XXL Nutrition

Sebastiaan log ( gesloten )

• Topic Starter Topic Starter
Training:benen
Tijd: 11:45-12:00
Cijfer:7,5....

Nou het begon goed het squaten maar toen 1 na laaste setje... 7de rep met 105kg van onder voelde ik een steek k*t..... een spier vererkt persies nu...
Nog nooit 1 keer probleem gehad in 7 maanden squaten, tuurlijk vandaag wel...

Maar ja heb de baas gevraagt van sport school om ff tefilmen, hij zij je kan nu beter belt pakken, i.v.m met je rug.

Ging lekker kon wel 2 meer, eerste keer dat ik belt gebruik, geeft wel goede steun in je rug.

Nou ja, ik beloof jullie dat voor mijn ub/lb schema een video tezien krijgen van 7x120 geen belt belt

Training:

Na het squaten, ging het goed 12x3 gedaan met leg pres - 50k voelde me rug beetje...

Even 2 dagen rust vrijdag rug trainen

Cardio

Squat:

10x75kg

9x95kg
7x105kg ( fail laaste setje kleine steek in rug) moest 8-9x zijn
6x110kg kon wel ietje dieper (belt)

Incline legg press

12x175kg
12x200kg
12x225kg

leg curl:

13x15kg

10x20kg
4x25kg

11x15kg

( 1 katrol )

standing calf raises:

15x136kg

12xbw no rest

15x150kg

12xbw no rest

14x165kg

seated calf raises

15x40kg
15x45kg
13x47kg
16x 35kg no rest

22xbw
Langzaam

video:

http://www.youtube.com/watch?v=X-u6sfWiYt0

nice squat man, ook goed diep.

Nog even resultaten tussen door

Groote 3

doel
20 januari - 14 Augustus 31 december
squats: 6x85kg -> - 7x 120kg -> 5x130kg
Bench press: 6x45kg -> - 5x72,5kg -> 5x80kg ( must)
deadlifts: 6x 95kg -> - 3x150kg/ 6x140kg 5x150kg

Bp mag nog wel meer voor de rest gaat alles goed

Gewicht 1 jan 66kg - 76kg 14 augustus - doel 83-85kg met 13-13,5%

vet % gek genoeg 0,5% omhoog

van 11,5% naar 13-13,5% proberen op 85kg max tekomen dan cutten naar 9%

Hoop dat me gewicht dan: 78kg is

Ik ga beter op me voeding letten

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 13:08 ----------

nice squat man, ook goed diep.

Bedankt, alleen was wel klote i.v.m rug. 5-7x120k probeer ik over paar weken te posten

Laatst bewerkt:
Nice video!

Denk dat ik bij 110kg/115kg squat blijf, en steeds meer reps ga doen, en op laaste setje belt gerbuiken, want ik wil niet dat ik me rug verkloot omdat ik te zwaar ga, kan wel zwaarder gaan alleen ik ben geen power lifter ik hoef niet 1 reps tedoen ik kan altijd nog daar op over stappen

Deadlift trug naar 120-120kg als laaste setje -/- - 20kg wat ik normaal doe als laaste rep

Ga dit aanhouden voor de volgende training Niet eens close to failure

12x60kg 50% van laaste werk set
12x75kg

10x90kg
8x100kg
6x107,5kg
6x115kg

squats 110kg met belt laaste setje

Voor volgende benen training

-10kg wat ik normaal doe als leeste rep

12x60kg 60% of laaste set

12x75kg
10x85kkg
8x95kg
8x100kg
6-8x110kg belt

Concentreren op reps.

aan spanning van de spieren en negatieve rep nog beter

Laatst bewerkt:
Denk dat ik bij 110kg/115kg squat blijf

+1 ga ik ook doen als ik daar geraak:D, zo speel je uiteindenlijk toch op veilig om je rug niet te forceren:o + Als je daarmee 10 herhalingen kan heb je toch ook wel massas kracht:D.

Eventueel voor die 80kg bench press een goeie spotter vragen die upright rows voor je wilt doen:p

+1 ga ik ook doen als ik daar geraak:D, zo speel je uiteindenlijk toch op veilig om je rug niet te forceren:o + Als je daarmee 10 herhalingen kan heb je toch ook wel massas kracht:D.

Eventueel voor die 80kg bench press een goeie spotter vragen die upright rows voor je wilt doen:p

Ja, want we zijn tog nog jong en massa bouw je echt wel op met dat gewicht.

Ik zeg dat maar niet in de sport school, dan denken ze nog echt dat bankdrukken met rows een oefening is

Je gaat toch verder, geloof mij :p Ik denk ook, als ik maar 100kg squat blijf ik daar maar je kan het echt niet laten om zwaarder te gaan :D

En filmpje ziet er verdomd goed uit man, zover ik kan zien goed diep, knieen/rug goed :thumb:

Je gaat toch verder, geloof mij :p Ik denk ook, als ik maar 100kg squat blijf ik daar maar je kan het echt niet laten om zwaarder te gaan :D

En filmpje ziet er verdomd goed uit man, zover ik kan zien goed diep, knieen/rug goed :thumb:

jA, je hebt gelijk ach ja :P

Zou me 1mr wel eens willen weten met belt, want met die belt kan ik vol op, eerst kwam ik niet hoger dan 7x120kg zonder belt, als ik over de 110kg kom gewoon belt doen, Reps hoger houden dan 6

Laatst bewerkt:
Waar heb je je belt gekocht? :)

Mooi filmpje man ziet er mooi uit

Kan eroverheen gelezen hebben maar wanneer ben je begonnen met BB?

las dat ook al... impossibru!! met die stats/pics :mad:

Ja t kan he hoelang ben jij bezig dan heh?

Ik ben ook pas 4/5 maanden srs bezig daarvoor deed ik gewoon maar wat machinetjes

Maand of 10... ging allemaal niet zo snel bij mij genoeg fouten gemaakt. Maar wel na 1 maand serieus begonnen (gaan squatten/inlezen) en sinds 4 maanden voedingsschema.

Maargoed hij is wel 1.70 dat wel maar die squat is wel ziek :D

Kan eroverheen gelezen hebben maar wanneer ben je begonnen met BB?

20 janurari begon ik met squate. totaal 8 maanden denk ik

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 00:05 ----------

Maand of 10... ging allemaal niet zo snel bij mij genoeg fouten gemaakt. Maar wel na 1 maand serieus begonnen (gaan squatten/inlezen) en sinds 4 maanden voedingsschema.

Ja, klopt ben wat aan de kleine kant dat is het enige voordeel bij bb. alleen als jij buff bent ben je ook echt buff. als ik buff ben ben ik opgeblazen tuin kabouter

t*ring das best wel lang man:$

Jaa wij komen er ook ooit wel

Terug
Naar boven