MuscleMeat

Shocking Seks en testosteron

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gast 163049

Cool Novice
Lid geworden
11 jul 2017
Berichten
57
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hello botjebuilders,

Ik vroeg me dus af, maakt het een groot verschil met je gains als je veel seks hebt? Ik heb ergens gelezen dat je testorone verliest bij het ejaculeren. Ik heb in 't weekend vaak 2,3x seks op een dag en doordeweeks 1x en soms ook niet. Graag zie ik een reactie tegemoet.
 
En als het antwoord ja is, ga je dan minder seksen?
 
Ik vroeg me gewoon af of het een heel groot verschil is of klein. Anders ga ik me vriendin af en toe ontlopen, maar sowieso heb ik nooit seks voor mijn workout
 
Wat is testoron?
 
Ik vroeg me gewoon af of het een heel groot verschil is of klein. Anders ga ik me vriendin af en toe ontlopen, maar sowieso heb ik nooit seks voor mijn workout

Dat gaat allemaal nogal veel uitmaken. Waar sommige mensen toch wakker van liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kort de sex dan ook gewoon een beetje af.
 
Kort de sex dan ook gewoon een beetje af.
Dat gaat niet, als ik eenmaal bezig ben duurt het wel minimaal een half uur en zij springt als een bezetene op me mannelijk geslachtsdeel.
 
Kalverliefde. :heart:
 
Maar wat is 2,3 keer seks, stop je dan de 3e keer op 1/3 van het gebeuren? :dunno:
2 a 3 keer. Als ze bij me slaapt, in de ochtend 1x, middag en in de avond. En dan ejaculeer ik meestal 2keer per seks dus 6x ejaculeren op een dag
 
Maar dat doet er niet toe, mijn vraag: Heeft het een groot effect of kan het er mee door?
 
Probeer het eens een maand niet te doen ;)
 
Ik kan wel bijvoorbeeld van rond de 12x seks per week naar 6 gooien als het wat uitmaakt
 
scheelt hem zeker 10 kg in gains.
 
Ik kan wel bijvoorbeeld van rond de 12x seks per week naar 6 gooien als het wat uitmaakt
Ze lopen je hier maar een beetje te trollen. Het is alleen wanneer je veel seks hebt dat het je gains in de weg zit. 12x per week is peanuts voor de meeste bodybuilders, geen zorgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
verkapt ik heb veel sex topic
ik ben al blij als ik 1x á 2x/week te pakken heb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven