Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben nu op tv terug even seizoen 1 en 2 aan het kijken geweest. Dexter van toen was badass t.o.v de f**got van nu. Spijtige characterontwikkeling![]()
.Het is niet meer dan realistisch dat Dexter zich ontwikkeld. Wat had je dan gedacht dat het oneindig op die tour door zou gaan dat we nog 20 seizoenen zouden krijgen met telkens net een andere twist.
Na Rita's dood, dat zijn 'dark passenger' veranderde van Harry naar Brian bv, zou nice zijn geweest.ik had liever een ontwikkeling gezien in een andere richting dan van een jankende nichtNa Rita's dood, dat zijn 'dark passenger' veranderde van Harry naar Brian bv, zou nice zijn geweest.
Maar nee, 1 aflevering later schrappen ze het.
Dan in het vorige seizoen... dexter realiseert met hannah's hulp dat zijn 'dark passenger' een hoop onzin is en dat hij degene is die ervoor kiest om mensen te vermoorden, en dat Harry's code dus overbodig is (reden waarom hij hannah's vader vermoorde). Nu in dit seizoen lijkt hij dat gewoon compleet vergeten en gaat hij weer de toer op van een huiswijf.
Ik denk niet dat hij het vergeten is, alleen het besef begint te komen dat hij voor Harrison moet zorgen. En vind Vogel eigenlijk wel een beetje irritant.
Mij leek het juist wel mooi als Debra en Dexter een team gaan vormen en samen lui gaan killen.
Wel fun dat Hannah weer terug komt. Al vond ik haar wel leuker in Chuck dan hier.

Waarschijnlijk wilt Debra Hannah ook dood hebben, dat hoorde je bij de volgende aflevering![]()
Eerlijk gezegd vondt ik dit juist wel een goede aflevering vergeleken met de vorige, er gebeurde eindelijk weer eens wat.

wat is er dan precies "gebeurd"? Ben ik halverwege dan in slaap gevallen van verveling dat ik die zogenaamde gebeurtenis heb gemist?![]()
Spoiler alert;
Comeback Hannah, verdieping in relatie tussen Dexter en Zack, twee moorden (al was de moord op Miles wel een beetje gehaast uitgewerkt).
Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat je pas de eerste seizoenen weer hebt teruggekeken en dit seizoen komt nog niet eens in de buurt, maar ik vond deze ep vergeleken met de vorige paar eps toch een vooruitgang.

ja.. een hele aflevering lang dexter zich opnieuw als een wijf zien gedragen was idd de verademing waar ik naar op zoek was
zelfs de t**ten van masuka's dochter waren niet groot genoeg om me te amuseren. waar zijn de goeie ouwe kwaliteitstieten gebleven, zoals die van de dochter van trinity bv
.