Fitness Seller

Serie: Dexter

-

Laatst bewerkt:
haha, altijd die torrents weer xD

vond deze aflevering wel aanvaardbaar :)

Vond deze dan weer saai, veel gepraat en gezever.

Ik vond het ook maar saai. Zat verschillende keren te kijken hoelang het nog ging duren.

Kan ik hieruit opmaken dat Vogel toch de brainsurgeon is?

Kan ik hieruit opmaken dat Vogel toch de brainsurgeon is?

denk dat ze haar met dat stukje hersenen lieten zien omdat de brainsurgeon dat naar haar gestuurd heeft.

Zou haar motivatie totaal niet meer snappen als zij nu nog de brainsurgeon blijkt, dafuk zat ze dan zoveel moeite te doen om dexter om te praten dat joch niet te vermoorden om het daarna gewoon zelf te gaan doen:roflol:
(hoewel het natuurlijk wel al episode 10 is en er in dit seizoen tot dusver nog geen nieuwe recurrente characters zijn buiten vogel (op die baas van debra na, maar dat is geen reële optie)

edit: ep 8, ben in de war met breaking bad:o

Laatst bewerkt:
denk dat ze haar met dat stukje hersenen lieten zien omdat de brainsurgeon dat naar haar gestuurd heeft.

Zou haar motivatie totaal niet meer snappen als zij nu nog de brainsurgeon blijkt, dafuk zat ze dan zoveel moeite te doen om dexter om te praten dat joch niet te vermoorden om het daarna gewoon zelf te gaan doen:roflol:
(hoewel het natuurlijk wel al episode 10 is en er in dit seizoen tot dusver nog geen nieuwe recurrente characters zijn buiten vogel (op die baas van debra na, maar dat is geen reële optie)

Die kerel dat Quinn ondervroeg over Zach, de vriend van die chick die eerst zogezegd vermoord werd door Zach is ook een optie.(hij heeft haar vermoord) Hij had Dexter en Zach al samen gezien, wanneer Quinn hem erover vroeg zei hij gewoon 'he looks familiar'. Dus tegenover ons (het publiek) heeft hij niet gelogen, waardoor het hem niet direct verdacht maakt. Ook krijgt hij teveel post screen time imo om de vriend te zijn van een vermoorde chick die eigenlijk behoorlijk irrelevant was.

Nu ik erover nadenk zou het inderdaad lame zijn als het toch Vogal zou zijn en eigenlijk ook idd niet plausibel.

Laatst bewerkt:
Die kerel dat Quinn ondervroeg over Zach, de vriend van die chick die eerst zogezegd vermoord werd door Zach is ook een optie.(hij heeft haar vermoord) Hij had Dexter en Zach al samen gezien, wanneer Quinn hem erover vroeg zei hij gewoon 'he looks familiar'. Dus tegenover ons (het publiek) heeft hij niet gelogen, waardoor het hem niet direct verdacht maakt. Ook krijgt hij teveel post screen time imo om de vriend te zijn van een vermoorde chick die eigenlijk behoorlijk irrelevant was.

Nu ik erover nadenk zou het inderdaad lame zijn als het toch Vogal zou zijn en eigenlijk ook idd niet plausibel.

Ach ja, iedereen wordt ineens een moordenaar :roflol:

Denk dat het eerder toch Vogel blijkt te zijn, zij bracht Zach immers naar huis.

denk eerder dat die scene met quinn en die vriend diende om als precursor te dienen van dexter zijn ondergang in de laatste aflevering.
Voor zover ik me herinner hebben ze die vriend 4x laten zien (geen enkele keer irrelevant):
- feestje van jamie -> introductie
- buiten dexter's deur -> dexter en zach samenzien
- na de moord -> ongeloofwaardig als hij zich niet naar dat appartement zou haasten, ook al hadden ze geen date zou jamie of iemand hem sowieso wel gebeld hebben
- met quinn -> precursor dexter's ondergang

verder is het ook niet echt logisch om met de buurvrouw van je slachtoffer aan te pappen als je slachtoffer er amper contact mee heeft. Normaal doe je zoiets om je slachtoffer beter te leren kennen, maar hij en dexter hebben nog nooit gepraat, noch heeft hij hem ooit in een context gezien waar hij m niet had kunnen zien door hem bv gewoon te volgen.
(Plus hij date haar al voordat dexter zach was beginnen opleiden -> buurvrouw vermoorden om zach erin te luizen zou enige realistische motief kunnen zijn om met bish aan te pappen)

maar gezien er geen andere characters ter beschikking zijn zal het die phaggot mss toch zijn:o
Plus de feiten dat bish in gesprek met debra zei dat ze toch geinteresseerd was in dexter en dat ze zeiden dat ze de moordenaar gewoon heeft binnengelaten "maybe a mailman or someone from her food court" was ook wel verdacht.

in b4 "dochter" van masuka, was ook @ jamie's feestje -> had buurvrouw kunnen leren kennen, en heeft nu een job bij dexter en is verder COMPLEET irrelevant voor het verhaal.
(verwekt met zaaddonor -> geen vader -> vogel wil nooit over haar verleden praten -> ros haar -> mss is ze wel vogel's dochter :eek:)

Edit: zie net dat nikki geintroduceerd werd 2 afleveringen nadat de brainsurgeon wist van dexter's en vogel's samenwerking, mooie timing:o

Laatst bewerkt:
al die complot theorieën hier :roflol:

Denk dat Dexter met Hannah ten onder zal gaan

Quinn blijkt stiekem ook gewoon een serial killer te zijn.

Nee dacht begin van de eps Vogel maar nu begint die boy van Casie wel meer verdacht te worden dan Vogel. Redenen staan hier boven al genoemd.

Meh, ik hoop dat het plot uiteindelijk op iets onvoorspelbaars uitdraait. Vind het maar matig allemaal, die zach hamilton doet mijn inziens de serie geen goed, hadden hem imo best wel wat shadier mogen maken in zijn karakter.

Hm, dit postte ik voor ik dexter zijn appartement binnen kwam na de scene met hannah :p

jammer dat Zach dood is, ik begon hem juist te mogen

jammer dat Zach dood is, ik begon hem juist te mogen

Opgeruimd staat netjes.

Ik hoop dat er nog een spannende twist aan dat verhaal met die dochter van Masuka komt, misschien dat ze idd de dochter is van Vogel, en samen op iets uit zijn.

Meh, ik hoop dat het plot uiteindelijk op iets onvoorspelbaars uitdraait. Vind het maar matig allemaal, die zach hamilton doet mijn inziens de serie geen goed, hadden hem imo best wel wat shadier mogen maken in zijn karakter.

misschien dat harry eigenlijk niet dood was, maar zich al die jaren gewoon heeft verstopt, om nu in de finale terug te keren als de brainsurgeon:eek:
zou je dan tevreden zijn, Musculo?

Terug
Naar boven