Fitness Seller

Serie: Dexter

Iemand torrent?

Pff begin het steeds k*tter te vinden, dat einde ook weer :S

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 20:08 ----------

ik ben allang blij dat Maria dood is, dat vreselijke accentje van dr als ze "angel"zei
Brrr
Ik vind die chinees t leukst (ben f zn naam kwijt)
en hannah komt ook weer terug toch?

Masuko :D

Dus dexter is er klaar mee omdat deb m dood wou maken door in t water te rijden, maar zich toch weer bedenkt. Zou pikkie nog serg worden na die barfight? Ik denk iig niet dat het nog goed komt tussen dex en die vrouw, omdat ze een dagboek van m bijhoudt.

phaggot, stop met spoilers te plaatsen:eyes:

f**got police? I need backup angelus is walking the streets again.

Deb dood, had ik nou nooit verwacht!!

Wel jammer dat een serie met zulke epische eerste seizoenen zo matig lijkt te gaan eindigen, ik weet dat het nog niet afgerond is maar seizoen 6 en 7 waren beide matig en seizoen 8 vindt ik ook niet erg goed tot nu toe.

had je gedroomd angelus fag.

Wel jammer dat een serie met zulke epische eerste seizoenen zo matig lijkt te gaan eindigen, ik weet dat het nog niet afgerond is maar seizoen 6 en 7 waren beide matig en seizoen 8 vindt ik ook niet erg goed tot nu toe.

Helemaal mee eens. Het is gewoon overduidelijk dat ze het nu mooi willen afronden met die Dr. Vogel erbij. Ik ben dan wel blij hoe het de laatste aflevering ging wat haar betreft dus het kan nog een leuk seizoen worden.

Seizoen 7 vond ik echt niet matig hoor.

ik ben allang blij dat Maria dood is, dat vreselijke accentje van dr als ze "angel"zei
Brrr
Ik vind die chinees t leukst (ben f zn naam kwijt)
en hannah komt ook weer terug toch?

Vietnamees in de serie, in het echt van Zuid Korea.(In de novels/books - Japanese)

Serie wordt steeds slechter zeg. Debra is een van de meest irritante en achterlijke personages ooit in een serie. En zelfs Dexter begint een emo te worden. :(

Seizoen 7 vond ik echt niet matig hoor.

Het is natuurlijk maar een mening en ik vond seizoen 7 beter als seizoen 6 maar nu ik deze maand weer eens seizoen 1 en 2 heb gekeken vindt ik seizoen 7 dat niveau niet eens benaderen.
Toegegeven, het is lastig om dat hoge niveau vast te houden en de serie is nog steeds goed te doen maar voor mij lag de kracht van de serie vooral in het geheim van Dexter en hoe hij alle round characters bedroog. Deze laatste seizoenen is bij veel te veel karakters zijn geheim bekend en dat haalt voor mij een hoop spanning weg. Maar goed we hebben nog 8 afleveringen, wie weet komt er nog een mooie twist in het verhaal, ik gok dat Dr. Vogel zelf de "brainsurgeon" is.

Laatst bewerkt:

titanic.jpg

Terug
Naar boven