XXL Nutrition

Serie: Dexter

Download je met nieuwsgroepen?

Vanacht/Morgen ochtend weer een brand new epsiode van Dexter! :D

nieuwe dexter aan het binnenhalen aan 20kbps:cool:
edit: nu 100:o
edit: 250, begint al wat snelheid in te komen:D

Laatst bewerkt:
nieuwe dexter aan het binnenhalen aan 20kbps:cool:
edit: nu 100:o
edit: 250, begint al wat snelheid in te komen:D

ik zal je even de moeite besparen

hij wordt betrapt deze aflevering, zijn zuster is zo geschokt dat ze de helft van de cast neerknalt met haar dienstwapen en nadien zelfmoord pleegt

ik zal je even de moeite besparen

hij wordt betrapt deze aflevering, zijn zuster is zo geschokt dat ze de helft van de cast neerknalt met haar dienstwapen en nadien zelfmoord pleegt

als het werkelijk zo is, zoek ik je op en martel ik je 5 dagen lang, waarna ik 2 zintuigen van je afneem. daarna laat ik je terug vrij zodat je 60 jaar lang lekker kan lijden:mad:

edit: en ik snijd je piem0l eraf:D

Laatst bewerkt:
als het werkelijk zo is, zoek ik je op en martel ik je 5 dagen lang, waarna ik 2 zintuigen van je afneem. daarna laat ik je terug vrij zodat je 60 jaar lang lekker kan lijden:mad:

reuk en smaak zintuig aub

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

ok sorry het was een leugen, ik moet de aflevering vannacht nog kijken

Zo ontzettend zuur dat elke Dexter seizoen maar 12 afleveringen bevat:S

Kan niet wachten op vanavond!!

Godver, die cliffhanger is killing!

Oke, is officieel dat er 6de seizoen komt nu.

wannneer begint seqason 6 dan? rond feb zeker

straks ep 11 kijken iemand engelse of ned subs?

wannneer begint seqason 6 dan? rond feb zeker

straks ep 11 kijken iemand engelse of ned subs?

Eng is al te vinden op bierdopje.com

Die lumen is wel nice!

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

De blonde dame die moest bellen voor jordan chase, is toch de tweeling zus van lumen?

Ben benieuwd hoe het volgende week afloopt, namelijk laatste aflevering.
Lumen is meegenomen door Jordan Chase
Debra zit achter Jordan Chase aan
Dexter zit achter Jordan Chase aan
Jordan Chase zit heeft lumen en wil ook dexter.

Damn dit word spannend :D
Volgens mij weet dexter niet hoe nu de relatie is tussen ze dode spion en quinn. Als hij dat wist zou dat in een voordeel zijn. Maar al komt quin achter ze dode spion is het voor hem redelijk makkelijk om te zeggen dat, dat dexter was. Al is dat moeilijk om dat in het openbaar te zeggen. Ben benieuwd

Laatst bewerkt:
Episode 11 over 35 min. binnen!Eerst CSI en Bones dan Dexter, lekker lui op de bank.:D

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Bel me ff, doe ik mee.:mad:

Terug
Naar boven