- Waardering
- 75
over 3 weken ja, ub/lb is goed als je gaat bulken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou dat goed zijn in bulk? Kan in een cut toch ook.
Ik ben laatste 2 maand vd cut overgeschakeld naar dit schema.
Je moet niet proberen veel calorieën te verbruiken met krachttraining, dat kan nadelige gevolgen hebben. In een cut.

Je moet niet proberen veel calorieën te verbruiken met krachttraining, dat kan nadelige gevolgen hebben. In een cut.
Vanwege dat de recuperatie minder goed gaat?![]()
En mischien dat ik binnen kort je nieuw UP/LB overneem(met enkele aanpassingen), maar kga denk ik eind september naar een UP/LB overschakelen![]()
. 3 keer dit jaar dat ik echt uit ben gegaanIk ben eerder voorstander van iets meer eten en harder trainen, dan weiniger eten en conventionele BB splits te doen. Voor mij werkte het in ieder geval beter!
Je moet dat ook zelf aanvoelen, als het te zwaar is, ofwel meer eten of minder volume in functie van of je al dan niet afvalt.
Het is maar waar je prioriteiten liggen
Ik beduide meer van als je bv snel en veel reps, 15+, gaat doen op alles in een cut, om zo meer kcal te verbranden is dat slecht en nadelig voor je spieren, je kan beter met normale cardio kcal verbranden in een cut.
Ik heb nergens aangehaald om alleen sets van 15 reps en meer te doen. Veen volume is niet altijd veel reps per sets.
Btw setjes van 15 à 20 reps voor lb zijn zeker aan te raden.
Vb breathing squats, leg press doe ik graag
Maar voor UB sowieso voor niets nodig, zeker niet vr compounds
Ben benieuwd naar je video man!
Verder nette training
Ja ik ook XD, ja bedankt ook al ik er meer uithalen, maar als het warm is gaat gewicht echt naar benden, winter kom er aan plzz XD
Jahoor als t niet lukt komen ze met smoesjes.
Tis hier niet echt heel warm hoor?
schoon gewicht op skullcrusher en ben ook benieuwd naar het filmpje![]()