XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken

Oh ja zeker, ik ga liever naar de gevangenis voor ontvoering en m'n kind afgepakt worden en zonder mij opgroeien, dan dat ik zelf m'n weg uit mijn situatie waar m'n kind niks aan kan doen.
Slim!
oja was ik vergeten. Alle opties timmerde je dicht met irrationele gedachten.

Net zoals dat veel mannen geen flauw benul hebben over slachtoffer zijn van huiselijk geweld, hebben veel mannen ook geen flauw idee over wat vrouwen regelmatig meemaken door mannen.

Heel fijn dat jullie daar geen (of minder) last van hebben, maar hou dan je oordelen voor je.

Net zoals dat veel mannen geen flauw benul hebben over slachtoffer zijn van huiselijk geweld, hebben veel mannen ook geen flauw idee over wat vrouwen regelmatig meemaken door mannen.

Heel fijn dat jullie daar geen (of minder) last van hebben, maar hou dan je oordelen voor je.

Gelukkig want het interesseert me ook niet wat er achter de voordeur bij een ander gebeurt, wat er ook gebeurt. Dus val ons er niet mee lastig

Gelukkig want het interesseert me ook niet wat er achter de voordeur bij een ander gebeurt, wat er ook gebeurt. Dus val ons er niet mee lastig

Waarom denk je dan dat je erover kunt oordelen alsof je elk detail kent en weet wat er wel en niet kon? Hou je commentaar dan voor je.

Waarom denk je dan dat je erover kunt oordelen alsof je elk detail kent en weet wat er wel en niet kon? Hou je commentaar dan voor je.
Omdat je dat voor onze voeten gooit. Niemand vraagt om jouw lijdensweg van het leven. Dan krijg je dus reacties van mensen die er niet mee te maken hebben. Gewoon logica

De meeste vrouwen hebben geen flauw benul van de uitwerking van een partner die jaren lang het bloed onder je nagels vandaan.

Ik heb het op dat vlak wel getroffen met mijn vrouw.

Heb je ooit weleens aangifte gedaan?

Tegen hem? Nee. Ook daar heb ik redenen voor maar ik zie het al gebeuren dat jij of anderen dan weer gaan mekkeren.
Het komt erop neer dat mijn 'nee' redenen heeft die heel veel vrouwen in eenzelfde situatie ook hebben.

Omdat je dat voor onze voeten gooit. Niemand vraagt om jouw lijdensweg van het leven.

Jij begon er zelf over;

Veroorzaakt omdat jij te lang bent gebleven. Je hebt ook nog een eigen verantwoording he. Niet dat jij verantwoordelijk bent maar je hebt toen wel op je gemak gedaan met vertrekken

Tegen hem? Nee. Ook daar heb ik redenen voor maar ik zie het al gebeuren dat jij of anderen dan weer gaan mekkeren.
Het komt erop neer dat mijn 'nee' redenen heeft die heel veel vrouwen in eenzelfde situatie ook hebben.
1 tip. Ga naar een lotgenoten forum of groep en geen BB forum met 99procent mannen vol testosteron, klein tipje maar

Terug
Naar boven