Dat er een percentage van de mannen zijn die zich misdragen betekent niet dat je iedereen over 1 kam kan scheren.
Dat doen we ook niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat er een percentage van de mannen zijn die zich misdragen betekent niet dat je iedereen over 1 kam kan scheren.
Echter wordt dat wel met een vergelijking als dat geïnsinueerd.
Nee hoor ik heb mijn gedachten hier.Waarom zeg je dan "met op z'n minst 1 van de 2" ?
Volgens mij heb je jezelf gewoon vastgeluld en probeer je jezelf eruit te praten.
gewoon verkeerd geformuleerd.Kiezen tussen twee opties zonder ervaringen met op zijn minst 1 van de 2 is irrationeel.
Dat doen wij mensen ontzettend vaak.Als jij dat wel vindt, prima, maar dan maken mensen regelmatig dus irrationele keuzes.
Veroorzaakt omdat jij te lang bent gebleven. Je hebt ook nog een eigen verantwoording he. Niet dat jij verantwoordelijk bent maar je hebt toen wel op je gemak gedaan met vertrekkenDeels beschadigd door CPTSD
Veroorzaakt door mannen.
Just saying.
Wat is jou aandeel hier in?(en dan niet dat het jou schuld is dat je vent je een beuk verkocht heeft ofzo) Wat doe jij actief om je situatie te verbeteren? Ik hoor je alleen maar klagen hier en het probleem elders zoeken.Deels beschadigd door CPTSD
Veroorzaakt door mannen.
Just saying.
Wat is jou aandeel hier in?(en dan niet dat het jou schuld is dat je vent je een beuk verkocht heeft ofzo) Wat doe jij actief om je situatie te verbeteren? Ik hoor je alleen maar klagen hier en het probleem elders zoeken.
Moeten we nou letterlijk opvatten of niet?
Massaal. Heb je crack gerookt ofwa?Nee.
Het is iets negatiefs dat we massaal meemaken proberen aan het licht te brengen omdat we er fucking klaar mee zijn.
Veroorzaakt omdat jij te lang bent gebleven. Je hebt ook nog een eigen verantwoording he. Niet dat jij verantwoordelijk bent maar je hebt toen wel op je gemak gedaan met vertrekken
Wat is jou aandeel hier in?(en dan niet dat het jou schuld is dat je vent je een beuk verkocht heeft ofzo) Wat doe jij actief om je situatie te verbeteren? Ik hoor je alleen maar klagen hier en het probleem elders zoeken.
Wie kan nou niet lezen, jij of wij?
Dat is echt een kont reden. Mijn vader was zwaar alcoholist en beukte mijn moeder ook zowat dagelijks er een voor tot ze er bij weg ging op mijn 11e. Die heeft mij en mijn zusje ook gewoon opgevoed en er naast gewerkt en is nu leidingevende van 2 panden van een winkelketen. Dus echt een gevalletje sneu en zielig doen van oh alles ligt aan een ander en er is mij onrecht aangedaan dus blijf ik tot mijn dood lekker op mijn reet zitten. Bah bahZe kon niet tegen de mishandeling, maar zonder zn uitkering kon ze ook niet🥴
Massaal. Heb je crack gerookt ofwa?
Een paar procenten, hooguit, waarvan de helft ook nog eens de keuze maakt om te blijven, minimaal.
Wie kan nou niet lezen, jij of wij?
Je wilt gewoon horen wat je wilt horen, je hebt oogkleppen op. Tunnelvisie
Dat is echt een kont reden. Mijn vader was zwaar alcoholist en beukte mijn moeder ook zowat dagelijks er een voor tot ze er bij weg ging op mijn 11e. Die heeft mij en mijn zusje ook gewoon opgevoed en er naast gewerkt en is nu leidingevende van 2 panden van een winkelketen. Dus echt een gevalletje sneu en zielig doen van oh alles ligt aan een ander en er is mij onrecht aangedaan dus blijf ik tot mijn dood lekker op mijn reet zitten. Bah bah

Ik ben weg nu. Maar als je bij elke CPTSD or PTSD gaat kijken naar andermans aandeel, mag je bij de soldaten beginnen.
Mogen mannen dan op publieke platformen vertellen dat de manier waarop sommige vrouwen zich kleden er ook om vraagt om lastig gevallen te worden?Wie valt jou lastig dan?
We mogen niet op publieke platformen praten over beer versus man? Waarom niet?
Is goed zal mijn collega's eens vragen of ze op hun luie reet zitten niks te doen en alle schuld bij een ander neerleggen. Kan je alvast verklappen dat het antwoord nee is
Mn moeder verbrandde oa mij met aanstekers vroeger als ze weer eens dronken was( en nog wel wat ziekere dingen waar ik liever niet over praat)Paar keer flink op der gezicht getikt toen ik 15 was en toen was het wel over👍 en ik ben ook goed terecht gekomen. Heb mn kinderen nog nooit aangeraakt en alles is goed en wel met mij.Dat is echt een kont reden. Mijn vader was zwaar alcoholist en beukte mijn moeder ook zowat dagelijks er een voor tot ze er bij weg ging op mijn 11e. Die heeft mij en mijn zusje ook gewoon opgevoed en er naast gewerkt en is nu leidingevende van 2 panden van een winkelketen. Dus echt een gevalletje sneu en zielig doen van oh alles ligt aan een ander en er is mij onrecht aangedaan dus blijf ik tot mijn dood lekker op mijn reet zitten. Bah bah
Is goed zal mijn collega's eens vragen of ze op hun luie reet zitten niks te doen en alle schuld bij een ander neerleggen. Kan je alvast verklappen dat het antwoord nee is