AndroidHealthClinic

Sebastiaan log ( gesloten )

Damn zieke progressie dan :D Hoe heb je je squat/benen globaal gezien getraind die 8 maanden? En kort/lang, het heeft allebei wat ja maar zou toch liever 1.90+ zijn als ik de keuze had :o

20 janurari begon ik met squate. totaal 8 maanden denk ik

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 00:05 ----------

Ja, klopt ben wat aan de kleine kant dat is het enige voordeel bij bb. alleen als jij buff bent ben je ook echt buff. als ik buff ben ben ik opgeblazen tuin kabouter

Same here man

• Topic Starter Topic Starter
Damn zieke progressie dan :D Hoe heb je je squat/benen globaal gezien getraind die 8 maanden? En kort/lang, het heeft allebei wat ja maar zou toch liever 1.90+ zijn als ik de keuze had :o

Begon met 4x split toen ub/lb nu met 3x split, dan weer ub/lb

Doe eigenlijk altijd 12x 12x 10x 8x 6x

Ben begonnen met 12xstang( form) 12x60kg 10x70kg 8x85kg

Elke week 2.5kg er bij gedaan tot 110kg

Nu ben ik eigenlijk aan het klote ik ga nu weer eens proberen goed op me reps teletten

Mijn neck squat van 4 maanden gelden haahaha, toen ging ik iets minder diep op de foto ben ik al omhoog aan gaan. slechte form... en laaste rep dus hele verkeerde foto
v43ync.jpg

Laatst bewerkt:
Welkom bij de tuinkabouterclub jongens:p
Inderdaad vrij goede progressie, nu doorbeuken.

:roflol:
@nesselaar, sebastiaan, panzer: wanneer was de eerste x dat je een gym binnen stapte?

euhm 5 jaar terug ofzo heb 4 jaar gekickbokst:D

8 maanden geleden stapte ik denk echt in de gym maar toen ging ik hardlopen enzo.
5 maanden denk ik is t geleden dat ik serieus bezig ben.

:roflol:
@nesselaar, sebastiaan, panzer: wanneer was de eerste x dat je een gym binnen stapte?

de eerste keer was op 10 september, ( Was toen aan het trainen met mooi boy je weet wel ) hij wou geen benen trainen omdat hij op krukken had gelopen :L....
20 Januari begonnen met squasten deadliften, voeding schema training schema enc..

Ben kapot, had beetje last van me rug i.v.m met die verrekte spier.... moest ik vandaag werk bank sjouwen uit de kelder...

echt he, ik heb nu al weer zin om weer benen te trainen, als aan mij ligt train ik5x per week benen

nice progressie!:D Khoop dat ik die zelfde progressie in men krachtstats kan maken!:D

mooie progressie, heb even je log in de vluchte doorgenomen. Grts

Waarom? sommige mensen denken echt dat je alleen maar groot wordt van aas
En dan ben ik nog niet eens buff.. respect voor de genen die dat elke dag aan moeten horen...

2uj57qf.png

Vrijdag rug biceps als alles mee zit ...

Omdat veel mensen niet alleen dom zijn maar ook al te graag uit hun nek lullen over iets waar ze geen verstand van hebben. Maar kan ook goed jaloezie zijn, zoiets van ik ben zelf te lui om zoiets te doen dan maar lullige opmerkingen maken.

Gewoon negeren en als het irl is grapje van maken ofzo en vooral niet serieus op in gaan. Mensen willen het niet snappen en het is 99% van de gevallen verspilde moeite.

meeste mensen hebben geen benul hoe het allemaal werkt, ik hoor die mensen al niet meer die elke dag vragen van ga je nu alweer eten? waarom eet je zoveel, je wordt echt dik als je zo doorgaat enz

Godver.. blijkt lower back klacten tekomen door but wink... kan ik dus 1a 2 weken rust nemen...

meeste mensen hebben geen benul hoe het allemaal werkt, ik hoor die mensen al niet meer die elke dag vragen van ga je nu alweer eten? waarom eet je zoveel, je wordt echt dik als je zo doorgaat enz

Dat dus zwaar irritant.
Vooral m'n moeder doet t heel erg dat is pas irritant.

Godver.. blijkt lower back klacten tekomen door but wink... kan ik dus 1a 2 weken rust nemen...

Wat zeg je?

Waarom? sommige mensen denken echt dat je alleen maar groot wordt van aas
En dan ben ik nog niet eens buff.. respect voor de genen die dat elke dag aan moeten horen...

2uj57qf.png

Haha vat t als een compliment op en maak er gewoon indd grapje van ofzo.

Vrijdag rug biceps als alles mee zit ...

Maar bij een buttwink, gaat je onderrug dan juist bollen doordat je bekken draait of vergis ik mij?

Hee dat heb ik ook als je wat dieper gaat dan gaat je rug iets bollen? bedoel daarom kan ik maar net onder par sq'en niet verder.
Hoe kan dat je oplossen?

Terug
Naar boven