Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Helaas wel ja. Achterlijk geneuzel.Daarom wordt er dus massaal voor de beer gekozen
(Geen idee of je dat hebt meegekregen).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas wel ja. Achterlijk geneuzel.Daarom wordt er dus massaal voor de beer gekozen
(Geen idee of je dat hebt meegekregen).
Omdat het gewoon bijzonder onintelligent is om vrouwen/meisjes maar een irrationele angst voor mannen aan te praten op deze manier. Dat is namelijk wel wat je er mee bewerkstelligt.
Omdat het gewoon bijzonder onintelligent is om vrouwen/meisjes maar een irrationele angst voor mannen aan te praten op deze manier. Dat is namelijk wel wat je er mee bewerkstelligt.
Dat zou kunnen als het enkel gesteld word aan slachtoffers van verkrachting en dergelijke. Die zouden dan spreken en beslissen op basis van hun trouma. In de werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo en vragen ze het aan de eerste de beste die ze tegen komen op straat die ook weer op internet allerlij wazige redenaties hebben gezien. Het aantal vrouwen dat daadwerkelijk deze vraag voor hun voeten krijgt en verkracht is zal dus gewoon niet zo hoog zijn want in de praktijk is dat in de samenleving ook gewoon een hele kleine groep.Nja..de meeste vrouwen zeggen 'de beer' vanwege eigen ervaring en ervaringen rondom.
Dat dit een angst kan veroorzaken (NIET irrationeel overigens) is een 2e. Als je nou kijkt naar de oorzaak van 'ik kies de beer' in plaats van naar het gevolg van de stelling, wellicht vind je het dan niet achterlijk.
Dat zou kunnen als het enkel gesteld word aan slachtoffets van verkrachting en dergelijke. Die zouden dan spreken en beslissen op basis van hun trouma. In de werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo en vragen ze het aan de eerste de beste die ze tegen komen op straat die ook weer op internet allerlij wazige redenaties hebben gezien. Het aantal vrouwen dat daadwerkelijk deze vraag voor hun voeten krijgt en verkracht is zal dus gewoon niet zo hoog zijn want in de praktijk is dat in de samenleving ook gewoon een hele kleine groep.
Maak dat eens concreet. Wat is in jou optiek naast nare dingen als verkrachting en dergelijke (daarmee doelend op andere vergijpen gepleegd tegen een vrouw die als zo heftig kunnen worden gezien) erger dan aan stukken gescheurd worden door een beer?vrouwen hun eigen ervaringen met mannen (dit is meer dan enkel verkrachting 'en dergelijke' en dit heeft vrijwel ELKE vrouw meegemaakt in meer of mindere mate)
Als ik in de bijlmer mijn portemonee boven me hoofd loop te zwaaien met een dik pak geld er in is het niet raar dat ik beroofd word. Maakt dit het dan oke dat iemand van mij steelt? Nee zeker niet het blijft fout. Aan de andere zijde had ik best wel de verantwoordelijkheid mogen nemen om mijzelf niet willens en wetens in die sitautie te plaatsen.Als een vrouw door een beer wordt aangevallen, komt er niet een hele bende mensen aanzetten met 'wat had je aan?' etcetera.
Dat ligt aan de afkomst van die man.Waar zou jij je dochter/moeder/zus/nichtje plaatsen?
Maak dat eens concreet. Wat is in jou optiek naast nare dingen als verkrachting en dergelijke (daarmee doelend op andere vergijpen gepleegd tegen een vrouw die als zo heftig kunnen worden gezien) erger dan aan stukken gescheurd worden door een beer?
Als ik in de bijlmer mijn portemonee boven me hoofd loop te zwaaien met een dik pak geld er in is het niet raar dat ik beroofd word. Maakt dit het dan oke dat iemand van mij steelt? Nee zeker niet het blijft fout. Aan de andere zijde had ik best wel de verantwoordelijkheid mogen nemen om mijzelf niet willens en wetens in die sitautie te plaatsen.
Als het om een nederlander of anderzijds west europese man gaat is de kans dat hij haar wat aan doet gewoon gigantisch klein. Zelfde geld voor mannen van aziatische afkomst.
Als het om een nederlander of anderzijds west europese man gaat is de kans dat hij haar wat aan doet gewoon gigantisch klein. Zelfde geld voor mannen van aziatische afkomst.
Het getuigt mogelijk ook van een enorme misvatting als "de natuur is goed en lief" om voor de beer te kiezen.Wel bijzonder, dit gesprek. Miljoenen vrouwen kiezen de beer. Met als doel het gesprek te voeren over waarom..wat is de oorzaak van die keuze? Wat kan dan beter?
Ik zou voor de man kiezen. De kans dat de man je wat aandoed in tegestelling tot de beer is vele malen kleiner. Je kunt wel roepen dat dat niet zo is maar ga jij maar eens door het bos lopen als mama beer toevallig net haar jongen heeft gehad dan ben je gewoon het haasje anderzijds ook gewoon.Waarom zou jij (voor jouzelf) voor het bos met de man kiezen ipv met de beer?
Het getuigt mogelijk ook van een enorme misvatting als "de natuur is goed en lief" om voor de beer te kiezen.
dat weet je zelf ook wel.