MuscleMeat

Sebastiaan log ( gesloten )

Ook hoger calorieverbruik dus ideaal om te cutten. Krachtwinst was ook meer tov een BB split die ik ervoor deed

Je moet niet proberen veel calorieën te verbruiken met krachttraining, dat kan nadelige gevolgen hebben. In een cut.

Je moet niet proberen veel calorieën te verbruiken met krachttraining, dat kan nadelige gevolgen hebben. In een cut.

Vanwege dat de recuperatie minder goed gaat?:o
En mischien dat ik binnen kort je nieuw UP/LB overneem(met enkele aanpassingen), maar kga denk ik eind september naar een UP/LB overschakelen:D

Ik ben eerder voorstander van iets meer eten en harder trainen, dan weiniger eten en conventionele BB splits te doen. Voor mij werkte het in ieder geval beter!

Je moet dat ook zelf aanvoelen, als het te zwaar is, ofwel meer eten of minder volume in functie van of je al dan niet afvalt.

Het is maar waar je prioriteiten liggen

• Topic Starter Topic Starter
Vanwege dat de recuperatie minder goed gaat?:o
En mischien dat ik binnen kort je nieuw UP/LB overneem(met enkele aanpassingen), maar kga denk ik eind september naar een UP/LB overschakelen:D

Ja ik pas ook nog wat dingen aan, borst ga ik echt goed aandacht aan bestede.

Pff was vannacht pas 5 uur tuis, ff gaan stappen doe ik bijna nooit, drink normaal ook geen bier/ alleen als ik uit ga :P. 3 keer dit jaar dat ik echt uit ben gegaan

Ik ben eerder voorstander van iets meer eten en harder trainen, dan weiniger eten en conventionele BB splits te doen. Voor mij werkte het in ieder geval beter!

Je moet dat ook zelf aanvoelen, als het te zwaar is, ofwel meer eten of minder volume in functie van of je al dan niet afvalt.

Het is maar waar je prioriteiten liggen

Ik beduide meer van als je bv snel en veel reps, 15+, gaat doen op alles in een cut, om zo meer kcal te verbranden is dat slecht en nadelig voor je spieren, je kan beter met normale cardio kcal verbranden in een cut.

Ik beduide meer van als je bv snel en veel reps, 15+, gaat doen op alles in een cut, om zo meer kcal te verbranden is dat slecht en nadelig voor je spieren, je kan beter met normale cardio kcal verbranden in een cut.

Ik heb nergens aangehaald om alleen sets van 15 reps en meer te doen. Veen volume is niet altijd veel reps per sets.
Btw setjes van 15 à 20 reps voor lb zijn zeker aan te raden.

Vb breathing squats, leg press doe ik graag

Maar voor UB sowieso voor niets nodig, zeker niet vr compounds

Ik heb nergens aangehaald om alleen sets van 15 reps en meer te doen. Veen volume is niet altijd veel reps per sets.
Btw setjes van 15 à 20 reps voor lb zijn zeker aan te raden.

Vb breathing squats, leg press doe ik graag

Maar voor UB sowieso voor niets nodig, zeker niet vr compounds

Akkoord

Nu, chest triceps,schouders, morgen komt video squats

Training: borst/shouders/triceps
Tijd: 10:50-12:00
Cijfer: 7...
Pre workout: 7,9,

Training ging Matig, redelijke pomp,

Als het warm weer is kan het soms zijn dat ik 25% minder pak

Bench press ging slecht, miste kracht... volgende keer met dumbels, me borst groeit wel goed, Alleen was ging spotter dus ja.. Was laat s ochtends is er bijna niemand

Training ging goed, redelijke pomp,

Dumbbell press gedaan 2 keer, volgende week 20kg pakken elke week 2kg meer.

Morgen benen, yes
Proberen video te doen van 5/7x120kg onder parrel

Maandag:

Cardio: saai...

Bench press ( vervangen met dumbels)

12x50
10x60kg
8x60kg
6x60kg

Wut wut? 60kg moest 67,5kg+ zijn
15sec rust, goede rom

Incel Bench press