- Waardering
- 193
Doorgaans vaker Nederlanders volgens welke bron?... Nu weer zedendelicten..?
Ik had het over pedofilie. Dat zijn doorgaans vaker Nederlanders.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doorgaans vaker Nederlanders volgens welke bron?... Nu weer zedendelicten..?
Ik had het over pedofilie. Dat zijn doorgaans vaker Nederlanders.
Nou ik snap het ineens. Mensen met marokaanse of antilliaans afkomst (of welke andere oververtegewoordigde groep dan ook binnen de zeden misdrijven)zijn ook gewoon nederlanders!!!!!!!
Bij strafbare feiten ineens wel inderdaad! We mogen het beestje niet bij hun naam noemen uiteraard.Nou ik snap het ineens. Mensen met marokaanse of antilliaans afkomst (of welke andere oververtegewoordigde groep dan ook binnen de zeden misdrijven)zijn ook gewoon nederlanders!!!!!!!

Swedish rape offenders — a latent class analysis - PMC
Sweden has witnessed an increase in the rates of sexual crimes including rape. Knowledge of who the offenders of these crimes are is therefore of importance for prevention. We aimed to study characteristics of individuals convicted of rape, ...www.ncbi.nlm.nih.gov
Key points
- Rape, aggravated rape, attempted rape or attempted aggravated rape (rape+) are increasing in Sweden.
- The majority of those convicted of rape+ are immigrants.
- LCA identifies two classes of rape+ offenders: LOC and HOC.
Dit is in Malmo, Zweden. Ik denk dat we hier ook echt goed over moeten gaan nadenken.
Overigens sowieso moeten we de signalen serieus nemen, ik schrik er ook van hoeveel vrouwen en meisjes dus in angst moeten leven. Of dit nu subjectief is of niet. Opgeblazen door tiktok of niet. Laten we er iig wat mee doen.
Ik word ook gewoon misselijk van de straffen die gegeven worden aan daders. Je geeft iemand een leven lang vol trauma, psychische problemen, schaamte/schuldgevoel door deze barbaarse praktijken. En dan kom je er zo makkelijk mee weg! veschrikkelijk dit rechtsysteem.
Maar laten we onze dochters ook niet opvoeden met het idee dat alle mannen seksuele predators zijn, dat lijkt me ook een breeding ground voor irrationele angsten. Ik zou als ik een dochter heb haar zeker weten op jiu jitsu zetten en goed inlichten over hoe deze wereld echt in elkaar zit en dat het niet allemaal Disney is. En uiteraard haar ophalen als ze ergens alleen door een lang donker afgelegen stuk zou moeten fietsen. Dat is ook mijn taak als man, het beschermen van mijn gezin en vrouw.
Ik ken in mijn dorpsomgeving , vriendengroepen, kennissen, algemene omgang met mannen geen enkele man die ook maar een neiging heeft tot het lastigvallen van vrouwen. Maar dit zijn doorgaans mensen opgegroeid in een gezonde omgeving en functionele gezinnen. De verhalen vanuit het werken in een gezinshuis met jonge kinderen uit dysfunctionele gezinnen zitten vol met mishandeling en seksueel geweld. Het gebeurt zeker weten op een grote schaal, vooral de groei in mensenhandel wereldwijd is schrikbarend.
En ja er lopen flink wat psychopaten rond op deze aardkloot, en verkrachting is een verschrikkelijk iets! Dus ik denk dat we als man zijnde ook weer vrouwen en meisjes de bescherming moeten bieden die ze nodig hebben. Ik denk een lastige discussie wat betreft cijfers en subjectieve gevoelens, maar de feiten zijn er ook weer. Ik zie niet graag vrouwen in angst leven voor mannen, omdat ik ook zie vanuit mijn eigen perspectief hoe goedwillend, beschermend de meeste mannen zijn.
Dat wilden we even horenHet is niet lief voor mannen algemeen, ook dat klopt. We moeten ook niet met z'n allen mannen haten,

Kiezen tussen twee opties zonder ervaringen met op zijn minst 1 van de 2 is irrationeel.Het laat mij vooral zien dat veel vrouwen door ervaringen liever een beer tegenkomen dan een man.
Kiezen tussen twee opties zonder ervaringen met op zijn minst 1 van de 2 is irrationeel.
The majority of those convicted of rape+ are immigrants.
Dat maakt het niet minder irrationeel.Waarom denk je dat de meeste vrouwen kiezen?
We hebben ervaringen met op zijn minst 1 van de 2.
Dat is het hele punt..Of nja een deel van het punt.
Belangrijker zeg ik niet, en ik denk dat die discussie ook bestaat omdat vrouwen zich in een kwestie gehoord willen voelen. (niet onbelangrijk)Want dat is belangrijker dan het doel van de 'beer vs man' discussie?![]()
Die arabieren zijn net beren die lichaamsbeharingKiezen tussen twee opties zonder ervaringen met op zijn minst 1 van de 2 is irrationeel.
Mevrouw is ook van der vent af hoor. Jezus mina wat een dolle minaDus..kiezen tussen twee opties zonder ervaringen met op z'n minst 1 van de 2, is irrationeel..maar als je kiest tussen twee opties mèt ervaringen met op z'n minst 1 van de 2, is het nog steeds irrationeel.
Wanneer is het wèl rationeel volgens jou om te kiezen tussen twee opties?
Die arabieren zijn net beren die lichaamsbeharing
Bruine beren ook nog🤡
Panda beer, slaat je zo een zwart oogEn weet je welke soort beer het meest gevaarlijke is?
![]()
Als je ervaring hebt met beide opties.Wanneer is het wèl rationeel volgens jou om te kiezen tussen twee opties?