metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee dat heb ik ook als je wat dieper gaat dan gaat je rug iets bollen? bedoel daarom kan ik maar net onder par sq'en niet verder.
Hoe kan dat je oplossen?
toen ik er iets over opzochte stond er dat een beetje geen kwaad kan, anders door te stretchen en je heupen te verstevigen kan je dit verbeterenen of belt.
Maar als ik met me voeten de grond probeer aan te raken met getrekte benen raak ik hem wel gewoon aan?
Ja, en dat kan ik ik niet, maar ik kan dan wel weer diep zakken,
ik snap er ook niet veel van, ik ga het morgen eens uit pluizen

Morgen hoop ik weer tekunnen trainen, hop dat die rug blesure van het squaten niet te ernigstig is
Ja zou wel ****ed zijn , als ik me rug heb verkloot
Rust doet wonderen. Gewoon opnieuw opbouwen.. Ik weet hoe vervelend het is
Hoe lang is het geleden dat je een weekje rust nam? Anders moet je is een weekje nemen ivm rust voor je rug.
Toen je UB/LB trainde, hoe koos je de oefeningen?
bv:
UB: 2 borst, 2 rug,2schoduers 1 biceps en triceps
LB: squat + 1 voorkant been, 1 achterkant , 1 hamstring?
thx! Ga wat meerdere UB/LB schema's vergelijken en zo wat conclusies proberen te trekken
![]()
wees blij dat je er al bijna vanaf bent, van 2 weekjes rust ga je niet dood, dont worry
mooie vooruitgang in je log
Bedankt, ja met benen gaat erg goed ze groeien als kool.
Denk je dat ik morgen chest/triceps kan trainen? of zou ik nog 1 week wachten?
chest en triceps wel, benen en rug zou ik nog niet doen. met je onderrug wil je geen risico nemen, een extra weekje wachten is niets vergeleken met de kans om een ernstige rugblessure op te lopen.