Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij kiest er voor om het te duiden, dan kan ik natuurlijk heen simpel zeggen dat het ook mogeljk was dat ze beiden op dat moment beiden op een middelbare school zaten.We hebben het hier over een meisje in de basisschoolleeftijd en iemand in de leeftijd dat zijn middelbare school al is afgerond.
Ik was net 17 en mijn vrouw was 12 toen ik der leerde kennen... ook nooit iemand over gehoordJij kiest er voor om het te duiden, dan kan ik natuurlijk heen simpel zeggen dat het ook mogeljk was dat ze beiden op dat moment beiden op een middelbare school zaten.
Mijn vrouw was mijn buurmeisje, en toen ze 16 was en ik dat jaar 21 werd, is er een relatie ontstaan. Is voor mijn gevoel net weer anders, ook al was ze ook minderjarig.Ik was net 17 en mijn vrouw was 12 toen ik der leerde kennen... ook nooit iemand over gehoord
Zij was al ver ontwikkeld lichamelijk en geestelijk en ik was 17 maar kwa denken en doen mss iets jonger. So what. Vroeger was het niet anders. Woke ass moraalridders tegenwoordig allemaal.Mijn vrouw was mijn buurmeisje, en toen ze 16 was en ik dat jaar 21 werd, is er een relatie ontstaan. Is voor mijn gevoel net weer anders, ook al was ze ook minderjarig.
Iedereen wil zich goed voordoen tegenwoordig en DPG komt weer met dit bericht. Leuke is als er zelf bij DPG-Media MeTo etc voorkomt, brengen ze het niet naar buiten.Zij was al ver ontwikkeld lichamelijk en geestelijk en ik was 17 maar kwa denken en doen mss iets jonger. So what. Vroeger was het niet anders. Woke ass moraalridders tegenwoordig allemaal.
Er zijn grenzen uiteraard.
Lekker alle nuances en morele variabelen eruit laten bij dat DPG.Iedereen wil zich goed voordoen tegenwoordig en DPG komt weer met dit bericht. Leuke is als er zelf bij DPG-Media MeTo etc voorkomt, brengen ze het niet naar buiten.
#pubbersonderelkaarNormaal is het natuurlijk niet dat je als Nederlandse jongen van 19 via internet contact hebt met een 12 jarig meisje uit Engeland en haar daar opzoekt om seks te hebben, maar het is imo niet hetzelfde als een volwassen vent die zich vergrijpt aan een 8 jarige.
Eigenlijk zijn wij 2 best wel PauperLekker alle nuances en morele variabelen eruit laten bij dat DPG.

That’s what the media does! Can’t you see?Lekker alle nuances en morele variabelen eruit laten bij dat DPG.
Als wij internet hadden in onze jonge jaren had het niet anders gegaan met (sexuele) afspraken met mensen uit andere landen. Ook dat hoort bij het globalisme. Verder wel eensNormaal is het natuurlijk niet dat je als Nederlandse jongen van 19 via internet contact hebt met een 12 jarig meisje uit Engeland en haar daar opzoekt om seks te hebben, maar het is imo niet hetzelfde als een volwassen vent die zich vergrijpt aan een 8 jarige.
Dat zei ik je van de week nog !
Ja, maar toen ging het mijn om het konten draaien van mevrouw Radcliffe.
Niet iedereen die seks heeft met een kind is een pedofiel, vaak zijn het keurig getrouwde buurmannen, ooms, opa's die geen voorkeur voor kinderen hebben.Het grote verschil is dat we weten dat pedofilie niet iets is wat over gaat
plegers van seksueel misbruik zijn juist meestal niet pedofiel, bedoel je denk ik.Niet iedereen die seks heeft met een kind is een pedofiel, vaak zijn het keurig getrouwde buurmannen, ooms, opa's die geen voorkeur voor kinderen hebben.
Dan laat ik de discussie of je het bij 12 jaar nog over pedofilie hebt of dat daar al een andere term bijhoort voor het gemak even rusten.
Correct, dat zeg je, met kleine toevoeging duidelijker dan ik.plegers van seksueel misbruik met minderjarigen zijn juist meestal niet pedofiel, bedoel je denk ik.