Fitness Seller

Serie: Dexter

marcel i'd like to ****?

Ben nu ook begonnen met kijken. Nu bij episode 8 van het eerste seizoen. Wat een ongelofelijk geniale serie.

• Topic Starter Topic Starter
Vond afl. 10 wel weer goed :)

Ben nu ook begonnen met kijken. Nu bij episode 8 van het eerste seizoen. Wat een ongelofelijk geniale serie.

Ik ben jaloers op je. Je hebt na dit seizoen nog 4 seizoenen voor de boeg. Ik moet het doen met nog een stuk of drie afleveringen.

Net de s05e10 gekeken en ik baal dat ik weer een week moet wachten. De spanning zit er goed in!

Ik ben jaloers op je. Je hebt na dit seizoen nog 4 seizoenen voor de boeg. Ik moet het doen met nog een stuk of drie afleveringen.

Net de s05e10 gekeken en ik baal dat ik weer een week moet wachten. De spanning zit er goed in!

Toch kan géén seizoen seizoen 2 evenaren, bij dat seizoen zat ik toch wel op het puntje van mijn "stoel."

Is er al een teaser voor episode 11 ?

it's soooo good.

Net opgezocht, 5 is het einde for sure.

Bijna bij het einde van afl 10, maar nu begint het spannend te worden :D

Wou net typen dat het spannend wordt, gaat jordan even de politie bellen. Damn dit wordt leuk, vooral omdat die vent van quinn nog irritant gaat doen.

Jammer dat Mr. Morris de bad guy moet spelen :P

Is er al een teaser voor episode 11 ?

it's soooo good.

Kleine teaser aan einde van afl 10, de afl van de download link die ik had gepost.

Snap alleen niet echt de relatie tussen het (slachtoffer) van 20 jaar terug en jordan chase, daarnaast was het wel te verwachten dat die 2 wel een keer samen het bed gingen delen.

Maar damn wat wordt afl 11 weer spannend. Dexter denkt dat quinn achter hem aan zit, die "vriend" van quinn wil dexter laten oppakken of iig het nieuws naar buiten brengen. Debra gaat achter chase aan, en sowieso dat het een geweldig maar o zo k*t einde wordt aangezien dit toch het laatste seizoen is :mad:

Kleine teaser aan einde van afl 10, de afl van de download link die ik had gepost.

Snap alleen niet echt de relatie tussen het (slachtoffer) van 20 jaar terug en jordan chase, daarnaast was het wel te verwachten dat die 2 wel een keer samen het bed gingen delen.

Maar damn wat wordt afl 11 weer spannend. Dexter denkt dat quinn achter hem aan zit, die "vriend" van quinn wil dexter laten oppakken of iig het nieuws naar buiten brengen. Debra gaat achter chase aan, en sowieso dat het een geweldig maar o zo k*t einde wordt aangezien dit toch het laatste seizoen is :mad:

jordan had toch een keer tegen dexter gezegd "i have this theory, when you totally break somebody down, they will be reformed as an image of their primal self" of iets in die aard, dat was dan wss een verwijzing naar die chick:P

jordan had toch een keer tegen dexter gezegd "i have this theory, when you totally break somebody down, they will be reformed as an image of their primal self" of iets in die aard, dat was dan wss een verwijzing naar die chick:P

In nederlandse termen is dat:
"Als je iemand helemaal mentaal breekt, dan zal hij zich vormen als een weerspiegeling van hun primaire zelf?"

Zie niet wat deze vergelijking met haar en chase te maken heeft. Je ziet ook in het voorstukje dat chase haar even tot moes slaat (wss, je ziet hem slaan in haar huis met een voorwerp, je ziet haar niet daadwerkelijk geslagen worden.)

Het is ze moeder :eek: Zou nog geen gekke theorie zijn :D

In nederlandse termen is dat:
"Als je iemand helemaal mentaal breekt, dan zal hij zich vormen als een weerspiegeling van hun primaire zelf?"

Zie niet wat deze vergelijking met haar en chase te maken heeft. Je ziet ook in het voorstukje dat chase haar even tot moes slaat (wss, je ziet hem slaan in haar huis met een voorwerp, je ziet haar niet daadwerkelijk geslagen worden.)

Het is ze moeder :eek: Zou nog geen gekke theorie zijn :D

eerder broer en zus dan niet?

eerder broer en zus dan niet?

Dat zou inderdaad eerder haar zus zijn dan. Chase is denk richting de 30. Wanneer zei mishandeld is, is ongeveer 20 jaar terug. Als zei dan richting de 20 a max 25 was, zou ze op haar 15e zwanger zijn. Nee dat wordt hem wss niet :o

Although there has been no official announcement, there is speculation surrounding the Dexter season 6 premier date. Assuming Dexter maintains its Sunday at 9:00pm Showtime slot, we can estimate a September 25th, 2011 premier date. Yes, this sort of forward thinking is a little ambitious, but who would we be at www.DexterSeason6.com if we weren’t excited for it?

Iemand bron dat dit echt het einde is?

Although there has been no official announcement, there is speculation surrounding the Dexter season 6 premier date. Assuming Dexter maintains its Sunday at 9:00pm Showtime slot, we can estimate a September 25th, 2011 premier date. Yes, this sort of forward thinking is a little ambitious, but who would we be at [Link niet meer beschikbaar] if we weren’t excited for it?

Iemand bron dat dit echt het einde is?

Enige wat ik heb gezien is een intervieuw tussen dexter en trinity.

Waarin trinity over 5 praat als laatste seizoen (toen 4 pas achter de rug was)

Ook een intervieuw met cody waarin hij verklapt over een seizoen 4 & 5 dat er nog aan komt.

Verder heb ik nog niet officieels gezien, maar dat lijkt toch de planning.

Zal wel tof zijn als ik er naast zit, ik wil wel een 6de.
Langs de andere kant word voor de acteurs altijd weerhouden tot paar dagen voor de opnames.
moest er een 6de komen willen ze mss gewoon niet dat het uitlekt om de spanning te houden.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Snap die binsearch jammer genoeg niet.
Zie niet waar ik de ep download of heb ik een extra programma nodig.

Heb al 2 keer de episode gedownload, telkens zonder teaser. (op andere site)

Terug
Naar boven