MuscleMeat

Seksschandalen & Zedenzaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben eerder benieuwd naar de foto´s

picgifs-laughing-35443.gif
 
It all falls down
Van de koninklijke families tot aan het Vaticaan!
 
De Amerikaanse jurist en Harvard-professor Alan Dershowitz, die ook beschuldigd wordt in deze zaak, doet de beschuldigingen af als "volledig vals en verzonnen."

Mijn dag is goed.
 
Zal me niks verbazen als het aan de kinderen lag.
 
De Londense politie doet momenteel onderzoek naar grootschalig misbruik en mishandeling van kinderen door politici en andere hoogwaardigheidsbekleders in de jaren zeventig en tachtig. Een onderzoeksteam van Scotland Yard acht een verklaring van een slachtoffer daarover geloofwaardig.
De getuige zei onder de schuilnaam Nick dat hij tussen 1975 en 1984 is mishandeld door politici en andere werknemers van de overheid. Hij was toen tussen de zeven en 16 jaar oud. Hij heeft ook verklaard dat er tenminste drie kinderen vermoord zijn. De slachtoffers zouden voor zijn ogen zijn gedood om zijn zwijgen te garanderen.
Nick heeft de politie namen gegeven van andere slachtoffers en van politici die met het misbruik te maken zouden hebben. De politie doet nu een oproep aan eventuele slachtoffers en getuigen om zich te melden.
Eén van de locaties van het misbruik die werd genoemd is Dolphin Square, vlak bij het parlementsgebouw van Londen. De Britse krant The Guardian schreef: “Als de beschuldigingen waar zijn, is het één van de grootste schandalen in de moderne Britse geschiedenis.”
Het Britse parlementslid John Mann zei dat het aantal slachtoffers dat zich zal melden in de vele tienduizenden zou kunnen lopen. Hij voegde toe dat de overheid zich er waarschijnlijk geen raad mee zal weten.
“Grote aantallen mensen, waaronder mijn eigen kiezers, melden zich bij mij met beschuldigingen,” zei Mann. “Velen van hen hebben zich eerder al gemeld, maar werden niet gehoord of geloofd. En dat is het grootste probleem.”
 
Dat schandaal in Rotherham is ook alweer helemaal vergeten.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Jew mad?
 
Back
Naar boven