- Waardering
- 20.663
Geen homo’s
Geen zwarten
Geen mocro’s
Geen pedo’s
Traditionele verhoudingen tussen m / v
Lage belastingen
Geen klimaat bullshit
Wat wil je nog meer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 jaar cel. 😂Ondertussen in Vlaanderen:
![]()
Man (38) die kickt op kinderslipjes verkracht stiefdochter (10): “Als je iets zegt, haal ik grote hamer en sla ik je dood”
Nadat ze op jongere leeftijd al zweepslagen kreeg van haar biologische vader, is een 10-jarig meisje uit Lille meermaals verkracht door haar stiefpapa (38). Hij dreigde haar dood te slaan met een hamer als ze iets aan mama vertelde. Zeven jaar geleden werd de man al eens verdacht van...www.hln.be
Snap dit gewoon echt niet,. We zouden in een democratie moeten leven, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die vinden dat een paar jaar cel rechtsvaardig is

Na die 5 jaar zou ik hem wel opzoeken.Snap dit gewoon echt niet,. We zouden in een democratie moeten leven, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die vinden dat een paar jaar cel rechtsvaardig is![]()
*4 jaar na eerder vrijkomen voor goed gedrag. Maar inderdaad als dit mijn kind was dan zou hij balen dat hij maar 4 jaar vast zat.....
Dat sowieso.*4 jaar na eerder vrijkomen voor goed gedrag. Maar inderdaad als dit mijn kind was dan zou hij balen dat hij maar 4 jaar vast zat.....
In Belgie kom je vaak na 3jaar onder elektronisch toezicht, maar of dat bij deze feiten ook zo is, hangt af van de rechter.*4 jaar na eerder vrijkomen voor goed gedrag. Maar inderdaad als dit mijn kind was dan zou hij balen dat hij maar 4 jaar vast zat.....
Leg je de grens bij 18 jaar?Wat zou ongeveer het percentage zijn van pedofile mannen die nooit ingaat op hun impulsen? 🤨
Onder 3j dacht ik, en tenminste tot 3j opgesloten bij hogere straf.Zijn straffen onder 2 jaar tegenwoordig niet standaard huisarrest? (als ze de enkelbanden hebben tenminste)
Denk dat het in België pas strafbaar is onder de 16 jaar. 🥴
En als ze ouder dan 16 lijkt?Denk dat het in België pas strafbaar is onder de 16 jaar. 🥴
Dan noemen we dat jailbait.