Fitness Seller

Serie: Dexter

waar zijn jullie met kijken dan? ik zit nog maar bij afl 4/5 van seizoen 8 waar debra zich zo achterlijk gedraagt. Downloaden jullie alls via torrentz?
Is dit overigens het laatste seizoen?

waar zijn jullie met kijken dan? ik zit nog maar bij afl 4/5 van seizoen 8 waar debra zich zo achterlijk gedraagt. Downloaden jullie alls via torrentz?
Is dit overigens het laatste seizoen?

Aflevering 4 was de laatste die uit is. En idd laatste seizoen. Kijk je ook Breaking Bad?

Aflevering 4 was de laatste die uit is. En idd laatste seizoen. Kijk je ook Breaking Bad?

Nee, is dat wat? En hoeveel seizoenen zijn er uit?

Ik volg ook Supernatural, Once Upon A Time, Vampire Diaries, Grimm, en Walking Dead maar ik moet bij allen wachten op nieuwe afleveringen.
Dus ik heb wel ruimte voor een tussendoortje

Breaking Bad is zeker een aanrader!

Breaking Bad is zeker een aanrader!

+1

tumblr_ls56szXqAL1qe4d22o1_500.jpg

:heart:

Nee, is dat wat? En hoeveel seizoenen zijn er uit?

Ik volg ook Supernatural, Once Upon A Time, Vampire Diaries, Grimm, en Walking Dead maar ik moet bij allen wachten op nieuwe afleveringen.
Dus ik heb wel ruimte voor een tussendoortje

Haha vrouwen, ga gauw Breaking Bad kijken! :)

Gaap.

Niet echt spannend vind ik.

Alles wat deze serie goed maakte in de eerste seizoenen is verdwenen, totaal geen spanning dit seizoen.

waarom kijk ik dit nog? :(

Ik vind dit seizoen persoonlijk wel sterk, het verhaal blijft boeien. En dat het totaal de andere kant op zou gaan was ook te verwachten met seizoen 7 in je achterhoofd.

Ik vind het ook wel goed. Begrijp de hate tegen Deb niet zo. Ze speelt haar rol hè.

Had wel eerder verwacht dat seizoen 8 over hun gezamelijke vlucht zou gaan.

Alle series moeten een einde hebben.

[spioler]ik ben eerlijk gezegd wel blij dat debra eindelijk dood is[/spoiler]

Ik hoop elke keer weer dat het waar is.

Terug
Naar boven