AndroidHealthClinic

Seksschandalen & Zedenzaken

• Topic Starter Topic Starter
Alleen de mannen van VI zijn nergens van beticht.

:lol:

Nooit geweten waar die gozer nu eigenlijk goed in is. Muziek maken duidelijk niet.

Hij zat vast aan een jongetje.

Ewbank keek fappend toe.

Ewbank mocht de roggel op het gebleekte aarsje van Marco deponeren voordat Ali zn besneden lul in Marco gleed

Hallo mensen thuis :wave:

Zal Derksen inside info hebben over die bn'ers. Kuyt vond ie een griezel. Dat bleek ook wel met dat gok verhaal. Ewbank en Marco vond ie creeps.

Vandaag is rood. De kleur van je lippen :rocker2:

Hij weet alles, man. "Ronald was ondeugend". Ik lees hier en daar ook weleens wat. Zei al jaren daarvoor op het board dat het een grote geile hoerenloper is/was.

Wat denk je daar op het Gooise matras. Een groot sodom en gomorra. Mo en Ab rijden maar af en aan daar in Blaricum en Bussum met envelopjes

Hij weet alles, man. "Ronald was ondeugend". Ik lees hier en daar ook weleens wat. Zei al jaren daarvoor op het board dat het een grote geile hoerenloper is/was.

Wat denk je daar op het Gooise matras. Een groot sodom en gomorra. Mo en Ab rijden maar af en aan daar in Blaricum en Bussum met envelopjes
Heerlijk als progressieven en libertijnen aan hun eigen illussies ten onder gaan.

huh

Ik wil gewoon meer details horen wat er precies gebeurd is met die gasten

Wat ze uitgespookt hebben.

Terug
Naar boven