Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zomaar in me opkomt, ben je niet te snel vooruitgegaan met squat? Kan zijn dat je onderrug nog moet aansterken zeker als je nog maar een halfjaar bezig bent en nu al zulke gewichten squat.
Lekkere training maar vind alleen je borst oefeningen zo laag, ben je nog aan het opbouwen![]()
idd fail bij squatten is imho echt not done, waarom zou je ook? en idd high reps gaan kan je ook prima mee groeien 10-12 reps
100kg is alsnog erg netjes voor je trainingstijd![]()
idd heb ik zelf ook gehad en nog steeds speelt het soms op... dat je weet dat je tever gaat in gewicht maar het toch doet zoiets moet je echt afleren
Yep dat leer je wel snel af als blessures opspelen maargoed dan is het al te laat... maar ik was sowieso te eigenwijs om met overtraining rekening te houden dan moet je maar voelen... voel jij nooit wat aan je knieen ivm squatten?
ik lock ook altijd uit, beter niet doen dus? en heb zelf ook nog heel klein beetje pijn aan linkerknie, ga nooit meer 3x per week squatten want techniek was goed. overtraining merk je idd eerst aan je pezen/gewrichten
Mooie training sebas naice dat je motivatie houdt ondanks je blessure hou t vol !

toch mooi wat massa op je benen! En goeie training, verstandig om de squats even niet te doen!
Waarom ga je niet gewoon naar de fysio, en laat je je rug en knieën nachecken? En hoor je is na het resultaat bij een sportdokter?