AndroidHealthClinic

Seksschandalen & Zedenzaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede vraag!

1. Hij snapt het werkelijk niet;
2. Aandacht afleiden van de Molletjes;
3. Hij heeft gewoon geen zin meer;
4. Hij wil niet hypocriet zijn zoals D66'ers;
5. enz, enz.

Iedereen die nu weer heel erg over hem heen valt zijn ook wel weer de usual suspects die gewoon een hekel hebben aan dat programma. Dat zijn dezelfde lieden die zich in zwijgen hullen als het over D66 gaat, dezelfde lieden die het presidentschap van Biden belangrijker vinden dan zijn eigen losse handjes.
Of het was een grapje.
 
Of het was een grapje.
Of de kaars zat er niet eens in, zoals het nu in de uitzending wordt verteld.

Dan heeft ie dus een kaars tussen de benen van een vrouw gezet die zich zelf heeft uitgekleed om sex met hem te hebben, maar steeds in slaap viel.

Wat is het toch een monster, laten we hem cancellen, dàn hebben een betere wereld!
 
Of de kaars zat er niet eens in, zoals het nu in de uitzending wordt verteld.

Dan heeft ie dus een kaars tussen de benen van een vrouw gezet die zich zelf heeft uitgekleed om sex met hem te hebben, maar steeds in slaap viel.

Wat is het toch een monster, laten we hem cancellen, dàn hebben een betere wereld!
Of hij heeft een gewillige dame niet eens aangeraakt.
 
Volgens mij was er geen spraken van penetratie, maar als geintje een kaars tussen haar benen gezet/gelegd. Maar ja, het is 50j geleden
 
Volgens mij was er geen spraken van penetratie, maar als geintje een kaars tussen haar benen gezet/gelegd. Maar ja, het is 50j geleden
Gisteren suggereerde het vertelde dat de kaars erin zat.
 
Derksen probeerde in de context van dat Johnny de Mol-verhaal met een persoonlijke anekdote aan te geven dat niemand zonder zonde is. Pakte een beetje verkeerd uit en de reacties aan tafel waren onhandig op z'n zachtst gezegd. Verder weer storm in een glas water #368 over VI
 
Alleen een beetje hypocriet dat hij bv. de verkrachtingszaak waarbij Kluivert was betrokken, en voor werd vrijgesproken, tot vervelens toe oprakelde.
 
IMG_20220429_133905.jpg
 
Dat er vrouwen zijn die vrijwillig seks hebben met zo’n gedrocht is fascinerend.
 
Dat er vrouwen zijn die vrijwillig seks hebben met zo’n gedrocht is fascinerend.
De gedachte aan geld en macht. Vrouwen zijn mij de laatste jaren echt heel erg tegen gevallen, zodra een vent 1x met zn muil op tv of erger youtube is geweest gaat zijn status omhoog in hun hoofd.

Buiten dat iets dat elke maand bloed en niet dood gaat vertrouw ik voor geen meter.
 
Maar de pleger realiseert zich dit niet. Voor hem is het veel meer iets lichtvoetigs. Het is leuk en spannend om te kijken hoe het slachtoffer gaat reageren, misschien vindt ze het wel leuk, denkt hij. Deze mannen leven in een droom, een fantasiewereld die versterkt wordt door de opwinding, en dan kom je in een roes."

Als je anderen of jezelf leed aandoet met zulk soort gedrag, zoals in het geval van de treinrukker, wordt het pas een stoornis genoemd. Ten Hoor behandelt mannen met zo'n exhibitionistische stoornis. Ook doet ze onderzoek naar het fenomeen exhibitionisme. "Het gaat altijd om de kick die je ervan krijgt. Ik zie twee soorten plegers: mensen die er echt lol aan beleven en er zin in hebben, en een categorie die die kick opzoekt om negatieve spanning en stress te ontladen

 
Back
Naar boven