- Waardering
- 75
Als jij last van je knieen hebt moet je meteen extensions en curls uit je schema halen, verneuk je ze keihard mee.
Je hebt gelijk,all een welke oefening zou ik dan doen voor quads tijdelijk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij last van je knieen hebt moet je meteen extensions en curls uit je schema halen, verneuk je ze keihard mee.
gewoon squatten brah, lekker licht ofo, tot iets onder par... kniebelasting blijf je toch houden bij quads oefeningen zit weinig anders op... of gebruik wraps worden je knieen wat ontlast
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 00:54 ----------
ohja en het schijnt inderdaad zo te zijn dat een disbalans qua sterkte tussen quads en hams voor knie problemen kunnen zorgen...
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 01:00 ----------
waarheid ligt denk toch wat genuanceerder...
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=7013221&p=327468271&viewfull=1#post327468271
Je ging 43 km rennen gewoon laatste 1 km lunges doen dan ben je pas hardk00r
omdat me kniee dan echt kapot zijnSinds is sleeves gebruik en glucosamine heb ik nooit meer last van men gewrichten. Ook niet bij UB/lb 2 keer per week op hoog volume
Je kan osteobolin c mss eens proberen? Was 50 EUR voor een potje. Na een week was ik van al mijn klachten af! Kameraad van mij ook, du zeker een aanrader. Maar weer niet of het nu nog te krijgen is...
Nee die heb ik niet gebruik nu wel glucosamine en het helpt , maar knie pijn neemt af ( als het erger wordt schakel ik in op hulp middelen )
zou ze eens gaan kopen man lees er veel goed over en belangrijkste is hij houd je knieen lekker warm
Doe jij die heledag aan? en ook in de sportschool?
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 22:58 ----------
Ja daar heb je gelijk in. Hoeveel kost zoiets ongeveer?

Doe jij die heledag aan? en ook in de sportschool?
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 22:58 ----------
Ja daar heb je gelijk in. Hoeveel kost zoiets ongeveer?