Fitness Seller

Serie: Dexter

Dexter keek niet in zijn richting. Travis zei dat Gellar daar was, Dexter kijkt, maar ziet hem niet en veronderstelt dat hij net dat gebouw is binnen gegaan.
Dat was in deze aflevering, maar het gene waar we het over hebben is dat hij naar het Kasteel gaat en daar wacht op 'Gellar'

Dexter wist natuurlijk niet dat Gellar niet bestond he, dat zegt ie ook op het einde als ie hem in de vrieskist ziet liggen.

Wat Amunu zegt dus

Ja maar hoe kan dexter dan weten wanneer hij de kerk moet binnen lopen.

Ik ga even het fragment opzoeken.

Je hebt het nu niet over de laatste aflevering? Dan zal ik het morgen ook even terugkijken als je weet welke eps

Niet over de laatste aflevering nee, zit het nu even op te zoeken.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 00:04 ----------

Afleering 5 bij 48min. Totaal ander stukje, maar je zie Travis Gellar bellen :o

Ik denk dat men Aflevering 8 bedoelt. Bij 48min dat Dexter het kasteel binnenloopt, maar hij ziet Gellar inderdaad niet.

Laatst bewerkt:
Da ****

Deze aflevering was goed, denk wel even goed als de vorige.

Maar de komende 2 aflevering
Is this real life?

Echt beste seizoen so far.

wat een nest, valt me toch wel tegen dat travis schizo is.

Wat een nest?

Hoezo valt je dat tegen, is toch wel beetje te verwachten dat Travis zo debiel is. Dexter heeft tenminste nog zijn vader als wijze man, die hem alles geleerd heeft. Travis heeft hem zelf alles geleerd.

Maar Dexter is ook complete mental hoor, hij hoort zijn vader steeds praten (en hij killt mensen).

Lijkt nu heel normaal na al die seizoenen maar toen ik voor het eerst van Dexter hoorde dacht ik meteen, seriemoordernaar in de hoofdrol, isthisreallife?

Tuurlijk zijn het 2 debielen :roflol: Of wil je hiermee suggeren dat een serie moordenaar wel goed bij ze hoofd kan zijn?

Het grootste verschil is dat Travis ze gang gaat. Bij Dexter is het meer een bevrediging maar wel volgens alle regels die zijn vader hem heeft geleerd.

Er zijn genoeg seriemoordernaars die het doen voor het geld.

Dexter pakt tenminste mensen aan die het verdienen.

Vind ik niet. Een huurmoordernaar of een mobster vindik een stuk minder ziek in zijn hoofd dan Dexter die eens in de zoveel tijd MOET killen anders wordt hij gek, en hij praat constant tegen zijn vader die er niet is.

awwyea.jpg

Bazen seizoen dit, denk wel 1 van de betere tot nu toe.

Was wel klein beetje te verwachten dat Dexter onwel werd toen hij Travis wou vermoorden of iig overmeesteren.
Ben benieuwd hoe die terug komt en hoe het afloopt, naar mijn mening vind ik het knap dat niemand wat doorheeft dat hij persoonlijk achter Travis aangaat. Of dat komt nog :D
Word iig een bazen einde, met een huge ass spoiler voor volgend seizoen.

Wat denk in de komende 2 seizoen komt, schat ik.
1. Stagiaire van Masuka word serie moordenaar.
2. Debra komt erachter.

Wat ik wel raar vind, is dat de 2 kinderen van Rita. 2 stief broer/zus van Dexters eigen kind totaal uit het verhaal zijn gehaald. Logisch vond ze maar vervelen en irrelevant maar beetje onmenselijk dat je ze het hele seizoen niet ziet :o

awwyea.jpg

Bazen seizoen dit, denk wel 1 van de betere tot nu toe.

Was wel klein beetje te verwachten dat Dexter onwel werd toen hij Travis wou vermoorden of iig overmeesteren.
Ben benieuwd hoe die terug komt en hoe het afloopt, naar mijn mening vind ik het knap dat niemand wat doorheeft dat hij persoonlijk achter Travis aangaat. Of dat komt nog :D
Word iig een bazen einde, met een huge ass spoiler voor volgend seizoen.

Wat denk in de komende 2 seizoen komt, schat ik.
1. Stagiaire van Masuka word serie moordenaar.
2. Debra komt erachter.

Wat ik wel raar vind, is dat de 2 kinderen van Rita. 2 stief broer/zus van Dexters eigen kind totaal uit het verhaal zijn gehaald. Logisch vond ze maar vervelen en irrelevant maar beetje onmenselijk dat je ze het hele seizoen niet ziet :o

Ik dacht precies hetzelfde (de spoilers).

Dexter is echt episch. Er gebeurt zo ongekend veel dit seizoen. Echt TE vet.

Ik ben trouwens benieuwd hoe het tussen Debra en Dexter afloopt. Ik schrok gewoon serieus toen ze hem zoende in die droom :roflol:

:roflol: Ik ook, ik dacht damn wat is dit.

Vond het al raar, want hij zou op jacht gaan voor Travis die avond. Zie die chilling te eten met Debra.

Net op tijd niet verder gelezen, wil niet het zelfde al bij Breaking Bad. :)

Terug
Naar boven