen dan wel aanraden:D?

Ja ik deed eerst 5 setjes voor squaten 6 voor deadliften :P (2) warming up voor deadliften. alleen je bent veel tijd kwijt omdat je best veel rust nodig hebt tussen oefening door vooral op lb dag.

Ik zou rond 3-4 setjes pakken met lage herhaling 6-10 en 1 setje warming up.
Maar ben er zelf nog niet helemaal over eens.

Mijn voedings schema kan veel beterde, ik zou zo veel meer kunnen gaine als ik gwn 100% dee ik heb gevoel dat ik, voor het trainen 110% er voor ga, en met voeding maar 60-75% dus daar ga ik aan werken

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 19:42 ----------

Volgende week wordt schema gepost want deze week was even kijken welke oefeningen ik het beste kan doen, voor 4 x split

Laatst bewerkt:
ziet er al erg goed uit man, die biceps/kuiten.. nu nog een front biceps pic? :p en dan gelijk double biceps back pic erbij

Terug
Naar boven