- Waardering
- 75
Jah

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik doe meubel makers opleidingVan af morgen, wordt er weer elke dag nieuwe training logs geplaatst want dan heb ik weer nieuw schema
?Maak anders ook een evaluatie van je schema'tje dat je tot nu toe gevolgd hebt!![]()

)
Oke je bent goed vooruit gegaan in kracht man vooral op sq ik vind je sq en dl gewoon goed in evenwicht hoor dus hij ligt vind ik gewoon niet achter.
Logisch om dan 4 x split te doen al hoewel je dan wrs wel 2 x triceps pakt omdat je dan wrs doet:
Borst
Schouder
Benen
Rug
Borst en schouder zijn beide triceps dus als je perse 1 x wilt doen zou je kunnen denken aan push/pull/lb schema ik doe t nu ook de eerste paar trainingen bevallen erg goed.
Je kan dan ook twee lb's maken als je graag 4 x wilt trainen dus dat komt mooi uit.
Ik hoor t nog wel![]()
gericht,Ik trainde tehard, dus altijd tot failure dat is best zwaar als je dan 2 keer week he zelfde traint ga je dat wel merken.
Ook kon ik beter minder setjes doen 3 maar ik dee er natuurlijk 5 want ik kon maar niet genoeg krijgen van het squaten en deadliften
?
(2) warming up voor deadliften. alleen je bent veel tijd kwijt omdat je best veel rust nodig hebt tussen oefening door vooral op lb dag. ziet er al erg goed uit man, die biceps/kuiten.. nu nog een front biceps pic?en dan gelijk double biceps back pic erbij