XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken

Nou ik snap het ineens. Mensen met marokaanse of antilliaans afkomst (of welke andere oververtegewoordigde groep dan ook binnen de zeden misdrijven)zijn ook gewoon nederlanders!!!!!!!
Bij strafbare feiten ineens wel inderdaad! We mogen het beestje niet bij hun naam noemen uiteraard. :)

Key points​

• Rape, aggravated rape, attempted rape or attempted aggravated rape (rape+) are increasing in Sweden.
  • The majority of those convicted of rape+ are immigrants.
  • LCA identifies two classes of rape+ offenders: LOC and HOC.

Dit is in Malmo, Zweden. Ik denk dat we hier ook echt goed over moeten gaan nadenken. Bepaalde culturen zijn nou eenmaal meer doordringt met geweld en dysfunctionele principes. Dus laten we ook niet wegkijken voor wat deze omvolking voor effect heeft op zedendelicten. Hoe graag we de arme asielzoekers ook willen helpen en pluspunten willen scoren.

Overigens sowieso moeten we de signalen serieus nemen, ik schrik er ook van hoeveel vrouwen en meisjes dus in angst moeten leven. Of dit nu subjectief is of niet. Opgeblazen door tiktok of niet. Laten we er iig wat mee doen.

Ik word ook gewoon misselijk van de straffen die gegeven worden aan daders. Je geeft iemand een leven lang vol trauma, psychische problemen, schaamte/schuldgevoel door deze barbaarse praktijken. En dan kom je er zo makkelijk mee weg! veschrikkelijk dit rechtsysteem.

Maar laten we onze dochters ook niet opvoeden met het idee dat alle mannen seksuele predators zijn, dat lijkt me ook een breeding ground voor irrationele angsten. Ik zou als ik een dochter heb haar zeker weten op jiu jitsu zetten en goed inlichten over hoe deze wereld echt in elkaar zit en dat het niet allemaal Disney is. En uiteraard haar ophalen als ze ergens alleen door een lang donker afgelegen stuk zou moeten fietsen. Dat is ook mijn taak als man, het beschermen van mijn gezin en vrouw. En haar meegeven dat ze beter lekker kan sporten of een andere leuke hobby zoeken ipv Tiktok, dan ontmoet ze op die wijze ook weer gezonde mannen en krijgt ze een rationeler wereldbeeld.

Ik ken in mijn dorpsomgeving , vriendengroepen, kennissen, algemene omgang met mannen geen enkele man die ook maar een neiging heeft tot het lastigvallen van vrouwen. Maar dit zijn doorgaans mensen opgegroeid in een gezonde omgeving en functionele gezinnen met twee ouderfiguren als rolmodel. De verhalen vanuit het werken in een gezinshuis met jonge kinderen uit dysfunctionele gezinnen zitten vol met mishandeling en seksueel geweld. Het gebeurt zeker weten op een grote schaal, vooral de groei in mensenhandel wereldwijd is schrikbarend.

En ja er lopen flink wat psychopaten rond op deze aardkloot, en verkrachting is een verschrikkelijk iets! Dus ik denk dat we als man zijnde ook weer vrouwen en meisjes de bescherming moeten bieden die ze nodig hebben. Ik denk een lastige discussie wat betreft cijfers en subjectieve gevoelens, maar de feiten zijn er ook weer. Ik zie niet graag vrouwen in angst leven voor mannen, omdat ik ook zie vanuit mijn eigen perspectief hoe goedwillend, beschermend de meeste mannen zijn.

We hebben elkaar gewoon hard nodig, en ik ben ook waakzaam tegenover de trend op vooral social media vanuit Femonazi's die man en vrouw het liefst loodrecht tegenover elkaar zetten. Die brengen ook irrationele angsten over op jonge vrouwen vanuit hun eigen agenda.

Laatst bewerkt:
-

Reden: niet meer nodig
Laatst bewerkt:

Key points​

• Rape, aggravated rape, attempted rape or attempted aggravated rape (rape+) are increasing in Sweden.
  • The majority of those convicted of rape+ are immigrants.
  • LCA identifies two classes of rape+ offenders: LOC and HOC.

Dit is in Malmo, Zweden. Ik denk dat we hier ook echt goed over moeten gaan nadenken.

Overigens sowieso moeten we de signalen serieus nemen, ik schrik er ook van hoeveel vrouwen en meisjes dus in angst moeten leven. Of dit nu subjectief is of niet. Opgeblazen door tiktok of niet. Laten we er iig wat mee doen.

Ik word ook gewoon misselijk van de straffen die gegeven worden aan daders. Je geeft iemand een leven lang vol trauma, psychische problemen, schaamte/schuldgevoel door deze barbaarse praktijken. En dan kom je er zo makkelijk mee weg! veschrikkelijk dit rechtsysteem.

Maar laten we onze dochters ook niet opvoeden met het idee dat alle mannen seksuele predators zijn, dat lijkt me ook een breeding ground voor irrationele angsten. Ik zou als ik een dochter heb haar zeker weten op jiu jitsu zetten en goed inlichten over hoe deze wereld echt in elkaar zit en dat het niet allemaal Disney is. En uiteraard haar ophalen als ze ergens alleen door een lang donker afgelegen stuk zou moeten fietsen. Dat is ook mijn taak als man, het beschermen van mijn gezin en vrouw.

Ik ken in mijn dorpsomgeving , vriendengroepen, kennissen, algemene omgang met mannen geen enkele man die ook maar een neiging heeft tot het lastigvallen van vrouwen. Maar dit zijn doorgaans mensen opgegroeid in een gezonde omgeving en functionele gezinnen. De verhalen vanuit het werken in een gezinshuis met jonge kinderen uit dysfunctionele gezinnen zitten vol met mishandeling en seksueel geweld. Het gebeurt zeker weten op een grote schaal, vooral de groei in mensenhandel wereldwijd is schrikbarend.

En ja er lopen flink wat psychopaten rond op deze aardkloot, en verkrachting is een verschrikkelijk iets! Dus ik denk dat we als man zijnde ook weer vrouwen en meisjes de bescherming moeten bieden die ze nodig hebben. Ik denk een lastige discussie wat betreft cijfers en subjectieve gevoelens, maar de feiten zijn er ook weer. Ik zie niet graag vrouwen in angst leven voor mannen, omdat ik ook zie vanuit mijn eigen perspectief hoe goedwillend, beschermend de meeste mannen zijn.

Dankjewel!

Awesome Proud Of You GIF by Shalita Grant

Want dat is belangrijker dan het doel van de 'beer vs man' discussie? :)
Belangrijker zeg ik niet, en ik denk dat die discussie ook bestaat omdat vrouwen zich in een kwestie gehoord willen voelen. (niet onbelangrijk)

(maar er zijn er wel voor wie het doel is om mannen in het algemeen er zo mee weg te zetten)

Dat maakt het niet minder irrationeel.

Dus..kiezen tussen twee opties zonder ervaringen met op z'n minst 1 van de 2, is irrationeel..maar als je kiest tussen twee opties mèt ervaringen met op z'n minst 1 van de 2, is het nog steeds irrationeel.

Wanneer is het wèl rationeel volgens jou om te kiezen tussen twee opties?

Dus..kiezen tussen twee opties zonder ervaringen met op z'n minst 1 van de 2, is irrationeel..maar als je kiest tussen twee opties mèt ervaringen met op z'n minst 1 van de 2, is het nog steeds irrationeel.

Wanneer is het wèl rationeel volgens jou om te kiezen tussen twee opties?
Mevrouw is ook van der vent af hoor. Jezus mina wat een dolle mina

Als je ervaring hebt met beide opties.

Waarom zeg je dan "met op z'n minst 1 van de 2" ?
Volgens mij heb je jezelf gewoon vastgeluld en probeer je jezelf eruit te praten.

Als 1 van de 2 opties kiezen omdat de ene, zonder ervaring, beter lijkt dan de ander, met ervaring, is dat niet irrationeel.

Als jij dat wel vindt, prima, maar dan maken mensen regelmatig dus irrationele keuzes. Tja. Ook prima.

Terug
Naar boven