MuscleMeat

Seksschandalen & Zedenzaken

Straffen wat betreft (seksueel) misbruik bij kinderen zijn veel en veel te laag in dit land.

Een Amerikaans systeem waarin sex offenders zich in de hele wijk moeten melden vind ik ook een goed idee. Dan weet meteen iedereen in de wijk dat je een viespeuk bent en dat ze je in de gaten moeten houden.

En bij wie de jeugd rond de jaarwisseling hun cobra 6'jes in de tuin mogen gooien.
Ik ben van mening dat er helemaal geen plek is in de maatschappij voor mensen die in staat zijn zulke wrede daden uit te voeren.

Ik ben van mening dat er helemaal geen plek is in de maatschappij voor mensen die in staat zijn zulke wrede daden uit te voeren.
1648571801000_2.jpg

I-know-how-to-treat-MAPs.jpg

Kan dat met tbs en dwangverpleging?
In Nederland kan alles.

In Nederland kan je een politicus afschieten om na een korte celstraf en meervoudig schenden van de voorwaarden van je vervroegde vrijlating, een flinke zak met geld en een huis te krijgen.

Hell, de koninging zal zelfs haar paard nog naar je vernoemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Nederland is het favoriete vakantieland van Roman Polanski.

Het OM ging uitgebreid in op de gruwelijkheid van de ontucht. "Het gaat als professional al onder je huid zitten, laat staan als je slachtoffer bent", zei de officier. "De werkwijze was geraffineerd en berekenend. Hoe hard de kinderen ook huilen en hoe zeer de kinderen er ook onderuit proberen te komen."
En dan zo'n lage straf..

Nancy D. en Peter S. leerden elkaar kennen begin 2018, meldt Omroep Brabant. Ze kregen een extreme sm-relatie en deelden interesse in dierenseks en nazisme. Kort daarna begonnen ze met fantaseren over seks met kinderen, wat in de zomer van 2021 in de praktijk werd gebracht. Ze meldden zich aan als oppasouders in de regio Eindhoven.
Ze stemden vast FvD. Verschrikkelijk die rechtsextremisten.
@Saitek wat vindt jij hier nou van? Domrechts?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ik in sharks and nazis

Al jaren. Elke post die ik hier maak is voor Arminius

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.033
We beren ook graag samen af op Max Wünsche.

Ik heb me dit jaar nog niet afgebeerd

Ben nog niet klaargekomen dit jaar

(Dit soort teksten horen trouwens niet in dit topic 🫣)

En dan zo'n lage straf..

Ze stemden vast FvD. Verschrikkelijk die rechtsextremisten.
@Saitek wat vindt jij hier nou van? Domrechts?

Hahaha.

Aan extreme sm doen, aan dierenseks, aan kinderseks EN daarnaast ook nog eens nazi zijn. Daar ben je mooi heel de dag druk mee om al je interesses en behoeftes te bevredigen.

Engste is nog dat het een 'Zuid-as dame' is als verschijning.

Echt... niemand is te vertrouwen lijkt mij.

True.

In een geciviliseerd land als Rusland staat er levenslang op pedofilie. Maar waarschijnlijk word je door medegevangenen vrij snel vermoord, dus eigenlijk doodstraf

Rusland is echt een gidsland jongens

Terug
Naar boven