XXL Nutrition

Serie: Dexter

Eng is al te vinden op bierdopje.com

Die lumen is wel nice!

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

De blonde dame die moest bellen voor jordan chase, is toch de tweeling zus van lumen?

Ben benieuwd hoe het volgende week afloopt, namelijk laatste aflevering.
Lumen is meegenomen door Jordan Chase
Debra zit achter Jordan Chase aan
Dexter zit achter Jordan Chase aan
Jordan Chase zit heeft lumen en wil ook dexter.

Damn dit word spannend :D
Volgens mij weet dexter niet hoe nu de relatie is tussen ze dode spion en quinn. Als hij dat wist zou dat in een voordeel zijn. Maar al komt quin achter ze dode spion is het voor hem redelijk makkelijk om te zeggen dat dexter was, al is dat moeilijk om dat in het openbaar te zeggen. Ben benieuwdt
post die engelse sub dan ik heb geen account bij bierdopje

[Link niet meer beschikbaar]

Net 11 gezien en spoiler voor 12.

Gaat hard nu.

spannend!!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen Quinn en Dexter.

Gelukkig komt er ook nog een 6de seizoen :cool:

awesome shit!!

Hoelaat is de eerste torrent downloadbaar?

• Topic Starter Topic Starter
www.binaries4all.nl

Alles wat je wilt weten staat daar in, als je het eenmaal weet is het zo makkelijk. En wil je no way terug naar torrents.

Even 30 min werk en als het eenmaal werkt hoef je er niks aan te veranderen.
ik vind torrent tog vele malen handiger hoor
je zoekt het torrent bestand en download je klaar

bij nieuwsgroepen zoek je die nzb dan download je maar daarna is die nog bezig met allerlei dingen par en weet ik veel wat

torrents is beter

ik vind torrent tog vele malen handiger hoor
je zoekt het torrent bestand en download je klaar

bij nieuwsgroepen zoek je die nzb dan download je maar daarna is die nog bezig met allerlei dingen par en weet ik veel wat

torrents is beter

:roflol:

Bij nieuwsgroepen download je NZB en dan ben je klaar.

Daarnaast geen gezeik op virussen, slechte bestanden, weinig leechers of foutieve bestandsnamen.

:roflol:

Bij nieuwsgroepen download je NZB en dan ben je klaar.
maar je moet eerst de nieuwsgroep van je provider vinden, of betalen bij andere nieuwsgroepen, en daarna moet die nieuwsgroep ook nog de series/films hebben die je wilt:P (of dat hebben ze mij alleszins toch zo wijsgemaakt)
Daarnaast geen gezeik op virussen, slechte bestanden, weinig leechers of foutieve bestandsnamen.

eztv + recente series/films en je hebt daar sowieso geen problemen mee

maar je moet eerst de nieuwsgroep van je provider vinden, of betalen bij andere nieuwsgroepen, en daarna moet die nieuwsgroep ook nog de series/films hebben die je wilt:P (of dat hebben ze mij alleszins toch zo wijsgemaakt)

eztv + recente series/films en je hebt daar sowieso geen problemen mee

Nou dat vinden hoeft niet, gewoon 2sec googlen en je hebt het. Daarnaast hebben maar paar providers dat.

En dat wat ze je vertelt hebben klopt niet. Als je eenmaal toegang hebt tot een server heb je gewoon toegang tot 99% van alle servers. Iig genoeg om alle recente media te downloaden.

Terug
Naar boven