XXL Nutrition

Serie: Dexter

Denk eigenlijk dat Debra al die tijd al een seriemoordenaar was en nu flink tekeer gaat om dexter erbij te naaien

:roflol:

Nee even simpel, ik denk serieus dat Vogel gewoon de brainsurgeon was, ze brengt Zach naar huis en hij ligt dood in een appartement, moet allemaal wel heel snel gegaan zijn dan als zij er niet achter zou zitten, plus ze heeft dat potje op 't eind in dr hand.

let je wel goed op? dexter en hannah hebben eerst nog liggen neujken terwijl vogel zach naar huis deed... tijd zat voor de brainsurgeon om toe te slaan:) daarnaast was de uitdrukking op vogel's kop bij het zien van dat potje niet bepaald de uitdrukking van iemand die trots is op haar laatste werk:rolleyes:

let je wel goed op? dexter en hannah hebben eerst nog liggen neujken terwijl vogel zach naar huis deed... tijd zat voor de brainsurgeon om toe te slaan:) daarnaast was de uitdrukking op vogel's kop bij het zien van dat potje niet bepaald de uitdrukking van iemand die trots is op haar laatste werk:rolleyes:

Alsnog vind ik het te snel gaan, maargoed we zullen zien.

denk dat ze haar met dat stukje hersenen lieten zien omdat de brainsurgeon dat naar haar gestuurd heeft.

Zou haar motivatie totaal niet meer snappen als zij nu nog de brainsurgeon blijkt, dafuk zat ze dan zoveel moeite te doen om dexter om te praten dat joch niet te vermoorden om het daarna gewoon zelf te gaan doen:roflol:
(hoewel het natuurlijk wel al episode 10 is en er in dit seizoen tot dusver nog geen nieuwe recurrente characters zijn buiten vogel (op die baas van debra na, maar dat is geen reële optie)

edit: ep 8, ben in de war met breaking bad:o

het muziekje dat speelde toen Dexter Zach dood in zijn huis aantrof, dus dat de moordenaar moet opgelegd hebben, speelde in het begin van het seizoen toen we Vogel leerden kennen ook altijd bij haar thuis. Ergo Vogel zou de brainsurgeon moeten zijn

het muziekje dat speelde toen Dexter Zach dood in zijn huis aantrof, dus dat de moordenaar moet opgelegd hebben, speelde in het begin van het seizoen toen we Vogel leerden kennen ook altijd bij haar thuis. Ergo Vogel zou de brainsurgeon moeten zijn

de brainsurgeon kent vogel heel goed:)

de brainsurgeon kent vogel heel goed:)

ok ik neem mijn hypothese al terug :roflol:

want het speelt ook tijdens die scene waar Sussman die man verstikt met een plastic zak in een tandarts stoel

28sahvo.jpg

dus het is meer algemeen het muziekje dat we horen wanneer we iets gerelateerd met de brainsurgeon te zien krijgen, en speelde dus ook eens in het huis van Vogel wanneer hij daar een stukje hersenen achtergelaten had

Het is natuurlijk maar een mening en ik vond seizoen 7 beter als seizoen 6 maar nu ik deze maand weer eens seizoen 1 en 2 heb gekeken vindt ik seizoen 7 dat niveau niet eens benaderen.
Toegegeven, het is lastig om dat hoge niveau vast te houden en de serie is nog steeds goed te doen maar voor mij lag de kracht van de serie vooral in het geheim van Dexter en hoe hij alle round characters bedroog. Deze laatste seizoenen is bij veel te veel karakters zijn geheim bekend en dat haalt voor mij een hoop spanning weg. Maar goed we hebben nog 8 afleveringen, wie weet komt er nog een mooie twist in het verhaal, ik gok dat Dr. Vogel zelf de "brainsurgeon" is.

Ik ben benieuwt of mijn idee van 23 juli dat Vogel de brainsurgeon is waar blijkt, heb het eigenlijk sinds haar introductie al gedacht, verder matige aflevering.

Ik ben benieuwt of mijn idee van 23 juli dat Vogel de brainsurgeon is waar blijkt, heb het eigenlijk sinds haar introductie al gedacht, verder matige aflevering.

als dat echt zo is, dan zoek ik michael c hall persoonlijk op en verkracht ik hem in zn anus vanwege zo'n schijtseizoen te hebben geregisseerd:)

ik wist meteen al dat er iets niet klopte aan vogel.

sowieso is ze shady as phuck

vriend van cassie is de brainsurgeon

wat een BS ontknoping, verklaart nog steeds niet waarom die homo met dat k*twijf een relatie was begonnen.

Opnieuw een schijt aflevering. Het is dat ik wil weten hoe Dexter eindigt maar het is echt geen zak meer aan zeg.

Vroeger als ik een Dexter ep keek wou ik zo snel mogelijk de volgende aanklikken, nu ben ik blij dat het weer een week duurt...

ik vond deze ep wel een stuk beter.

Terug
Naar boven