Fitness Seller

Sebastiaan log ( gesloten )

haha nee, ik heb nog nooit 1 sigaret gerookt,
maar wist wel de prijs en dat is 2 keer zo goed koop als in nederland, wou 1 pak van 20 menemen en verkope had ik 100e winst alleen was met vliegtuig en de koffer was vol .. :mad:

Komt wel, hard trainen niet opgeven, mijn boven lichaam is niet echt in verhouding met me onderlichaam :S mijn bovenlichaam loopt achter :mad:

Kan alleen maar in voordeel zijn want onderlichaam ga je meestal sneller schrappen dusja:)

Ik kan sws niet atg sq ik heb iets geeerfd wat in indonesie best normaal is dat je altijd met bolle rug gaat als je atg gaat dus kan echt maar net iets onder par anders krijg ik gelijk bolling.

• Topic Starter Topic Starter
Kan alleen maar in voordeel zijn want onderlichaam ga je meestal sneller schrappen dusja:)

Ik kan sws niet atg sq ik heb iets geeerfd wat in indonesie best normaal is dat je altijd met bolle rug gaat als je atg gaat dus kan echt maar net iets onder par anders krijg ik gelijk bolling.

Ik hou van benen training :P oh das wel k*t , maar onder par is ook goed

toch minder:$
Je benchpress vind ik trouwens best wel uitverhouding?

klopt mijn bovelichaam gaat niet echt goed , deadliften en squaten gaat echt super , bench press is echt een aandachts punt, me borst is daarom ook 1 van me dingen waar ik goed op moet focusen .

Heb vandaag weer getraint borst/ triceps dus post zo schema

Training: borst/shouders/triceps
Tijd: 10:50-11:55
Cijfer: 8.5

Pre workout werkte goed, omdat ik om lege maag trainde, nam het goed op.

Ik ga bench press vervangen door ligend dumbbell drukken kan ik meer focesen op borst.

Ook doe ik mashine fly's weg doe ik dumbbell fly's .

Training ging goed, lekker pomp,

Donderdag

Bench press

12x50

10x60
7x70kg*
6x70kg*

* Superset

Incline bench press

12x50kg
9x60kg
8x60kg

Doe met bankje in squat rack alleen moet op andere hoogte doen..
Heb ze explosief gedaan

Dumbbell wide press

12x12kg
11x14kg
9x16kg

Lange ijd gelden dat ik ze heb gedaan dus heb op perfecte form gelet, dus gewicht is heel laag

Lateral raise zitend

Niet gedaan

skull cruses

12x27,5kg
9x 30kg
6x 27.5kg

Goed op elebogen gelt dat ze naar binnen staan

Dips (bw/gewicht)

12xbw
9x5kg
10xbw

triceps pull rope

Dropset/powerset

11x35kg
10x 30kg
8x 27kg
7x24kg

Geen rust daarom laag gewicht

Weetje waar mijn benchpress 10kg omhoog is gegaan van dumbbell press ik heb maandje dumbbell pres gedaan toen ben ik van 65 naar 75 gegaan.
Misschien werkt ook voor?
of paused benchpress heb ik ook zwaar veel goeie verhalen over gehoord

Probeer eens BP samen met biceps anders. Als je op plateau zit kun je ook een tijdje 5 reps doen op BP om meer op kracht te focussen.

Weetje waar mijn benchpress 10kg omhoog is gegaan van dumbbell press ik heb maandje dumbbell pres gedaan toen ben ik van 65 naar 75 gegaan.
Misschien werkt ook voor?
of paused benchpress heb ik ook zwaar veel goeie verhalen over gehoord

ja die ga ik in me schema doen,alleen had er andere naam aangeven :P, pauzed bench press werkt volgens mij ook goed dan span je goed je borst aan

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 14:43 ----------

Probeer eens BP samen met biceps anders. Als je op plateau zit kun je ook een tijdje 5 reps doen op BP om meer op kracht te focussen.

Nou ja ik heb tijdje 5x5 gedaan want eerst zat ik heel laag met bp, doe nu
12 10 8 6, den dat ik over paar weken weer 5x5 ga doen, en andere spier groepe pak in volgwoorde dan

Laatst bewerkt:
Hoe superset je benchpress dan? Verschillende grip?

Net even helevooraad kip kwark en eieren gekocht in de winkel :P

Gewoon lichter gewicht pakken en wijder gaan staan helpte voor mij, nu ben ik sneller gegroeid ook in kracht daardoor.

Lichter pakken en eerst op houding focussen. Veel belangrijker dan het gewicht.

FF wat pannekoeken gebakke 12 stuks (eiwit)

Lekker bakke :P
2yl5nnq.jpg

Laatst bewerkt:
Lichter pakken en eerst op houding focussen. Veel belangrijker dan het gewicht.

Ik kan t niet zonder gewicht dus laat staan met gewicht met eigen bw kan ik t ook niet.
Een paar pt'ers op mijn sportschool zeiden dat dat wel is vaker voorkomt van mensen met enige aziatische afkomst.

Gewoon lichter gewicht pakken en wijder gaan staan helpte voor mij, nu ben ik sneller gegroeid ook in kracht daardoor.

Kijk hierboven:D

Idd, vind 5x105 wel erg hoog in vergelijking met je BP en DL, misschien lichter beginnen terug en focussen op techniek en dieper gaan.

Ik vind wel mee vallen hoe uit verhouding die is sws zit er voor me gevoel makkelijk veel kracht in me benen vergeleken bij me onderrug verder doe ik dl bijna nooit.
En valt een net onder par squat met belt en wraps best mee.

Sebastiaan sorry voor dit:)

Jelly op die pancakes:$
Haal je t eigeel dr uit ?

Kan je ook niet eens koken voor mij:$

Terug
Naar boven