Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20 janurari begon ik met squate. totaal 8 maanden denk ik
---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 00:05 ----------
Ja, klopt ben wat aan de kleine kant dat is het enige voordeel bij bb. alleen als jij buff bent ben je ook echt buff. als ik buff ben ben ik opgeblazen tuin kabouter
t*ring das best wel lang man:$
Jaa wij komen er ook ooit wel

Damn zieke progressie danHoe heb je je squat/benen globaal gezien getraind die 8 maanden? En kort/lang, het heeft allebei wat ja maar zou toch liever 1.90+ zijn als ik de keuze had
![]()
Ja, klopt ben wat aan de kleine kant dat is het enige voordeel bij bb. alleen als jij buff bent ben je ook echt buff. als ik buff ben ben ik opgeblazen tuin kabouter

@nesselaar, sebastiaan, panzer: wanneer was de eerste x dat je een gym binnen stapte?

@nesselaar, sebastiaan, panzer: wanneer was de eerste x dat je een gym binnen stapte?
meeste mensen hebben geen benul hoe het allemaal werkt, ik hoor die mensen al niet meer die elke dag vragen van ga je nu alweer eten? waarom eet je zoveel, je wordt echt dik als je zo doorgaat enz
Godver.. blijkt lower back klacten tekomen door but wink... kan ik dus 1a 2 weken rust nemen...
Waarom? sommige mensen denken echt dat je alleen maar groot wordt van aas
En dan ben ik nog niet eens buff.. respect voor de genen die dat elke dag aan moeten horen...
![]()
Haha vat t als een compliment op en maak er gewoon indd grapje van ofzo.
Vrijdag rug biceps als alles mee zit ...
Maar bij een buttwink, gaat je onderrug dan juist bollen doordat je bekken draait of vergis ik mij?