- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Donderdag (dacht ik) meer, dan komt de uitzending van die koekwaus Tim Hofman online.Ik wil gewoon meer details horen wat er precies gebeurd is met die gasten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Donderdag (dacht ik) meer, dan komt de uitzending van die koekwaus Tim Hofman online.Ik wil gewoon meer details horen wat er precies gebeurd is met die gasten
Van dat vriendje van Linda zijn beelden denk ik anders was hij niet zo enthousiast aan het opbiechten.
Ja wat een mong**l is dat met z'n spastische zinnen. Altijd lopen rellen en niks voor elkaar krijgen qua compensatie.Donderdag (dacht ik) meer, dan komt de uitzending van die koekwaus Tim Hofman online.
Tim of Ali?Ja wat een mong**l is dat met z'n spastische zinnen. Altijd lopen rellen en niks voor elkaar krijgen qua compensatie.

Eerste stemming is opmerkelijk, Demmink is een VVD-er.![]()
"Vorig jaar deden twee Turkse mannen aangifte tegen hem. Ze zeggen als tiener door Demmink te zijn misbruikt. Na een Rijksrechercheonderzoek besloot het Openbaar Ministerie geen vervolging in te stellen. Tot in de Amerikaanse senaat zijn hierover vragen gesteld."
![]()
'Justitiebaas had contact met pooier van jongetjes'
De topman bij het ministerie van Justitie heeft verschillende keren contact gehad met een pooier van minderjarige jongens. Dat verklaren meerdere getuigen in het AD. Ook zeggen ze hem met minderjarige jongens uit de nabijheid van deze pooier te hebben gezien. Een van de getuigen beweert dat de...www.ad.nl
![]()
![]()
![]()
Ja, das waar ook iddEerste stemming is opmerkelijk, Demmink is een VVD-er.
Dit is een complot wappies![]()
"Vorig jaar deden twee Turkse mannen aangifte tegen hem. Ze zeggen als tiener door Demmink te zijn misbruikt. Na een Rijksrechercheonderzoek besloot het Openbaar Ministerie geen vervolging in te stellen. Tot in de Amerikaanse senaat zijn hierover vragen gesteld."
![]()
'Justitiebaas had contact met pooier van jongetjes'
De topman bij het ministerie van Justitie heeft verschillende keren contact gehad met een pooier van minderjarige jongens. Dat verklaren meerdere getuigen in het AD. Ook zeggen ze hem met minderjarige jongens uit de nabijheid van deze pooier te hebben gezien. Een van de getuigen beweert dat de...www.ad.nl
![]()
![]()
![]()
Die laatste motie heeft wel een hoog complottheorie-gehalte.
Absoluut. Maar complot theorie of niet, je kan iemand lelijk kapot maken met zoiets. Als het dan complete onzin is, dan wil je het toch juist ontkracht hebben?Die laatste motie heeft wel een hoog complottheorie-gehalte.
Sidney is een advocaat, Demmink opperhoofd veiligheid en justitie. Slager keurt zijn eigen vlees.Bij de eerste motie was volgens mij het argument dat D66 vindt dat opsporing een taak is voor OM en Politie.
Als je denkt dat het complete onzin is dan ga je er niet de aandacht aan geven dat het waar had kunnen zijn.Absoluut. Maar complot theorie of niet, je kan iemand lelijk kapot maken met zoiets. Als het dan complete onzin is, dan wil je het toch juist ontkracht hebben?
Beiden keuren alleen het malse jongvee...Sidney is een advocaat, Demmink opperhoofd veiligheid en justitie. Slager keurt zijn eigen vlees.
Men is daarin heel selectief.Er is best iets voor te zeggen dat sommige taken alleen bij de daarvoor aangewezen instanties gebeuren. Anders heb je dat versnipperd, geen overzicht, geen toezicht. Voor je het weet zijn de zg "Pedo-Jagers" die her en der een ouwe nicht doodknuppelen een semi-publieke instelling.

Er zijn inmiddels wetten aangenomen, gefabriceerd door de mensen die in de vorige kabinetten zaten (Grapperhaus). Neem de sleepwet (https://www.amnesty.nl/mensenrechten-in-nederland/veiligheid-en-mensenrechten/sleepwet) en het vervolg daarop wat die engnek nu als voorstel heeft ingediend, welke nog veel verder gaande gevolgen heeft voor onze privacy (https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/wetsvoorstellen/detail?id=2021Z19831&dossier=35958). Dit leest wellicht wat makkelijker weg; https://tweakers.net/nieuws/189262/...ctv-recht-geeft-op-burgerdataverzameling.html
Leg die eens zijdelangs hetgeen we nu weten over een Digital Identity, Digital Currency en die fijne Corona App waar we volgens jou weer afstand van gaan doen, maar vervolgens wel nog even 30mio insteken om deze verder te ontwikkelen.
Big Tech moet je ook bang voor zijn, want die staan vooraan in dit verhaal.
Hij had van mij extra punten gekregen als de kaars aangestoken was![]()
Derksen misbruikte in z'n jonge jaren bewusteloze vrouw, Talpa wil gesprek
In zijn talkshow Vandaag Inside vertelt hij een verhaal over een stapavond, waarop hij een kaars inbracht bij een bewusteloze vrouw. Talpa Network reageert geschokt en wil met hem in gesprek.nos.nl
Johan toch
Snap niet waarom ie zn eigen glazen in gooit. Zal ie zo dom zijn?