XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken

Slechts 0,8 uit de 10.000 nederlandse mannen word ooit verdacht van verkrachting.
Doe je voordeur eens open en stap die echte wereld in. Go touch grass. Lekker man in angst leven van een zelf gemaakt probleem wat enkel op het internet aanwezig is.

Deze post zegt genoeg.
"Word ooit verdacht van verkrachting".

:roflol: heb je zelf niet door hoe kortzichtig dat is? Echt niet?

En enkel op het internet? Wow..jouw privilege is hier te ruiken..

Zonder naar aanleiding van deze post verdere discussie te willen voeren, ik zou ook kiezen voor de beer.

Voor de geïnteresseerden, vond ik dit;
Iets beknopter.

Screenshot_20240528_182738_Instagram.jpg

Screenshot_20240528_182720_Instagram.jpg

Screenshot_20240528_182706_Instagram.jpg

Screenshot_20240528_182643_Instagram.jpg

Screenshot_20240528_182629_Instagram.jpg

Screenshot_20240528_182620_Instagram.jpg

Hoef je ook niet. Vrouwen leven het. Mensen zoals jij blijven het niet snappen.
Zeker als je je niet wilt verdiepen in waarom wij liever met een beer in een bos zitten dan met een man. Je zult het dan niet snappen.
Huhh , een beer scheurt je als je pech hebt aan stukken. En speelt nog met zijn prooi ook.

Wrm niet met een man in het bos dan. We ain't all bad 😘

Wat is dit nu voor femonazi gedoe.

We are a team man en vrouw samen , wrm moeten we nu weer zo tegenover elkaar gezet worden.

Je ziet gwn beren op de weg.

😂😂

Een beer gaat ook niet je alimentatie betalen hea . Komen jullie dan wel terug 🥺🥺

Laat ik voorop stellen dat het zorgelijk is dat zoveel vrouwen blijkbaar geneigd zijn om voor de beer in deze vraagstelling te kiezen. Het maakt in ieder geval veel los en dat draagt alleen maar bij aan bewustwording en/of het blootstellen van een maatschappelijk probleem (alhoewel het ook wel weer riekt naar een typisch uit Amerika overgewaaide hype), of dit een relevante vraagstelling is laat ik dan even in het midden.

Als vrouw ben ik ontelbare keren alleen in een bos geweest. Ik snap dat het een metafoor is en mijn ervaring n=1, maar ik ben al zo ontzettend vaak een man tegengekomen tijdens het wandelen. Ik zou in deze specifieke situatie dus wel voor de man kiezen, omdat ik gewoonweg al vaak in die situatie ben geweest zonder onveilig gevoel. Een beer not so much.

Maar er wordt ook weleens gerefereerd naar bijvoorbeeld met je sleutels in je hand lopen als potentieel wapen, evenals je telefoon altijd binnen handbereik of net alsof doen dat je aan het bellen bent etc. Toen ik vroeger na het stappen naar huis fietste ging ik - los van heel hard trappen haha - heel breed op mijn fiets zitten, met het liefst mijn capuchon op zodat ik niet zo duidelijk een iel meisje was😅 Ik herken dat soort situaties dus wel degelijk. Toch kom ik dan nog steeds liever een man tegen in plaats van de beer.

Het is zo dubbel: ik ben tegelijkertijd altijd door mannen netjes thuisgebracht, heb met wildvreemden afgesproken, ben alleen bij ze thuis geweest etc. Eigenlijk alle mannen die in mijn leven zijn geweest, ongeacht de aard van de relatie waren respectvol, zorgzaam en niet grensoverschrijdend. Dat is misschien mijn privilege of naïviteit dan, maar je doet ook een heleboel goede mannen (en dat zijn er natuurlijk altijd meer dan slechte) tekort door ze allemaal in het hokje van potentiële verkrachter/moordenaar/whatever te stoppen.

Niet serieuze antwoord: liever een man, grote kans dat ik toch meer spierballen heb met al die linkse hipster boys tegenwoordig💁🏻‍♀️

In ander nieuws.

Hij noemt het verbod op meisjesbesnijdenis een "westers complot" en zegt dat het "onzin" is dat meisjesbesnijdenis gevaarlijk of traumatisch zou zijn.

Dat klote Westen ook altijd. Je zal er maar geboren zijn.

Ik was op Sziget festival 2010 in Budapest , en was daar een beetje met een meisje aan het aanpappen. Leuk en al en op 1 avond is er wat in mijn drankje geschoven, wschnlijk ghb. Niet door haar volgens mij, want ze was niet in de buurt van mijn drankje. Daarna ben ik met haar naar haar tent gelopen en ik was echt niet helemaal helder en wou daar echt gwn even liggen.

Maar ze haalde toen mijn p**mel uit de broek en ik kon eigenlijk niet zo goed consent geven in mijn toestand en ze begon me ook gewoon af te zuigen.

Heb er verder niet zon probleem van gemaakt afteraf want ze was wel hot verder. Maar technisch gezien ben ik aangerand.

Dat breng me op een leuke grap: hoe heet het sletterige zusje van roodkapje??

De moraal van dit verhaal : soms is het niet zo erg om aangerand te worden 👍👍

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven