- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Vleugels?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vleugels?
Zijn er in de grote steden niet van die vondelingenglasbakken? Misschien worden die beebies daarvoor gebruiktWaar halen ze die baby's vandaan? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik zou jou eens offeren.
Moet je eens indenken met hoeveel je er middels internet contact mee hebt.We komen dagelijks zo'n creeps tegen zonder dat we het weten.![]()
Vaak van die types waarvan je het niet verwacht zijn vaak de grootste perverselingen.We komen dagelijks zo'n creeps tegen zonder dat we het weten.![]()
Ik verdenk jullie beideVaak van die types waarvan je het niet verwacht zijn vaak de grootste perverselingen.
Zijn er in de grote steden niet van die vondelingenglasbakken? Misschien worden die beebies daarvoor gebruikt

Zeker in België, daar zien ze er vaak al één in de spiegel.We komen dagelijks zo'n creeps tegen zonder dat we het weten.![]()
Nu en dan een kindje. Niets mis mee. Het is hier traditie.Zeker in België, daar zien ze er vaak al één in de spiegel.
15 jaar als eis.![]()
15 jaar cel geëist voor 'weerzinwekkend misbruik' door Limburgse oppasouders
Volgens het OM hebben de man en vrouw "een serie aan monsterlijke feiten gepleegd" met jonge kinderen.nos.nl
Kunnen je godvrezende buren zijn
+ opsluiting in gen pop en fftjes rondfluisteren wat ze uitgevroten hebben. Ze zouden het je kind maar aangedaan hebben.15 jaar als eis.
Wat een lachertje.
Ze zouden voor dit soort zaken een Amerikaans systeem moeten hanteren waarin elk feit afzonderlijk bestraft wordt. Dus 6 kinderen misbruiken wordt dan 6x15 jaar.
Straffen wat betreft (seksueel) misbruik bij kinderen zijn veel en veel te laag in dit land.+ opsluiting in gen pop en fftjes rondfluisteren wat ze uitgevroten hebben. Ze zouden het je kind maar aangedaan hebben.
En dat is de eis. Kans is groot dat de straf veel lager uitvalt. En na goed gedrag staan ze na een jaar of 8 max weer op straat.