XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken

Ik zou voor de man kiezen. De kans dat de man je wat aandoed in tegestelling tot de beer is vele malen kleiner. Je kunt wel roepen dat dat niet zo is maar ga jij maar eens door het bos lopen als mama beer toevallig net haar jongen heeft gehad dan ben je gewoon het haasje anderzijds ook gewoon.

Klopt, die kans is, bij jou als man, kleiner.

Als je een beer met rust laat, doet een beer dat 9 van de 10 keer ook.
Met mannen is dat helaas niet hetzelfde. Dat wijst eigen ervaring uit, onderzoeken, cijfers.

Maar dan nog, als een beer je aanvalt en je kunt het navertellen versus een man en je kunt het navertellen; de schaamte, victim blaming, getreiter, niet serieus genomen worden..alles dat erna komt. Is anders.

Nou belicht jij dan de positieve werking van dit hele gebeuren eens.

Dat mensen eens gaan nadenken waarom we voor de beer kiezen.
De oorzaak. Dat moet besproken worden, meer en vaker en door meerdere mensen.

Niet "ja maar nu worden meisjes bang".. GOEDZO!!!

Als je een beer met rust laat, doet een beer dat 9 van de 10 keer ook.
Dit is dus gewoon niet zo. En nou niet van ja als je er met een boog van 1000meter om heen loopt is het allemaal prima want dat is dan met die man net zo.
Maar dan nog, als een beer je aanvalt en je kunt het navertellen versus een man en je kunt het navertellen; de schaamte, victim blaming, getreiter, niet serieus genomen worden..alles dat erna komt. Is anders.
Nou ja de kans dat je dat dus naverteld is gewoon nihil. Met andere woorden jij gaat liever dood dan dat je mischien niet meteen gelooft word als een man je iets aan heeft gedaan wat je dus wel overleefd hebt?

Dit is dus gewoon niet zo. En nou niet van ja als je er met een boog van 1000meter om heen loopt is het allemaal prima want dat is dan met die man net zo.

Nou ja de kans dat je dat dus naverteld is gewoon nihil. Met andere woorden jij gaat liever dood dan dat je mischien niet meteen gelooft word als een man je iets aan heeft gedaan wat je dus wel overleefd hebt?

Nihil = dus 0. Niks.
Apart want er was pasgeleden dus een tiener dat het kon navertellen.
Daar gaat je 'claim'.

Again, focus op de oorzaak. Waarom wordt er überhaupt gesproken over beer versus man? Waarom?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.349
Het was toch nijlpaard vs. krokodil?

Waarom kiezen vrouwen de beer?

1 op de 3 mannen heeft wel eens vrouwen lastig gevallen.
Ik word ook wel eens door mensen lastig gevallen. Gaan we dan maar alles wat je niet naar je zin is als maatschapelijk probleem aanvliegen?
Beantwoord zelf eens dan wat voor zingeving jij hier achter zoekt.
Want volgensmij is dat al benoemd namelijk:
En hier heb ik daaropvolgend al gereageerd met een vraag terug waaruit blijkt dat ik deze redenering gewoon achterlijk vind:
Met andere woorden jij gaat liever dood dan dat je mischien niet meteen gelooft word als een man je iets aan heeft gedaan wat je dus wel overleefd hebt?

Ik word ook wel eens door mensen lastig gevallen. Gaan we dan maar alles wat je niet naar je zin is als maatschapelijk probleem aanvliegen?

Beantwoord zelf eens dan wat voor zingeving jij hier achter zoekt.
Want volgensmij is dat al benoemd namelijk:

En hier heb ik daaropvolgend al gereageerd met een vraag terug waaruit blijkt dat ik deze redenering gewoon achterlijk vind:

"The assertion that women would prefer to encounter a bear is based on evidence about the rate of male violence against women, and on a lifetime of learning to fear and anticipate this violence. This is especially true of sexual violence, something which would not be associated with encountering a bear."

This is not about generalising or fearing all men. Women know that not all men are dangerous. But women don’t know which men they should fear, only that male violence and male entitlement to women’s bodies is something that they have to be on guard for.
Women are commonly victims of sexualised violence, and men are overwhelmingly the perpetrators (including against other men). There are enough men who have hurt or are capable of hurting women, and women have no way of knowing which ones these are. While much violence against women comes from men they know, the risk of danger from men they don’t know is something that informs their day-to-day lives.
For example, research shows that women change their behaviour – making certain decisions about the routes they take or what they wear – to avoid harassment or abuse from men in public. Scholars such as Fiona Vera-Gray refer to this as safety work.

Doe gewoon wat research waarom wij liever met een beer in een bos zitten dan met een man.

"The assertion that women would prefer to encounter a bear is based on evidence about the rate of male violence against women, and on a lifetime of learning to fear and anticipate this violence. This is especially true of sexual violence, something which would not be associated with encountering a bear."

This is not about generalising or fearing all men. Women know that not all men are dangerous. But women don’t know which men they should fear, only that male violence and male entitlement to women’s bodies is something that they have to be on guard for.
Women are commonly victims of sexualised violence, and men are overwhelmingly the perpetrators (including against other men). There are enough men who have hurt or are capable of hurting women, and women have no way of knowing which ones these are. While much violence against women comes from men they know, the risk of danger from men they don’t know is something that informs their day-to-day lives.
For example, research shows that women change their behaviour – making certain decisions about the routes they take or what they wear – to avoid harassment or abuse from men in public. Scholars such as Fiona Vera-Gray refer to this as safety work.

Doe gewoon wat research waarom wij liever met een beer in een bos zitten dan met een man.

"gebaseerd op bewijs" zou voldoende moeten zijn maar neeeeee, is niet genoeg voor je. Zonde.

Hoef je ook niet. Vrouwen leven het. Mensen zoals jij blijven het niet snappen.
Zeker als je je niet wilt verdiepen in waarom wij liever met een beer in een bos zitten dan met een man. Je zult het dan niet snappen.
Heb hier geen zin in.
Er bestaat geen hoeveelheid informatie danwel beargumentatie die een mens kan leveren om jou uit je geestezieke wereldbeeld te ontheffen.

Heb hier geen zin in.
Er bestaat geen hoeveelheid informatie danwel beargumentatie die een mens kan leveren om jou uit je geestezieke wereldbeeld te ontheffen.

Geestezieke wereldbeeld?

Ik geef jou een hoop informatie, waar jij niks mee wilt doen. Prima. Wat jij zegt en vindt, zonder je erin te verdiepen, zonder de kennis te hebben, spreekt onderzoek tegen en miljoenen mensen (ook mannen).
Maar ik heb een geesteszieke wereldbeeld? :roflol: :roflol:

Single? Geen kinderen? Geen relatie met moeder? Geen zussen?
Ik doe maar een gokje.

Ik geef jou een hoop informatie, waar jij niks mee wilt doen. Prima. Wat jij zegt en vindt, zonder je erin te verdiepen, zonder de kennis te hebben, spreekt onderzoek tegen en miljoenen mensen (ook mannen).
Maar ik heb een geesteszieke wereldbeeld? :roflol:
Slechts 0,8 uit de 10.000 nederlandse mannen word ooit verdacht van verkrachting.
Doe je voordeur eens open en stap die echte wereld in. Go touch grass. Lekker man in angst leven van een zelf gemaakt probleem wat enkel op het internet aanwezig is.

Terug
Naar boven