- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Kan ik hieruit opmaken dat Vogel toch de brainsurgeon is?
Kan ik hieruit opmaken dat Vogel toch de brainsurgeon is?

denk dat ze haar met dat stukje hersenen lieten zien omdat de brainsurgeon dat naar haar gestuurd heeft.
Zou haar motivatie totaal niet meer snappen als zij nu nog de brainsurgeon blijkt, dafuk zat ze dan zoveel moeite te doen om dexter om te praten dat joch niet te vermoorden om het daarna gewoon zelf te gaan doen
(hoewel het natuurlijk wel al episode 10 is en er in dit seizoen tot dusver nog geen nieuwe recurrente characters zijn buiten vogel (op die baas van debra na, maar dat is geen reële optie)
Die kerel dat Quinn ondervroeg over Zach, de vriend van die chick die eerst zogezegd vermoord werd door Zach is ook een optie.(hij heeft haar vermoord) Hij had Dexter en Zach al samen gezien, wanneer Quinn hem erover vroeg zei hij gewoon 'he looks familiar'. Dus tegenover ons (het publiek) heeft hij niet gelogen, waardoor het hem niet direct verdacht maakt. Ook krijgt hij teveel post screen time imo om de vriend te zijn van een vermoorde chick die eigenlijk behoorlijk irrelevant was.
Nu ik erover nadenk zou het inderdaad lame zijn als het toch Vogal zou zijn en eigenlijk ook idd niet plausibel.

Die kerel dat Quinn ondervroeg over Zach, de vriend van die chick die eerst zogezegd vermoord werd door Zach is ook een optie.(hij heeft haar vermoord) Hij had Dexter en Zach al samen gezien, wanneer Quinn hem erover vroeg zei hij gewoon 'he looks familiar'. Dus tegenover ons (het publiek) heeft hij niet gelogen, waardoor het hem niet direct verdacht maakt. Ook krijgt hij teveel post screen time imo om de vriend te zijn van een vermoorde chick die eigenlijk behoorlijk irrelevant was.
Nu ik erover nadenk zou het inderdaad lame zijn als het toch Vogal zou zijn en eigenlijk ook idd niet plausibel.

)
jammer dat Zach dood is, ik begon hem juist te mogen
Meh, ik hoop dat het plot uiteindelijk op iets onvoorspelbaars uitdraait. Vind het maar matig allemaal, die zach hamilton doet mijn inziens de serie geen goed, hadden hem imo best wel wat shadier mogen maken in zijn karakter.